Seznámení

27 4 0
                                    

Další ráno jsem se zase vzbudila na budík a Danovi se to asi nelíbilo protože začal hned nadávat, rychle jsem vypla budík a vztala jsem. Když jsem se nechystala do práce, posnidala jsem a snídani nachystala i Danovi a k tomu dala papírek s nápisem:

"musela jsem do práce tady máš
snídani a pak můžeš klidně domů.
Děkuji že jsi zůstal. - Valerie"

Pak jsem se obula, vzala si bundu a šla jsem do práce. V práci jako vždycky byla nuda ale zase mě to bavilo. Po tom co jsem dokončila všechnu svoji práci jsem šla zase do kavárny kde jsem si jako vždycky objednala to stejné. Když jsem pila kafe ozval se zvoneček že někdo přišel takže jsem se koukla abych věděla kdo to je. Do kavárny vztoupil nějaký vysoký,potetovaný kluk,na krku měl pavučinu a na obličeji taky nějaké tetování pak asi na rukách ale měl bundy takže jsem neviděla dobře. Na hlavě měl dredy popravdě vypadal docela dobře. Vedle něho se objevil menší kluk taky s dredama,potetovaný ale asi ne tak moc jak ten druhý. A za nima se objevil kluk s dredama černo-červeno, vypadal docela v pohodě a mile.. a vedle něho byl- počkat cože?! Dan?! Asi to byli ti jeho kamarádi s kterýma dělá hudbu jak říkal.

Hned jsem otočila pohled na mobil a koukala se co je nového na ig když si pak ke mě přisedli 4 kluci. „Ahoj princezná čo ty tu?" Zasmál se Dan který seděl vedle mě „uhm ahoj no šla jsem na kafe a t- teda vy?" Zeptala se a koukla na zbytek kluků popravdě kdybych je viděla někde venku v noci asi bych zdrhala. „No to isté čo ty" podrbal se Dan na zátylku „Inak toto sú chlapci o ktorých som ti hovoril toto je Jakub alebo Yzo, toto je Dominik alebo Nik a toto je Tomáš alebo Tkeej" představil mi kluky a postupně na ně ukazoval „A toto chlapci je moja dobrá kamarátka Valerie" dořekl Dano „ahoj" řekli všichni tři naráz, jen jsem se usmála a kývla hlavou.

Pak jsme se ještě bavili a zjistila jsem že jsou to fakt fajn kluci, nejvíc mi asi do oka padl Tomášek je to fakt zlatíčko. Bylo něco kolem 7 hodiny večer a v kavárně skoro nikdo nebyl tak jsem se rozhodla že už půjdu domů „hele kluci jsem ráda že jsem vás konečně poznala ale už budu muset jít domů" řekla jsem a přitom si oblíkala bundu „tak jo tak se měj kočko" řekl Tomášek a obejmul mě. To stejné udělali všichni "tak jo princezná potom sa ozvem" řekl Dan a obejmul mě „dobře tak ahoj" zamávala jsem a odešla z kavárny.

Doma jsem si dala horkou sprchu, nejedla se a chvíli jsem se koukala na nějaký seriál na Netflixu a pak jsem šla spát.

Pohled Konexe ::

Keď Valerie odišla my sme sa tiež vydali domov alebo teda do štúdia. „takže tahle kočka je další na seznamu jo?" Povedal Nik keď sme vyšli z kavárny „nie nie som taký ako vy, je to len kamoška nepotrebujem ju ošukať a poslať preč" Povedal som trochu nasrane. „notak kluci však on není jako vy že potřebuje na každou noc jinou" Zastával sa ma Tomáš "rovnako.. nič viac ako priateľstvo medzi tým nevidím, nič viac ani nechcem"

To som si len nahováral že? Uvedomil som si to neskor...

„ježiš však já vím byla to sranda pičo" povedal Nik „Ja viem" Odpovedal som skleslo. Potom pri ceste do štúdia sme sa už len bavili o hudbe čo som vôbec nevnímal myslel som len na to či Vali prišla v pohode domov „hele kámo co se děje?" Spýtal sa Tomáš „nič sa nedeje čo by malo?" Zasmial som sa „já nevím přijdeš mi skleslý" Chcel som niečo povedať ale Tomáš pokračoval „Jde na tobě vidět že máš Valeri fakt rád ale jenom jako kámošku a říkám ty jsi fakt potřeboval kámošku jako je ona, je skvělá máš fakt štěstí" odpovedal Tomáš a ja som sa musel usmiať. Tomáš je jednoducho fakt fajn človek ktorý ťa pochopí „Ďakujem kamo" povedal som a objal ho okolo ramien.

V štúdiu potom Jakub skúšal napísať nejaký text na novú songu, tak som sa vydal domov kde som padol do postele a ešte pred tým ako som zaspal som napísal Vali dobrú noc. Potom som sa vybral do ríši snov.

__________________________________

Ahojkyyy 🫶🏽 další kapitola venku a musím říct že mě to strašně baví 😍 miluju to na tomhle příběhu si dávám fakt záležet !<3 těšte se na další kapitolu 🤫💋 il yall !

- 722 slov

Šach Mat / Stein27,KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat