24. Chapter

4 0 0
                                    

Ráno mě probudili sluneční paprsky, které proklouzli šedými závěsy. Několikrát jsem zamrkala abych se probrala. Chtěla jsem se zvednout ale zarazili mě něčí ruce na mém pase, přesněji Zaynový ruce. Pootočila jsem hlavu abych se podívala jak dodržoval naší imaginární hranici. Abych pravdu řekla tak asi žádná hranice nebyla. Jeho ruka byla položena přes můj pas, hlavu měl zabořenou mezi polštářem a mým krkem. Peřina odkrývala jeho mírně svalnaté záda když ležel na břichu a já měla možnost si ho pořádně prohlédnout. Vypadal roztomile, jeho dlouhé řasy které by mu mohla závidět každá dívka se nepatrně otřásali pod každým jeho nádechem. Uplynula nějaká chvíle co jsem se kochala jeho osobou.

S tohoto "tranzu" mě probralo až šimrání na mém krku v podobě motýlích polibků od Zayna. Nebudu lhát bylo to příjemné ale v naší situaci asi nevhodné. Trošku jsem se odtáhla.

"Jak si se vyspala?" zachraptěl na mě otázku.

"Kupodivu velmi dobře." zamyslela jsem se. Zaynovi se hned na tváři usadil velký úsměv.

"A co říkáš na ten den pro sebe?" zeptal se a překulil se na bok kdy si rukou podepřel hlavu aby na mě viděl. Zatímco deruhou ruku kterou měl stále položenou přes mé tělo přejel na moje břicho a začal dělat prsty ornamenty.

"Hmmm......asi by jsme mohli." přemýšlela jsem zatímco jsem si užívala jeho jemný dotek na mém břichu. Zayn se rozzářil ještě víc po mé odpovědi.

"Super co podnikem? Musím se podívat co dávají v kině. Zajdeme na oběd nebo na něco sladkého...." chrlil zatímco se natahoval po telefonu aby zjistil co dávají v kině. Trochu se mi zastesklo po jeho doteku, když ruku přemístil na svůj telefon. Zaklepala jsem trošku hlavou abych se vzpamatovala, rozhodla jsem se, že Zayna nechám v posteli a došla jsem do koupelny.

Opláchla jsem si obličej, vyčistila zuby a začala s makeupem. Tenké linky, řasenka a lesk na rty by mohl stačit. Vlasy jsem si rozčesala a vyčesala do vysokého culíku.

Když jsem se vrátila zpátky do svého pokoje Zayn už byl převlečený a seděl na kraji postele. Byl celý v černém tak jsem se dozhodla trošku sladit. Vytáhla jsem černé legíny, černé tílko a světle růžovou koženou bundu.

"Cos vybral za film?" zeptala jsem se když jsem už byla převlečena a házela jsem jen nezbytnosti do malé kabelky přes rameno.

"Nech se překvapit Anne." řekl a když procházel kolem mě pohladil mě po tváři a dál pokračoval na chodbu. Hned jsem ho následovala, obuli jsme si boty, rozloučili se s rodiči a šli k Zaynovýmu autu. Nasedli jsme a v tichosti poslouchali hudbu, která se ozývala s rádia. Pozorovala jsem cestu a užívala si to ticho.

Zachvíli jsme zastavili v místní cukrárně. Otočila jsem se na Zayna a čekala.

"Jdem na snídani." oznámil a už vystupoval s auta. Hned jsem ho následovala a společně jsme vešli dovnitř.

Zayn nám objednal a já mezi tím sedla ke stolku vzadu u okna aby jsme viděli ven. Zachviličku si ke mě přisedl Zayn s dvěma talířky a malými zákusky. Usmála jsem se na něj na znak díku a vzala malou lžičku a kousek si nabrala. V tu chvíli k nám přišla paní a přinesla kávu.

"Děkujeme." poděkoval Zayn s malým úsměvem. Vzala jsem hrnek s teplou kávou a přivoněla. Milovala jsem vůní kávy. Napila jsem se a vychutnávala tu chuť. Zayn si mě se zájmem prohlížel a na tváři mu pohrával malinký úsměv.

"Co je?" zeptala jsem se ho.

"Si roztomilá." poznamenal a napil se ze svého hrnku. Sklopila jsem pohled a cítila jsem jak se mi do tváři hrne červeň.

Dojedli jsme a dopili a vyrazili znovu do auta.

"Kolik ti mám dát za to kafe?" vzpomněla jsem si, že to vše platil a začala hledat peněženku v kabelce.

"Anne to neřeš." podíval se na mě Zayn.

"Ne já ti to zaplatím, nebudeš za mě platit." dál jsem hledala peněženku a nemohla jsem jí najít.

"Anne, zlato na rande holky nikdy neplatí." položil mi ruku na stehno a já se zastavila v pohybu.

"Tohle je rande?" dala jsem hlavu na stranu a čekala na jeho odpověď.

"No.. myslel jsem, že to tak bereme. Že si uděláme takový nový začátek." začal žvatlat a já se začala usmívat.

"Zayne, beru tohle jako nový začátek." položila jsem mu ruku na jeho, která stále spočívala na mém stehně. Bylo vidět, že se mu ulevilo a vykouzlil znovu ten velký úsměv. Věnoval se cestě a já ho sledovala. Byl úplně zabraný do řízení, prsty si jemně poklepával do volantu do rytmu písničky. Po chvilce si začal i potichu zpívat. Nečekala jsem, že to umí, měl krásný hlas. Jen jsem ho sledovala a poslouchala.

"Tak vystupovat."řekl když auto zastavilo. Byli jsme před kinem. Vystoupila jsem a došla k Zaynovi, mířili jsme do budovi. Najednou jsem cítila dotyk na své ruce, sklopila jsem hlavu abych se na to místo podívala. Zaynový prsty se propletly s těmi mými, zvedla jsem pohled abych.se podívala na něj. Usmíval se a čekal jak zareaguju. Úsměv jsem opětovala a přiblížila jsem se kousek blíž k němu, kdy se naše paže dotýkali.

Zayn koupil dva lístky ani nevím na co protože já zatím skočila pro popcorn a colu. Došli jsme do sálu kde se měl promítat náš film a usadili se na naše místa.

WatchedKde žijí příběhy. Začni objevovat