ליל אמש עם אווה היה מושלם. יותר ממושלם, האמת. הרבה יותר ממה שציפיתי לו או מגיע לי. עדיין הרחתי אותה על גופי, ריח השמפו בשיער, את הבושם העדין על צווארה וכמובן הטעם שלה...זה היה משכר כמו אמברוסיה-יין האלים.
לא ציפיתי שהיא תהיה כל כך מגורה. רטובה ומוכנה, לקראתי. רציתי לענג אותה ולהעניש אותה בו זמנית. על כך שלא הקשיבה לי מייד, על כך שנכנסה לטריטוריה של הרוסים או שדיברה עם הבן שונה הזה.
רציתי להביא אותה לקצה ולשמור עליה ככה, מתחננת שאביא אותה מעבר שאתן לה את השחרור המיוחל ככה שהיא לא תצליח לעמוד בבוקר אחרי שתצרח את שמי מהפה המתוק שלה.
אבל לכל דבר טוב צריך לחכות. היא מסובבת את המילים שלי נגדי את המציאות שאני חי בה כדי להרחיק אותי ממנה. כדי לשמור על עצמה ממפלצות כמוני, כמו שהבטחתי לה שאעשה. רק שאני לא מסוגל לשחרר אותה אבל אני גם לעולם לא אכול לתת לה את מה שהיא רוצה, רק במחיר של מלחמה פנימית בארגון.
העברתי את ידי בשיער, מעיף אותו מעיני והתיישבתי על קצה המיטה.
הדלקתי את הטלפון ולחצתי על אייקון הלהבה.
רציתי לדעת אם היא ישנה טוב כמוני והתעוררה כבר.
הדם ירד ישירות לתוך הזין שלי כששמעתי אותה גונחת.
פאק! הלב שלי האיץ וחיוך טיפס במעלה שפתי.
שמחתי לגלות שהיא הייתה חרמנית כל כך שהיא קמה ועינגה את עצמה במחשבה עליי.
העלתי את הוידיאו ממצלמת הטלפון שלה אבל הוא שכב על השידה שלה לכן כל מה שראיתי היה רק את התקרה במקום פרצופה הסמוק ואת עוויתותיו העונג.
לחצתי על הזין שלי שהיה קשה יותר מגרניט ופועם. הרגשתי צורך עז להרגיש אותה מתהדקת סביביו. לוקחת את כל אורכו לתוכה וצורחת את שמי.
פאק, סיננתי והתרוממתי לכיוון המקלחת.
אני צריך מקלחת קרה לפני הפגישה עם האנדרבוסים. אני לא יכול להגיע לשם כשהריח שלה דבוק עלי וכל מה שאני חושב עליו זה איך אני מזיין את הכוס המתוק שלה.
הצבעתי עם הלייזר על המפה המוקרנת על הקיר. אנחנו מציבים את מנגנוני השרפה באזורים האלו. הצבעתי על כל מאורות הסמים הידועות לנו כשחלקן ממוקמות מתחת למועדוני הלילה והמעדניות של הרוסים בברייטן ביץ'.
אליסיו מרים אלי גבר וצוחק. "מנגנון שרפה, פפף תקרא לילד בשמו אחי. פצצה"
לבשתי מסכה של קור והתלבטתי אם פשוט להכניס לו אגרוף או לא.
"כמות חומר הנפץ שם כל כך מינורית שבקושי הייתי קורה לזה פצצה. המטרה שלנו היא למוטט את היסודות מבחוץ מבלי לפגוע בנפשות במיוחד במועדוני הלילה. רק לגרום לפאניקה ולשרפות ככה שכל כוחות הביטחון יגיעו לשם ויתחילו לנקות בשבילינו את הרחובות מהסמים של הרוסים ואם הם יתפסו כמה בני זונות מהסחר בנשים וסרסורים אז על אחת כמה וכמה."
YOU ARE READING
השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALL
Romanceהסיפור הזה לא הולך להיות קל ובטח שלא יפה. לא מיועד לקריאה מתחת לגיל 18. הסיפור מכיל טריגרים רבים. לא לבעלי קיבה חלשה. רומן מאפיה על הנפילה לתוך החשיכה והמאבק להשתחרר מהאופל שחודר ללב. כל האירועים שמסופרים הינם ממוצאים ואין קשר למציאות-כל דימיון מ...