Chapter 52

3.1K 51 3
                                    

A/n: surprise. Another ud.

-----------

Aly's POV

I hate that guy so much. I thought andun na siya babae niya ah? Tapos ngayon babalik-balikan niya si Denden. God. Currently, I'm waiting for Denden to wake up. I don't know what to say. What if she had a flashback? Anong gagawin ko, God? Help me. I'm panicking. This is the day that I have been waiting for. Ang bilis ng mga pangyayari... I'm so nervous. I'm walking back and fourth next to my bed. I don't know anymore, God. Help. Bakit ako kinakabahan. What if may sakit lang talaga si Sami tapos hindi siya si Denden tapos I made a fool out of myself? No. Nakakahiya. Pag nangyari yun, ako na ang lalayo sa Samantha twins.

"A.. Alyssa?"

Oh God... That voice gave me goosebumps all over my body, my eyes widened. She's awake. Am I suppose to look at her now? Am I suppose to turn around and look at her? My back is turned against the bed, her direction. My back is turned against her.

"L...Ly? Anong nangyari?"

Hindi ko talaga alam kung anong nangyari OK? Kainis kasi eh kaboses pa ni Sami si Denden. Ayoko humarap. Pwede ba akong lamunin muna ng lupa? Sandali ayoko sa hell.

"L... Ly *sob* it's me."

It's her. I turned around and I saw her running to me and she immediately hugged me. Should I hug her back? God, I'm teary-eyed.

"Ako ito, Ly."

She is continuously crying on my back. Is she Denden? Is she Sami? Is she my love of my life? I don't know.

"Ly! Magsalita ka oh."

Tapos lumayo siya sakin and cupped my face.

"Ly!! Hindi magandang biro ito ah! Ako ito."

I'm still confused. Tapos hinawi niya yung hair. Tapos nakita ko yun tattoo na "A" sa under ng ear niya sa may neck. I'm still confused.

"Ly ah! Alyssa Caymo Valdez..."

I don't know what to say... I want to kiss her. I want to hug her. I want to cuddle with her. I want her. But is she Denden?

And then I felt it... I felt the lips that I haven't felt for a long time. Trust me guys. Pag nagka-amnesia kayo and naka-recover kayo from it... It feels like years na hindi mo naramdaman ang isang bagay. I missed her. I'm crying. God. I'm crying hell.

Then she parted our lips. And she hugged me tightly again.

"It's me, Ly. S...Say something.. Anything... I missed you so much..."

Siya nga. My God. It's her! I don't know what to do. There are a lot of questions building inside of my head. Parang, biglaan lang bumalik lahat sakanya? Sino sila Sam? Anong gagawin ko kay LA? Hindi ko alam kung anong nangyayari o ano dapat maramdaman ko. Masaya ba? Galit ba?

"ALYSSA CAYMO VALDEZ! PAG HINDI KA MAGSASALITA TULUYAN KONG PAPAKASALAN SI LA!"

"ABA PARANG GUSTO MO NAMAN. Sige subukan mo!"

Kainit ng ulo.

Denden: "Joke lang, baby."

Tapos we cried and hugged each other again. Too much feels. Roller-coaster emotions ba.

"God. Babe~"

Denden: "Hmm? Bakit?"

"Ikaw ba talaga yan? OK ka lang?"

Denden: "Ako ito, Baldo."

Ends With YouTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon