alkohol

16 3 0
                                    

Pohled Petra ::

Ráno jsem se probudil a měl jsem krásný výhled na Val která mi ležela na hrudi, musel jsem se usmívat jako sluníčko na hnoji. Začal jsem jí hladit po jejich krásných, jemných vlasech hezčí jsem nezažil.

Po pár minutách když jsem koukal na ig se Val vzbudila chvilkově koukala jak kdyby nevěděla kde je a co se stalo ale když mě spatřila hned se usmála „dobré ráno Peťo" řekla a lehla si zpátky na mou hruď „dobré ráno krásko"

Ještě chvilku jsme tak leželi a pak jsme se rozhodli nebo teda Val že udělá na snídani palačinky. Celou dobu co dělala palačinky jsem měl podepřenou hlavu a s úsměvem na ní koukal, u všeho se tak soustředila jak kdyby nesměla udělat ani jednu chybičku, jak kdyby nesměla přidat o trošku víc mlíka,cukru nebo něčeho jiného byl to krásný pohled. Bože to to plácam furt Konex sám říkal že se neumím chovat k holkám tak proč říkám tohle o Val?

Po snídani jsme si sedli k televizi a koukali jsme na Netflix pak někdo zazvonil.

Pohled Valerie ::

Někdo zazvonil. Rozběhla jsem se ke dveřím a otevřela, stal tam Dan. „ah-" nedořekla jsem a hned na mě vyjel „Môžeš mi kurva povedať prečo mi nezodpovedáš?!" Zařval na mě „Urobil som ti včera niečo?!" Řval na mě dál a já jen stala s pootevrenou pusou.. nevěděla jsem co dělat slzy se mi draly do očí a začalo mě píchat u srdce „do piča vieš ako som sa o teba kurva bál?!" Zařval na mě a zaťal ruce. Vařila v něm krev a to hodně vypadal jak kdyby mě chtěl uhodit ale věděla jsem nebo doufala že by to neudělal. Stála jsem naproti němu a koukala mu do očí „Môžeš kurva niečo po-" „co se tu děje" vyšel polonahý Petr z obýváku, Dan koukl na mě a pak hned na Petra a to udělal několikrát a začal zase řvát „robíš si kurva prdel?! Celú dobu mi nezodpovedáš pretože si s ním?!" Zařval a přiblížil se k Petrovi „Dane co děláš?" Potichu jsem se ho zeptala bála jsem se co se stane „Si taký buzerant fakt niečo som ti kurva povedal!" Řval mu do obličeje „Do piča ja som ti presne povedal že sa k nej nemáš približovať! Nevieš sa správať k dievčatám kurva! A teraz si to tu rozdávaš s mojou najlepšou kamarátkou!skončil si u mňa!" Řval na něho a házel rukama všude možně „A ty! Ty si ma zradila... Neodpisuješ a ešte sa tu ťaháš s ním" zakroutil hlavou „Bol zlý nápad vás zoznámiť" řekl a odešel

Naplno jsem se rozbrečela, sjela jsem po dveřích dolů a brečela jak se lilo. Koukla jsem na Petra ale ten jen stál a koukal do zdi rozbrečela jsem se ještě víc že mi na to nic neřekne. Jak jako že mu říkal že se ke mě nemá přibližovat? Jak jako že se Petr neumí chovat k holkám? „co tím vším co ti řekl myslel?" Vykoktala jsem s brekem odpověď se mi nedostala, vztala jsem a šla za ním „můžeš mi říct co tím myslel?!" Začala jsem na něho zvyšovat hlas ale pořád jsem brečela. „má pravdu neměl nás seznamovat, neměl jsem u tebe spát všechno jsem posral" řekl a odtáhl se ode mě. Odešel ke mě do pokoje a pak se vrátil s tričkem na sobě obul si boty a odešel. On prostě odešel. Ztratila jsem dva nejlepší lidi na světě. Rozběhla jsem se do pokoje kde jsem si lehla na postel a brečela víc a víc...

Pohled Konexe ::

Dorazil som do bytovky v ktorej bývam s Hasanom, Jakubom a Nikom. Odomkol som dvere a trieskol s nemi. „co děláš do piče?!" Zareval na mňa jakub a vliezol do chodby, musela byť sranda sa na mňa pozerať červené oči ako niečo z plaku to by u mňa nikto nečakal.
„Hej kámo co se stalo?" Spýtal sa ma Jakub a šiel ku mne bližšie „O-ona V-Vali..." Koktal som a pri tom plakal. Jo možno si myslíte že to prehraním ale jednoducho sa o ňu bojím „co se stalo?! Srazilo jí auto nebo co do prdele mluv!" Začal chodiť po miestnosti a rukami si prechádzal vo vlasoch „ona mi celú dobu neodpisovala a-a potom som za ňou prišiel medzitým čo šukala s Petrom i keď som mu povedal že sa k nej nemá približovať..." Zmkl som „čo keď jej niečo urobí?! Kurva ja sa o nej bál medzitým čo ona mu napríklad hulila do piča! On sa nevie správať k dievčatám ako je ona kurva.. čo keď jej kvôli neho stratím?!" Plakal som ešte viac. Všetko ma strašne mrzelo... „Petr je čůrák fakt totální kokot však jí kvůli něho ztratíme" začal zúriť Jakub.

Po hodine čo sme to tam riešili s chlapcami som sa zobral a odišiel do prvého klubu ktorý som stretol. Potreboval som sa poriadne opiť všetko ma tak mrzelo... Ešte mi povedz že spolu nejebali keď ona mala len jeho tričko a spodné
prádlo alebo nič a on len tepláky, ešte k tomu prišiel neskôr bože som taký kokot že mi to nedošlo skôr..

Bol som totálne najebany a chcel sa dostať domov ale nohy ma viedli na druhú stranu smer bytovku kde býva Vali. Nevidel som ani na krok nohy sa mi motali ako šnúrky a ja sa len čudoval že som sa dostal k jej domu.

Stál som pred jej bytovku a rozhodoval sa či zazvonil. Seriem na to zvoním. „prosím" Spýtala sa. „Princezna..." Hneď sa ozval bzučiak takže som otvoril dvere a snažil sa vyjsť schody. Pičo prečo nemôžu mať všade výťah do piča kto má úplne najabanov chodiť po schodoch? Mám tam chodiť? Čo keď s ním zase jebala. Seriem na to idem tam

Vyšiel som posledný schod a uvidel Vali ktorá na mňa pozerala s červenými oči. „Co se ti prosimtě stalo" Zašepkala svojim jemným hlasom „nič len som sa poriadne najabal" Zasmial som sa aj keď mi do smiechu nebolo „pojď půjdeme si lehnout" Povedala a zdvihla ma zo zeme, šli sme spoločne do jej izby. Zložil som si tričko a tepláky takže som bol len v boxerkách a padol som do postele. Vali si ľahla vedľa mňa a naznačila že si mám ľahnúť na jej hruď tak som urobil. Hladil som jej po bruchu a bol rád že som práve teraz s ňou. Ona sa hrala s mojimi vlasmi bolo to príjemné cítil som s ňou ako vo sne. „Prepáč mi za to všetko.. len som sa o teba bál." Ospravedlnil som sa jej. Chcem nech máme vzťah tak ako predtým. Iba si povzdychla „v pořádku" Odpovedala a stále sa hrala s vlasmi. Dobrú noc princezna" Povedal som a dal jej pusu na brucho „dobrou" Odpovedala. Nešlo mi zaspať furt som myslel na to čo sa stalo popoludní fakt ma to strašne veľmi mrzí.

„Milujem ťa a vždy budem aj keby si bola s ním" Zašepkal som a pomaly zaspával ešte som počul ako povedala „říkáš nesmysli.. je to z toho alkoholu dobrou"

Len keby si v tej chvíli vedela že som hovoril pravdu, možno by toto všetko bolo inak...

_______________________________

Tady jsem se trošku víc vypsala ale tahle kapitola mě fakt bavila docela jsem to pociťovala 😂🫶🏽❤️ jak si myslíte že to bude mezi Petrem a Val ? Budou se bavit nebo se už navždy odcizí ? Uvidíme uvidíme 🌻🤍

- 1179 slov

Šach Mat / Stein27,KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat