Přibližuje se ke mě blíž a blíž a náše obličeje odděluje jen pár centimetrů. Chci aby se to stalo? Znamená pro mě něco víc? Pokazí se naše přátelství nebo bude něco víc?
To jsme nevěděli ani jedna teď už vím co chci.
________________________________________________A pak se to stalo. Políbil mě ale já pouhý jeden krásný polibek prohloubila v líbání. Vím co chci? Ne? Správně.
Odtahneme se od sebe „promiň" řekne a koukne na špičky bot. Nevím co odpovědět mám smíšené pocity. „Hele Val vím že toho teď asi lituješ ale věř že já ne chtěl jsem ti říct už dlouho že se mi líbíš.. ale nechci ti ublížit." Řekne a odejde. Chvíli stojím a opakuju si to co řekl. Miluje mě ale nechce mi ublížit?
Pokud někoho miluješ až moc nejde mu ublížit..
Vešla jsem do místnosti za klukama a všichni byli úplně na mol. Myslela jsem že tak dopadnu já ale ne. Rozhlednu se po místnosti ale Petr nikde rozhodnu se vydat před bar.
Stál tam. Rozešla jsem se na ním a postavila se vedle něho „Petře..." zmkla jsem nevěděla jsem sama co chci říct. Chci to? Ano. Teď už to vím. Otočil se na mě a čekal co řeknu „miluju tě" řeknu a otočím se na něho. Pouze se usměje a dlouze mě políbí „udělám pro tebe cokoliv a budu se ti snažit neublížit jen chci aby jsi byla jenom moje" řekne a znovu mě políbí „jenom tvoje" zopakuju a usměju se na něho. Vlezeme do klubu ale ještě před tím než otevřeme dveře se zastavím „ještě to nikomu nebudeme říkat" řeknu a otevřu dveře on pouze kyvné. A jde se užívat.
Chci všechno tohle? Co by se stalo kdybych do Dana nenarazila? Potkala bych je někdy? Stalo by se někdy tohle všechno? Tolik otázek ale žádná odpověď..
Pořád mám jen otázky ale odpovědi nebyli žádné.
Je něco kolem 4 ráno a polovina lidí to zalomila což je hlavně Calin,Kojo,Viktor,Dominik,Dan
Nik,Péťa,Pepa,Zoot,Karlo,Patrik a pár lidí se vydalo domů kteří nepili tak moc. Vzhůru už jsem jen já a Jakub „Konex o tobě furt mluví" zasměje se. Otočím na něho hlavu a pobídnu ať mluví dál „vadí mu že se bavíš s Petrem. Prý nám tě přebírá přitom jsem si všiml že ses s ním dneska vůbec nebavila nebo teda pár slov jste si řekli ale jinak vůbec" zasměje se „to je žárlivec" bouchnu smíchy.Jen kdybys věděl proč jsem se na té oslavě s ním nebavila.
Bavíme se ještě chvíli ale oba už vypadáme že usneme. Po chvíli Jakub vypne nad tím zakroutím hlavu a zavřu oči. Ano že mi to nedošlo dřív že spát v sedě nebude nejlepší nápad.
*Ráno*
Probudím se jako první takže jsem se rozhodla s pořádnou kocovinou poklidit klub nebo nás majitel zabije.
Uklidila jsem a objednala nějaké jídlo a pití nebo teda mekáč a kolu pro každého.
Dovezli nám jídlo tak jsem se rozhodla probudit kluky.
První jsem začala s Péťou „lásko vztavame" řeknu a pohladím ho po líčku. Péťa otevře oči a usměje se „dobré ráno" políbí mě a vztane.
Všichni už jsou vzhůru a právě teď jíme jídlo co jsem objednala „fakt díky za jídlo kočko" řekl Jakub „jasně" usměju se a dál v klidu jíme.
Je něco kolem 12 a my se chystáme z klubu ven protože zachvili tam má být majitel „tak jo kluci zase někdy" obejmu se s každým a pak se vydáme každý svojí cestou.
Nejlepší narozeniny na světě!
_________________________________Další kapitolaaa a omgg Péťa a Val
Jsou konečně spolu ! 💋 Lav yall !- 582 slov
ČTEŠ
Šach Mat / Stein27,Konex
Fanfiction„Ty za to nemůžeš chápeš to?!" „můžu! Je to moje vina kvůli mě se to stalo!" Řve na Petra ubrečená Val...