B-day !

15 2 0
                                    

Pohled Valerie ::

5.12. Dneska mám narozky a za pár týdnů budou Vánoce dobrý co? Protože mám dneska narozky rozhodla jsem se to oslavit se všema klukama. Objednala jsem si na dnešek a zítřek jeden celý bar jen pro nás protože vím že je náš fakt hodně. Dneska na 17:15 tam máme být a je 12:39 takže času dost na to zavolat všem klukům. Ano kluci ví že mám dneska narozky ale já jim před týdnem řekla že nemají nic plánovat. Možná je to podle vás kravina si narozky plánovat podle sebe ale já si chci den užít úplně se všema klukama.

Už je nějaký ten čas a já se rozhodla jet na nákup.

Jsem v obchodě a nakoupila jsem nějaké ty normální hovna na oslavu. Dort je zařízený a vybral ho Tomáš on je jediný který ví o téhle tajné akci takže dort doveze Tom.

Zaparkovala jsem před bar a šla se kouknout dovnitř jestli je všechno tak jak má. A taky že byla tak jsem začala na stůl s jídlem nosit různé chlebíčky a další kokotiny.

Je 17:03 a Tom mi volal že za chvíli vyjedou. Šla jsem se ještě rychle převléct na záchody. Vzala jsem si na sebe rudé šaty nad kolena a makeup jsem měla jen jsem si ještě dala lesk na rty a šla zavolat Calinovi. Po chvilce to zvedl „ano krásko?" Zeptal se „ihned se všema klukama přijeť na *****" řekla jsem a tipla aby nemohl mít žádné otázky nebo něco jiného.

Slyšela jsem přijíždět auto tak jsem vyšla před bar a byli to kluci z milion plus. Všichni vystoupili a ani jeden nevěděl o co jde, najednou všichni koukli na mě a Tomášek se za mnou rozběhl a pořádně se se mnou objal a zatočil „moc ti to sluší oslaviňke" řekl a odtáhl se ode mě „děkuji moc Tomi" poděkovala jsem a otočila se na kluky kteří pořád stáli u auta. Tomáš vlezl do vnitř se kouknout jak to tam vypadá „no co je kluci pojdtee" řekla jsem a šla do vnitř, kluci šli za mnou jak ocásek. Vlezli jsme do hlavní místnosti a kluci se zastavili. Bylo dlouhé ticho „to ty sama?" Zeptal se Nik a koukl na mě „jo" řekla jsem a usmála „dobré už pojďte dneska si to užijeme!" Zařval Tomáš a pustil nahlas písničky. Jen jsem se zasmála a vyšla ven protože mi psal Calin že už tu jsou. Vyšla jsem a kluci stáli před barem „Val!" Zařval Viktor a běžel za mnou a obejmul mě „ahoj Viki" zasměju se. Obejmu se s každým a jdeme do vnitř. Vejdeme do hlavní místnosti a klukům asi došlo že je to oslava „pěkný" zasmál se Calin a já s ním.

Všichni jsme se tak nějak bavili,smáli tančili a hráli nějaké hry které tu byly. Musela jsem na záchod tak jsem se zvedla a šla na wcko. Byla jsem na chodbě když na mě někdo zavolal „hej Vali!" Otočila jsem se a stál tam Dan. Šla jsem ho obejmout protože jsem se s ním ještě dneska nebavila „chýbala si mi" řekne a pohladí mě po vlasech „ty mě taky" řeknu a ještě pevněji ho obejmu „Počkaj niečo pre teba mám" řekne a odtáhne se. Z kapsy vytáhne malou krabičku a podá mi jí. Kouknu se na něho tázavým pohledem a pomalu otevřu krabičku. Je tam náramek se znakem nekonečna a malí hodně poskládaný papírek. Rozbalím papírek a po chvilce mi dojde co to je „do prdele já tě miluju fakt" řeknu se slzama v očích a obejmu ho „maličkosť pre moju princeznú" řekne. Odtahnu se a náramek si dám na ruku a papírek do kapsy. „děkuju moc Dane" řeknu a usměju se na něho „pre teba všetko viem ako veľmi si chcela ďalšie tetovanie takže som ti to zariadil" řekl a usmál se „milujem ťa a ty to vieš a vždy to tak bude a ak sa niečo niekedy medzi nami poserie budem si to do smrti vyčítať" řekl a obejmul mě „nikdy se mezi námi nic nestane budeme spolu až do smrti"

Fakt? A kde je teď? Říkali jsme si až do smrti....

Dan odešel zpátky za klukama a já se konečně vydala na záchod.

Koukala jsem do zrcadla a usmívala se. Dana mám fakt strašně moc ráda prostě jsem ráda že jsem do něho v ten den narazila. Kvůli něho jsem se poznala a tak skvělými lidmi o kterých jsem nikdy nevěděla.

Vracela jsem se za klukama když mě někdo zatáhl za ruku do druhé místnosti s alkoholem. „Ahoj kotě" řekl Petr „Péťo" vydechla jsem a obejmula jsem ho „počkej něco pro tebe mám" zasmál se a podal mi malou krabičku jako Dan. Převzala jsem si jí a koukla na Peťu, on jen kývl takže jsem otevřela krabičku. Byl tam řetízek se slunečnici a ze zadu byl datum kdy jsme se poznali „t-to je úžasné" vydechla jsem. Pevně jsem ho obejmula „pojď zapnu ti ho" řekne a dá mi vlasy na bok. Otočím se k němu zády a on mi zapne řetízek. Pod jeho dotyky se mi udělala husí kůže a v břiše jsem měla několik motýlku. Když mi to zapl otočila jsem se na něho a chvíli byla ticho. Měli jsme oční kontakt a já čekala co se stane. Bylo klidné ticho které mi v přítomnosti Petra nevadilo. „Děkuju" řeknu usměju se a pomalu ho chytím za ruku „pro tebe cokoliv" řekne a pevně chytí mojí ruku.

Ty a Dan jste byli úplně stejný ale zároveň úplně jiný..

Stojíme tu nějakou dobu ale ani jeden pořád nic neřekneme, jenom stojíme a koukáme si do očí. Začne se přibližovat a já nevím co dělat, udělá se mi husina po celém těle a já nejsem schopná se ani hnout motýli v břiše lítají jako o závod. Přibližuje se ke mě blíž a blíž a náše obličeje odděluje jen pár centimetrů. Chci aby se to stalo? Znamená pro mě něco víc? Pokazí se naše přátelství nebo bude něco víc?

To jsme nevěděli ani jedna teď už vím co chci.
___________________________________

Další kapitola a já ji ukončím takhle jsem piča že? 😭🫶🏽 Tímhle jsem nasrala i sama sebe ale nevadii jdu dělat další kapitolu ať víte co bude dál 🥹❤️ a už skoro 200 přečtení aaa miluju vás! Taky se omlouvám že nějaký dny nevychází kapitoly ale škola je prostě náročná ale nebojte tenhle příběh chci prostě fakt dodělat takže občas den,dva nebude kapitola ale jinak jo 🥲🫶🏽💋 lav yall !

- 1000 slov

Šach Mat / Stein27,KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat