11.BÖLÜM "İLK ÇIĞLIK, SON SESSİZLİK"

1.9K 311 300
                                    

Merhaba ♡

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen, yorumlarınız beni çok mutlu ediyor ♡

Keyifli okumalar!

Bu kitapta yer alacak olan kişi ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlarla hiçbir ilgisi yoktur.

🖤

RAİLWAY KASABASI

Bölüm Şarkısı: The Power of Love - Celine Dion

11.BÖLÜM "İLK ÇIĞLIK, SON SESSİZLİK"

29 Mart 1873, Puranton, Veldeon- Nerathis Kasabası

O Günden 235 gün Önce...

"Hayat, kaybettiğin yerden başlarmış; ya da kaybettiğin, sadece hayatındır."

Bu cümle, zihnimin içinde dönüp duruyordu. Bir yerlerde, bir boşlukta... Her şeyin kaybolduğunu, bir daha geri dönülmeyecek bir sona vardığımı düşündüm. Ama şimdi bir şekilde, bu boşlukta, yaşamakla ölüm arasında sıkışmış gibiydim.

Neden ölmüyordum?

Neden hâlâ var gibiydim?

Gözlerimi açacak gücüm yoktu ama ışığın varlığını hissedebiliyordum. O ışık, soluk bir çığlık gibi yayılıyordu karanlığın derinliklerinden. Sanki bir yerlerden bana uzanmak isteyen ama asla ulaşamayan bir el vardı.

Beni burada; bu soğuk, kasvetli yerin ortasında bırakmışlardı.

Vücudum bir taş gibi hissediyordu ve bir yandan da sanki bir ağırlık, beni çekiyordu. İçimde, bir acı vardı.

Gözlerimi açmaya çalıştım ama görebileceğim hiçbir şey yoktu. Karanlık, her şeyin üstüne örtülen bir örtü gibi her şeyi yutuyordu.

Öldüğümü düşünmüştüm.

Bunu kabul etmiştim.

Fakat hâlâ yaşıyordum, değil mi? Evet, duruma bakılırsa öyle olmalıydı ama bedenim, bir ölü gibiydi. Nefes alamadığımı hissediyordum.

Sanki ölmeden önce ölmüş gibi...

Her şeyin ötesinde, hiçbir yere ait değilmişim gibi...

Ama bir şey vardı; bir şey beni, var olma ile yok olma arasına sıkıştırıyordu.

Birden, bir çığlık duydum. İçimdeki sessizlik parçalandı. Kafamın içinde, bir şey uyandı. Gözlerimi açtım. Ama ne gördüğümü, ne hissettiğimi bilmiyordum. O an, bir duvarın soğukluğuna dokundum. Hemen ardından bir el, beni sardı.

Sıcak... Ama garip bir şekilde yabancı.

O el, beni kendine çekti. Neredeyim? Her şey belirsizdi. Zihnim bulanıktı, rüyaların, kâbusların, gerçeğin ve yalanın arasında sıkışıp kalmıştım.

RAİLWAY KASABASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin