Čtvrtek

21 3 0
                                    

Pohled Konexe ::

Dnes je štvrtok a ja zas a znova musím byť v štúdiu. Už ma to tam popravde nebaví ani nemôžem napísať Vali pretože toho mám strašne veľa. Veľmi ma to mrzí že som sa jej neozval.

Som v štúdiu a robím nejaké kokotíny na počítači a potom pôjdem nahrať novú songu do albumu. „Hej Tomáši nezajdeš nám pre jedlo?" Spýtam sa ho pretože sedí len na gauči as niekým si píše „jo jako mohl bys Tomáši" Zasmial sa Jakub a s ním aj Nik „jo jasně proč ne" Zdvihol sa a šiel do chodby si obuť topánky a potom už som len počul triesknutie dverí. Čudujem sa že súhlasil vždy sa hádame že nejde.
Ale zároveň od utorka je taký šťastný ako keby mal dievča alebo čo. No nič otočil som sa na stoličke a zase pracoval na počítači.

Už to sú asi dve hodiny čo Tomáš odišiel na jedlo. Ja práve teraz nahrávam novú songu takže to veľmi neriešim.

„Hej chlapci kde je ten Tomáš?" Spýtam sa chlapcov ktorí hrajú na ps „nevím asi si šel ještě zašukat" zasmial sa Jakub, len som si povzdychol a šiel zase do nahrávacej miestnosti.

Vyšiel som z nahrávacej miestnosti a počul niekoho na chodbe neriešil som to a sadol si na gauč „ale potichu jo" počul som šepkať Tomáša „Tomáši my víme že jsi byl někde sukat a chceš druhé kolo" zareval na neho Nik a všetci sme sa začali smiať.

Tomáš vošiel do miestnosti a za ním išlo nejaké dievča ale nevidel som na nej „kluci koukejte koho jsem vám přivedl" povedal a chlapci sa na neho otočili. Holka ho obišla a- VALI?! „do piča Vali si to ty?!" Zakričal som radosťou a bežal jej silne objať „ahoj Dane" Povedala a silnejšie ma objala. „do piče kurva Vali chyběla jsi mi" Bežal za nami Jakub aj Nik.

Už je to nejaká hodina čo tu je Vali a celý čas pozeráme všetci na seriál s názvom Outer banks.

!! Trailer na konec outer banks kdo neviděl skipnete tuhle část pokud na to koukáte a nechcete to vědět !!

Práve teraz pozeráme na posledný diel outer banks a zabili tam JJ. Vali prepukla v poradni plač pretože to bol jej fav herec "no tak Vali to bude dobrý umrel len vo filme" objímal som jej viac a viac „ja tomu neverím to sa nestalo nestalo sa to" začala kričať „no tak Vali to bude dobrý" Povedal Tomáš, Vali sa na neho pozrela a objala ho ešte viac sa plakala.

!! Konec traileru !!

Val plakala ešte nejakú dobu a potom usla

_____________________

Omlouvám se takhle část je fakt krátká ale jsem strašně moc unavená :( zítra bude už jako vždycky delší 🤍🌻 lav yall !

- 427 slov

Šach Mat / Stein27,KonexKde žijí příběhy. Začni objevovat