Quotes

18 2 1
                                    

စာတို..

''ငါမင်းကို ဘယ်လောက်ပဲ ချစ်နေပါစေ မနှောင့်ယှက်ခြင်းဆိုတဲ့ပုံစံနဲ့ပဲ ချစ်နေမှာပါ''

''သိပ်ချစ်မိကြောင်းလဲ သိစေချင်တယ် ဘယ်လောက်ထိချစ်ကြောင်းလဲသိစေချင်တယ် မင်းအကြိုက်ဆုံးဖြစ်တဲ့ ချယ်ရီပန်းလေးကိုလဲ ခူးဆွတ်ပေးနိုင်သူက ကိုယ်ပဲ ပထမဆုံးဖြစ်ချင်တယ်''

''ချစ်ခြင်းမေတ္တာတွေအားလုံးကိုနားလည်ပေးတတ်တဲ့ငါက ပြန်ရလိုက်တော့ တစ်ဖက်သတ်တဲ့လား''

''ကိုယ်သူများတွေလို ကဗျာတွေစာတွေဖွဲ့ပြီးမပြောတတ်ဘူး ကိုယ်မင်းကိုချစ်တယ်.. ကိုယ့်ကို ယုံကြည်ပေးပါလို့ မတောင်းဆိုပဲ ယုံကြည်လာအောင်ပဲ ကိုယ်လုပ်ပါ့မယ်''

                              စိုင်းအောင်ခမ်း
-------------------------------------------------

''ကျွန်တော် ခင်များကိုချစ်မိနေပြီထင်တယ် ဒါပေမယ့် သူငယ်ချင်းဆိုတဲ့ စည်းကြီးက ကာနေတယ်ဗျာ''

''ခင်များကျွန်တော့်ကို ဘာလို့ ပန်းတွေအများကြီးထဲကမှ ချယ်ရီ လဲလို့မေးဖူးတယ်နော်.. ဘာလို့လဲဆိုတော့ ကျွန်တော် မြတ်နိုးပါတယ်ဆိုတဲ့ ချယ်ရီပင်ကို အခုထိ မမြင်ဖူးဘူး ပန်လဲမပန်ခဲ့ဖူးဘူး... မြင်ဖို့လဲကျွန်တော့်အတွက်မဖြစ်နိုင်သလို ပန်ဖို့လဲမဖြစ်နိုင်ဘူး.. အဲ့ မဖြစ်နိုင်တာလေးကိုပဲ ကျွန်တော်သဘောကျနေရတာ''

ကျွန်တော်အမြဲတွေးနေမိတယ် သူ့ကို ဘာလို့ချစ်ခဲ့တာလဲ ဘာလို့ချစ်မိတာလဲပေါ့.....
သံယောဇဉ်ဆိုတာ တွယ်ပြီးရင်ဖြတ်လို့မရဘူးဆိုတာတကယ်မှန်တယ်....ကျွန်တော် ကိုယ်တိုင် ခင်များကို ချစ်မိခဲ့တဲ့သံယောဇဉ်ကိုဖြတ်မရတော့ဘူးဗျာ''

   
                      ဇေယျာ
--------------------------------------------------

ဇာတ္ေကာင္ စာတိုေလးမ္ား...

''ငါမင္းကို ဘယ္ေလာကၸဲ ခ္စ္ေနပါေစ မႏြောင့္ယြက္်ခင္းဆိုတဲ့ပုံစံနဲ႕ပဲ ခ္စ္ေနမြာပါ''

''သိပၡ္စၼိေၾကာင္းလဲ သိေစခ္ငၱယ္ ဘယ္ေလာကၳိခ္စ္ေၾကာင္းလဲသိေစခ္ငၱယ္ မင္းအႀကိဳက္ဆဳံး်ဖစၱဲ့ ခ္ယ္ရီပႏ္းေလးကိုလဲ ခူးၾဆတ္ေပးနိုင္သဴက ကိုယၸဲ ပထမဆုံး်ဖစၡ္ငၱယ္''

''ခ္စ္်ခင္းေမတၱာေၾတအားလုံးကိုနားလၫ္ေပးတတၱဲ့ငါက ်ပႏ္ရလိုက္ေတာ့ တစၹက္သတၱဲ့လား''

''ကိုယ္သဴမ္ားေၾတလို ကဗ္ာေၾတစာေၾတၿဖဲ႕ၿပီးေမ်ပာတတၻဴး ကိုယၼင္းကိုခ္စၱယ္.. ကိုယ့္ကို ယုံၾကၫ္ေပးပါလို႔ ေမတာင္းဆိုပဲ ယုံၾကၫႅာေအာငၸဲ ကိုယႅဳပၸါ့မယ္''

                              စိုင္းေအာငၡမ္း
-------------------------------------------------

''ၾကၽႏ္ေတာ္ ခငၼ္ားကိုခ္စၼိေနၿပီထငၱယ္ ဒါေပမယ့္ သူငယၡ္င္းဆိုတဲ့ စၫ္းႀကီးက ကာေနတယၺ္ာ''

''ခငၼ္ားၾကၽႏ္ေတာ့္ကို ဘာလို႔ ပႏ္းေၾတအမ္ားႀကီးထဲကမြ ခ္ယ္ရီ လဲလို႔ေမးဖူးတယ္ေနာ္.. ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ၾကၽႏ္ေတာ္ ်မတၷိုးပါတယ္ဆိုတဲ့ ခ္ယ္ရီပငၠို အခုထိ မ်မငၹဴးဘူး ပႏႅဲမပႏၡဲ့ဖူးဘူး... ်မငၹို႔လဲၾကၽႏ္ေတာ့္အၾတကၼ်ဖစၷိုင္သလို ပႏၹို႔လဲမ်ဖစၷိုငၻဴး.. အဲ့ မ်ဖစၷိုငၱာေလးကိုပဲ ၾကၽႏ္ေတာ္ေသဘာက္ေနရတာ''

ၾကၽႏ္ေတာ္အၿမဲေၾတးေနမိတယ္ သူ႕ကို ဘာလို႔ခ္စၡဲ့တာလဲ ဘာလို႔ခ္စၼိတာလဲေပါ့.....
သံေယာဇၪ္ဆိုတာ ၾတယ္ၿပီးရင္်ဖတႅို႔မရဘူးဆိုတာတကယၼြႏၱယ္....ၾကၽႏ္ေတာ္ ကိုယၱိုင္ ခငၼ္ားကို ခ္စၼိခဲ့တဲ့သံေယာဇၪၠို်ဖတၼေရတာ့ဘူးဗ္ာ''

   
                      ေဇယ္ာ
--------------------------------------------------

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

နေဝင်ချိန်ဆည်းဆာ⛅Where stories live. Discover now