-Gal norėtum vakare kur nors nulėkt? Tai būtų pasimatymas.- pasakė tas vaikinas kuris prie manęs kabinėjasi.
-Ačiū ne, į pasimatymus nevaikštau. Jeigu jau viskas jums leidus eisiu.- pasakiau ir nuėjau nuo jų stalelio. Girdėjau kaip kiti iš jo žvengia. Bet man giliai px. Nunešiau pinigus į kasą, persirengiau uniforma ir patraukiau link išėjimo. Nusprendžiau prieš pareinant truputi pasivaikščioti. Nuėjau į parkelį. Čia labai gražu ir čia nuostabi vieta atsipalaidavimui. Dažnai čia ateinu pagalvoti ir atsipūsti nuo kasdienybės. Pravaikščiojau gal kokią valandą ir nusprendžiau kad jau laikas grįšti. Kai priėjau vaiknamį, pagalvojau kaip keista, kad čia praleidau 18 savo gyvenimo metų ir nesijaučiu kaip namuose. Kiekvieną dieną vis labiau ir labiau noriu iš čia dingti. Įėjau į vidų mane pasitiko Rita.
-Gerai, kad grįžai norėjau su tavim pasikalbėti. Na ir įteigti dovanėlę.-pasakė.
-Gerai ir nereikia.- nuėjome į jos kabinetą.
-Štai čia tau. Žinau, kad smulkmena, bet gal patiks.-padavusi man dėžutę pasakė. Ją atidariau ir nusišypsojau ten buvo pakabukas su mano vardu.
-Ačiū labai gražu.- tariau ir apkabinau Ritą.
-Čia, kad prisimintum mane. Žinau, kad nori išvažiuoti ir, kad tavęs tikrai niekas nesustabdys, todėl per pažystamus Londone tau parūpinsiu butą.-pasakė.- aš laukiu skambučio iš draugės. Kai ji paskambins sužinosiu visas detales.
-Nereikia tikrai. Aš galiu ir pati susirasti. Juk žinot, kad mėgstu būti savarankiška.-pasakiau.
-Laikyk tai kaip išvykimo ir gimtadienio dovana.-tarė. Aš ją stipriai stipriai apkabinau.
-Vienintelio dalyko kurio pasiilgsiu tai jūsų.-pasakiau.
-Aš ir tavęs pasiilgsiu.-atsakė.- na gerai turiu grįžti prie darbo. Kai sužinosiu naujienas pranešiu.- aš išėjau iš kabineto ir patraukiau į šiokį tokį savo kambarį, kurį dalinausi su dar dviem merginom. Iš po lovos išsitraukiau lagaminą, kurį specialiai buvau nusipirkusi prieš pora mėnesių ir kuprinę. Daiktų daug neturiu todėl pakako viską sukraut ir dar buvo likę vietos. Pažėjau į laikrodį jis rodė 8 vakaro. Velnias pažioplinau vakarienę. Na bet gal dar bus likę. Išėjau iš kambario ir patraukiau į valgomąjį. Kaip keista visi...
YOU ARE READING
Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) Complete
FanfictionLabas aš esu Nina. Mano gyvenimas buvo viena didelė klaida. Bet tada atsirado jis. Niall Horan atitirpdė mano širdį ir išmokė mylėti.