Part 14

1K 46 0
                                    

RYTAS...

Atsikėliau nuo garsios muzikos iš mano kaimynų pusės.

-Šaunu net žadintuvo nereikia.- Pasakiau pati sau. Iš lipau iš lovos atlikau rytinius darbus. Pavalgiau. Apsirengiau baltą maikutę juodą švarkelį ir apsimoviau raudonas kelnias, bei juodus nelabai aukštus aukštakulnius. Ir išlėkiau pro duris. Oras buvo pasakiškai gražus. Šiandien mano nuotaika buvo žiauriai gera. O tai būna labai retai. Greit pasiekiau foto studiją ir įžengus pro duris išvydau Mason kalbantį su tuo pačiu vyruku, kuris vakar buvo fotojesijoje.

-Štai ir tu.-pamatęs mane pasakė.

-Štai ir aš.-atsakiau su šypsena.

-Dažniau tai daryk.-pasakė Mason.

-Ką?-paklausiau.

-Šypsokis ką ką.-pasakė.

-Auu štai apie ką.-pasakiau ir šyptelėjau.

-Beje David atėjo pas tave.-pasakė Mason.

-Pas mane?-paklausiau, nes tikrai nesupratau ko tam vyrukui gali iš manęs reikėt.

-Taip pas tave.-pasakė David.-Norėjau tau asmeniškai padėkoti už puikų reklaminį veidą.- jis pasakė o aš stovėjau išsižiojusi.

-David nori kad tu būtum jo kompanijos veidas.- pasakė Mason.

-Bet... bet.-tetariau.

-Na tiesiog kaip visada fotografuos tave Mason ir viskas vyks kaip iki šiol. Galėsi daryti ka nori tik gausi didesnę algą.-pasakė David.

-Bet ar jūs įsitikinęs, kad jums reikia manęs kaip reklaminio veido?-paklausiau tokia intonacija lyg sakyčiau „ ar jūs tikrai tuo įsitikine".

-Ji čia ką rimtai?-paklausė David žiūrėdamas į Mason.

-Man mano brolio žmona iškart sakė, kad atėjo čia net nesitikėdama gauti darbo.-pasakė.

-Nu tai sutinki?-paklausė David.

-Manau, kad taip.-atsakiau.

-Tai gerai jau viską išsiaiškinom, o dabar marš dirbti.-pasakė Mason.

-Tai kapitone.-pasakiau iš pridėjau plaštaka prie smilkinio kaip tai daro kariai. Visi iš manęs nusijuokė. Aš tik nusišypsojau ir nuėjau į persirengimo kambarį. Po gerų 4 valandų darbo. Man Mason pasakė, kad šiandien viskas. Kai išėjau iš studijos buvo 3 dienos. Prisiminiau, kad mane Niall žadėjo nusivesti į savo konsertą. Tad paskubėjau grįšti namo. Aišku nelabai tikėjau, kad jis savo pažadą prisimins. Bet.. parėjau namo. Ah kaip gera sakyti tą žodį namai. Nuėjau į virtuve pavalgiau. Ir nupėdinau iki savo rūbų spintos. Bėda ta, kad nieko gražaus neturėjau ką apsirenkti. Reiks suktis kaip visada. Išsitraukiau juodus siaurėjančius džinsus. Paprastą balta maikutę ant šleikučių ir ant viršaus megztuką, kuris apnuogina vieną petį. Nuėjau į vonią nusiprausiau ir apsirengiau savo paruoštais drabužiai. Plaukus išsitiesinau ir labai mažai pasidažiau. Nuėjau į svetainę ir įsijungiau televizorių. Tik spėjau atsisėst ir išgirdau durų skambutį. Atidariusi pamačiau Niall su rože rankoje. Tai buvo taip miela kad negaliu net apsakyti. Ir dar ta jo miela šypsenytė. Ahhh.

-Pasiruošusi?-paklausė.

-Taip tik tuoj batus užsidėsiu ir tašę pasiimsiu.-pasakiau greit nubėgau į kambarį griebiau tašę ir kedukus.-aš jau.

-Gerai. Tada keliaujam.-pasakė. Ir paėmė mane už rankos. Kai išėjome į lauką prie paradinių durų stovėjo žiauriai prabangi mašina. Jis atidarė dureles ir padėjo man įlipti, ir įlipo pats.-Šiaip turėčiau vienas pasirodyti. Jei tu nesupyksi. Mane pakeliui perims vaikinai, o tave vairuotojas nuveš į konsertą ir nuves tiesiai į vip zoną. Gerai?-paklausė.

-Žinoma, kad gerai. Nesijausik dėl manęs.-pasakiau.- Kad ir pačiam gale būčiau man būtų gerai.-pasakiau ir tuo tarpu mašina sustojo.

-Gerai susitiksim ant scenos.-pasakė ir išlipo iš mašinos.po kelių minučių buvau prie didelio pastato. Šalia jo buvo daug spiegenčiu merginu. Mane privertė tai nusijuokti.

-Žinai dauguma merginų, būdamos tavo vietoj tiesiog mirtu iš nekantrumo.-pasakė vairuotojas.

-Gali būt. Bet stengiuosi nebūt kaip visos.-pasakiau.- Stengiuosi būt savimi.

-Geras atsakimas.-pasakė ir pastatė mašina.-O dabar sunkioji dalis, pakliūti į pastatą nesutriptiems.-nusijuokė jis aš ir. Išlipome iš mašinos ir patraukėme link kažkokių durų. Jis mane vedė kažkokiai koridoriai, kol pagaliau patekome į milžinišką salę, kurioje buvo žiauriai daug žmonių. Vairuotojas nuvedė mane prie sėdimų vietų pačiame priekyje. Girdėjau kaip merginos šnekėjosi tarpusavyje ir sakė kaip man pasisekė, kad sėdėsiu vip zonoje. Ilgai pradžios laukti nereikėjo po kelių minučių visoje salėje užsigesino šviesos ir pasigirdo tos What makes you beautyful dainos akordai. Jie padainavo žiauriai gerai. Pripažinsiu, net per kūna šiurpuliukai perbėgo.

-Sveiki visi susirinke mielieji!!.-sušuko Niall, bet nors sakė visai salei žiūrėjo į mane. Tuo tarpu jam Harry kažką sušnybždėjo ir jis atsisukęs į jį plačiai nusišypsojo.

-Šiandien šis vaikinukas.-Harry parodė į Niall.-Nori padaryti gera įspūdi merginai kuri yra salėje.-Tesė jis. O aš susmigau į kėde. Nes žinojau, man nuojauta kuždėjo, kad ta mergina tai aš. Kaip kitaip? Rožė, automobilis su vairuotoju, vip vieta.

-Taigi gal galėtumėt jam padėt.-paklausė Harry ir visa salė pradėjo klykti. Man net silpna pasidarė.

-Nina ačiū kad sutikai atvykt.-pasakė Niall ir pradėjo dainuot kažkokia dainą, bet ji buvo irgi labai graži. Man labai į galvą įsiminė tos dainos priedainis, kad nejučia pati pradėjau dainuoti.

It's gotta be you

Only you

It's got to be you

Only you

Mane pamatęs Harry pradėjo šypsotis ir stuktelėjo Niall, kad ir jis pažiūrėtų. Tai mane žiauriai sugėdino. O jie tiesiog išsišiepę dainavo. Visą koncertą mėgavausi muzika. Kol jis baigėsi. Visos fanės klykė pakartot ir panašiai. Bet kai jie nulipo nuo scenos visos merginos pradėjo traukti link išėjimo.

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu