Už je to týden co jsem neviděla Petra nezvládla jsem to za ním dojít ale dneska jsem se rozhodla že za ním konečně zajdu. Nemůžu to přece nechat tak. Vylezu rychle z postele a obleču si na sebe milion plus tričko které mi dal Kuba a k tomu si vezmu baggy a hodím na sebe Petrovou mikinu a jdu dolů do kuchyně „dobré ráno kočko" řekne Tomáš „ahoj Tomii" obejmu ho. Odtáhnu se a začnu si dělat snídani a Tomášek začne dělat kafe. Otočím se na něho a on mi do ruky podá hrníček s kávou „děkuju" usměju se a srknu si kávy „nemáš zač maličká" usměje se nazpátek.
Je něco kolem jedné hodiny odpoledne a já se rozhodla zajít konečně za Petrem „kluci tak já jdu" zvednu se z gauče „dobře a opatrně" řekne Nik, pouze kývnu hlavou a jdu do chodby si obout svoje Air Force 1. Do kapes si dám mobil a vapo a vyjdu z baráku.
Jdu docela pomalu a bojím se tam jít, bojím se že to poseru ještě víc, bojím se že si za ten týden stihl najít někoho jiného a jestli jo přeju mu to.
Stojím před barákem kde bydlí on a jeho babička. Přemýšlím jestli mám zazvonit a nebo jako zbabělec se vydat zpátky domů a dělat že se nic nestalo.
Zazvonila jsem a z dveří vykukla jeho babička „jé to jsi zase ty hledáš Peťu že?" Usměje se, pouze přikývnu „je nahoře u sebe v pokoji, první dveře vlevo" otevře dveře abych mohla vejít „děkuju" usměju se na ni „jasně a už utíkej" zasměje se. Vydám se pomalu nahoru a kouknu na onen dveře kde má pokoj..
Zaklepu „ano?!" Zakřičí Petr, vlezu dovnitř. Petr leží polonahý na posteli a kouká do mobilu ale když si mě všimne mobil položí a sedne si „Val" řekne udiveně „co tu děláš?" Zeptá se a obleče si tričko „chci to všechno vyřešit" řeknu a sednu si vedle něho na postel „dobře" zašeptá „hele začnu jo jsem úplná kráva já vím nenechám si nic vysvětlit a strašně mě moc moc mrzí to co jsem řekla že jsi děvkař a tak nic z toho co jsem řekla nebyla pravda a nechtěla jsem to říct jenže já první melu a pak přemýšlím a to mě strašně sere" schovám si hlavu do dlaní protože se mi chce brečet „hele notak koukni na mě" chytne mě za bradu abych se na něho koukla „já už ti dávno odpustil a promiň za to všechno ale se Sarou jsem nic neměl když mě začala líbat pak jsem se od ní odtáhl a seřval jí jestli je normální a řekl jsem jí že mám tebe a že žádnou jinou nechci do piče Val já tě miluju nebyl bych schopný tě podvést" řekne a usměje se na mě „promiň promiň promiň že jsem to ukončila ale chci to zpátky chci aby jsme zase byli ty a já proti celému světu" dořeknu „ty a já proti celému světu" zopakuje a políbí mě „miluju tě a příště si nech prvně něco vysvětlit trdlo moje malé" zasměje se a já s ním „já tebe" odpovím a začneme se líbat. Miluju tě.
______________________________________Tyvole 🥹❤️ lav yall ! 🌻
- 525 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfic„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...