Kethaka Anirudh Subhawikrama
- තද දුඹුරු ඇස් වටේට සුදු පාට ප්ලාස්ටික් ෆ්රේම් කන්නාඩි දෙකක් දාන සාමාන්ය මැදි උස තියෙන තලෙලු හමක් සහිත කඩවසම් පිරිමි ළමයෙක් ය. අ.පො.ස. උ.පෙළ සඳහා ජීව විද්යාව හදාරයි. පිහිණුම් ක්රීඩාවක් වශයෙන් කරන අතරම පිහිණුම් නායක තනතුරට පත් වන අතර පාසල තුළ නම කා ගත්තු අයෙක් ලෙස ප්රසිද්ද ය. :)
නඩුකාර මවක් සහ ඉංජිනේරු පියෙක්ට දාව දරුවෙක් ය.
Miyuru Megana Gunasekara Subhawikrama
Yohan SubhawikramaVivan Advit Wanigasekara
- තරමක් උස මහත, කඩවසම් පෙනුමක් තියන පිරිමි ළමයෙක් ය. අපොස උ.පෙළ සඳහා කළා විශයන් හදාරයි. කේතකට පෙර පිහිණුම් නායක තනතුරෙ සිටි අතර, පාසලේ ක්රීඩා නායක තනතුරෙහි මාස 3ක පමණ කාලයක් සිට ඇත. රග්බි, පිහිණුම්, ක්රිකට්, ඇත්ලටික් යන ක්රීඩා සියල්ලක්ම සිදු කර ඇති අතර, රග්බි සහ පිහිණුම් යන දෙකෙහි කැපී පෙනෙන ක්රීඩකයෙක් ය. :)
කථිකාචාර්ය මවකට සහ ව්යාපාරික පියෙක්ට දාව දරුවෙක් ය.
Rukshana palihawadana
Malith WanigasekaraPreeth Akesh Subhawikrama
- අද්විත්ගෙ හොඳම මිතුරා ය. පාසලේ ප්රධාන ශිෂ්ය නායක තනතුර හෙබෙවූ අතර, කේතකගෙ ලොකු අත්තම්මාගෙ මුණුබුරාය. (පියාගෙ පැත්තෙන්)සුදු උස කෙට්ටු පෙනුමක් ඇති පිරිමි ළමයෙක් ය.
අපරාධ විමර්ශන අංශයේ ලොක්කෙක්ට සහ දොස්තර මවකට දාව පුතෙක් ය. වැඩිමහල් සහෝදරයෙක් සිටී.
Poojani Dullawa
P.D. SubhawikramaDehas Kuruvita
- කේතකගෙ හොඳම සගයන් දෙදෙනාගෙන් එක්කෙනෙකි. ප්රීත් ට පසු පාසලේ ප්රධාන ශිෂ්ය නායක තනතුරට පත්වන්නෙ මොහු ය. කෙට්ටු ලා තලෙලු සාමාන්ය හැඩිදැඩි පෙනුමක් සහිත පිරිමි ළමයෙක් ය. පොත පතට ඇති ලැදි බාවය ඉහළය :)
සහල් ව්යාපාරික පියෙක්ට සහ නිවසේ සිටින මවකට දාව දරුවෙක් ය. සහෝදරියක් සිටී.
Sanjana
Susantha kuruvitaUvin Mapitigama
- කේතකගේ අනෙක් සගයා ය. රගර් ක්රීඩකයෙක් ය. රගර් ක්රීඩා නායකත්වය සහ පාසලේ උප ප්රධාන ක්රීඩා නායක තනතුර හොබවයි. උස මහත තද තලෙලු හමක් සහිත කඩවසම් පෙනුමක් ඇති පිරිමි ළමයෙක් ය.
ව්යාපාරික ජෝඩුවකට දාව දරුවෙක් ය.Vithesh Rathwatte
- වෙනත් පාසලක ක්රිකට් නායක තනතුර හොබොවන කේතකගෙ තවත් ළගම මිතුරෙක්.
තේ වතු අයිතිකාර පියෙක්ට සහ චිත්ර ශිල්පිනියකගේ පුතෙක් ය.
Mr. Rathwatte
Sneha SiriwardhanaSachindu Fernando
- විතේශ්ගේ පාසලටම යන, ඔහුගේ හොඳම යහළුවාය. එම පාසලේ රගර් නායක තනතුර දරයි.
ව්යාපාරික පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රී පියෙක්ට සහ නිවසේ සිටින මවකට දාව පුතෙක් ය.
Mr. Fernando
Mrs. FernandoHivira Aluvihare - Advit, preeth ගෙ අනික් හොඳම යාලුවා.
Kalasha Dullewa - ඉස්සරහට එයි එයා ගැන
අමතර අය :-
පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රී සිරිල් කුලතුංග ගෙ පුතා සුචීර කුලතුංග
රුමෙත්
ප්රධාන වශයෙන් ඉන්නෙ මෙච්චරයි කතාවෙ අගට යනකල්ම. ඔතන දෙමව්පියන්ගෙ නම් සඳහන් කරාට හැමෝම අදාළ නැහැ. හැබැයි දිගටම අදාළ වෙන පිරිසක් ඉන්නවා. කියවන්න ගත්තම තේරෙයි, හැමතැනකම ඉන්න පිරිසක් ඉන්නවා. තව නොහිතන තැන් වලදි අදාළ වෙන කීපදෙනෙකුත් ඉන්නවා.
මට තේරුනා ගොඩක් අයට අපැහැදිලි ගතියක් ඇතී කියලා. ඒක නිසයි මේක දාන්නෙ...
photos ඔනි නැහැ නේද? just imagin yourself~~~~~~
එහෙනම් guys
Happy Reading 🌻🤍