V ruku v ruce jsme se vraceli zpátky k Zaynovýmu autu. Ani jsme nemluvili jen si užívali to ticho a dotek který jsme mezi sebou měli. Asi mě to jak si hrál s tím chlapečkem úplně dostalo, jinak bych totiž tohle neudělala. Milovala jsem může, který umí zacházet s dětmi a Zayn mi ukázal, že to umí perfektně a to mi nejspíš stačilo.
Nevím jak to ale půjde dál. Za pár dní se musíme vrátit zpátky domu, do toho běžného života a jak to bude tam? Zůstane Zayn stále takový? Trošku se toho obávám ale nebudu to odsuzovat hned.
"Anne?" vyruší mě s myšlenek Zyan. Rychle zamrkám a otočím se na něj.
"Ano?" zeptám se ho. Vůbec jsem nic nevnímala když jsem byla myšlenkami mimo.
"Ptal jsem se jesi chceš už ject domu?" optal se mě tedy znova.
"Ještě nee..." zakňourala jsem jako malé dítě. Zayn se nademnou usmál a přitáhl si mě k polibku.
"A kam by jsi tedy chtěla?" optal se mě, když jsme byli stále v objetí.
"Kamkoliv." opírala jsem si hlavu o jeho pevnou hruď, Zayn mě hladil po vlasech. Po chvíle jsme se tedy od sobě odtáhli a vyrazili ještě do obchoďáku.
Nakonec jsme si koupili ještě nějaké oblečení a pak už vyrazili domu k mým rodičům. Moc se mi tam nechtělo nevím proč, nechtělo se mi ani vracet zpátky do Londýna.
Přijeli jsme před barák a vystoupili, hned jak jsme vešli do domu se ozvala mamka.
"Tak jak jste si to užili?" objevila se na chodbě a prohlížela si nás.
"Náramně." odpověděla jsem jí. Mamka jen přikývla a usmála se, pak zmizela zpátky do kuchyně.
Vzala jsem nákupní tašky a mířila ke mě do pokoje. Ani nevím kam Zayn zmizel ale za mnou nešel. Začala jsem si tedy uklízet nové oblečení a uložila jsem tedy i Zaynový oblečení a hned jak jsem zavřela dveře od skříně, vešel do pokoje Zayn. V ruce měl dvě skleničky s pitím a misku s chipsy. Usmála jsem se na něj a sedla si na postel.
"Copak máme v plánu?" zeptala jsem se ho, když vše položil na stolek u postele a přisedl si ke mně. Objal mě a opřeli jsme se o rám postele. Přitulila jsem se k němu a nasávala jeho vůni. Užívala jsem si tu blízkost. Zayn mě hladil jemně po zádech a já jeho po ruce.
"Pustíme si nějaký film?" zeptal se nakonec Zayn. Jen jsem kývla a nátáhla se pro notebook abych tedy něco zapnula. Ale jak jsem byla nahnutá pro ten počítač tak jsem ucítila něco štiplavého na mém zadku. Okamžitě jsem se otočila na Zayna a ten dělal jakože nic ale jeho tikající koutky ho prozradili.
"Heej." drkla jsem do něj.
"Nemohl jsem odolat." poznamenal a smál se. Nenechám to jen tak a začnu ho lohtat. Naštěstí Zayn je lochtiví a tak se začne kroutit a smát. Což mě donutí se usmívat také. Jenže než se naděju ležím pod ním a Zayn drží mé ruce nad mou hlavou.
Najednou tak zvážněl, jeho úsměv zmizel a začal si mě prohlížet. Zastavil se na mých očích a začal se ke mě sklánět. Čekala jsem až se dotkne mých rtů, což se hned stalo. Mým tělem pod jeho dotykem projel elektrický proud. Jeho ruka pustila ty mé nad mou hlavou a přesunul je na můj bok kde mě jemně hladil. Já mezi tím ruce dala za jeho krk a přitáhla si ho blíž. Polibek byl jemný ale zároveň vášnivý.
Po chvilce jsme se odtáhli a usmívali se na sebe. Zayn mě pohladil po tváři a ještě obdaroval polibkem na nos. Byl tak roztomilý.
Nakonec jsme si pustili ten film u kterého jsme také usnuli.
ČTEŠ
Watched
FanfictionPosedlý Zayn dívkou, která mu vstoupila do života. Sice ona o něm nic neví zato Zayn ví naprosto vše. Jeho ložnice je vyzdobená společnými fotky, které spolu ale nikdy neudělali. Jak se okolo ní objeví kluk, Zayn hned zakročí. Nesnese aby ji měl něk...