-Na tai iki vakaro.-pasakė apkabindamas ir pabučiuosamas mane Niall.
-Iki prince.-pasakiau ir dar kart jį pabučiavau. Jie išvažiavo. Merginos jau kurį laiką irgi buvo išėjusios, todėl likau viena. Tai man niekad netrukdė, bet dabar kai turiu Niall visą laiką noriu leisti su juo. Bet nieko čia nepakeisi, reikės palaukti iki vakaro. Apsitvarkiau savo bute pažiūrėjau televizorių ir pasigaminau pietus. Nors gaminti moku ne itin gerai šį kart sekėsi puikiai. Pavalgiusi nusprendžiau, kad reikia išlysti iš namų ir išeiti pasivaikščioti. Tad persirengiau ir išėjau. Tai gerai, kad pasiėmiau akinius, nes saulė spygino į akis. Pūtė gaivus vėjelis. Oras buvo pasakiškas. Patraukiau į tą parkelį, kuriame man Niall pasiūlė būti jo mergina. Tą kart buvau labai laiminga net nesitikėjau, kad galėčiau tokia būti. Tai kažkas nuostabaus. Lėtu žingsniu vaikščiojau po parką ir mėgavausi gaiviu oru.
-Merginos juk ten Nina!!!!-sušuko kažkokia mergina sėdinti ant suoliuko. Prie jos sėdėjo dar kelios merginos. Jos greit atsistojo ir pribėgo prie manęs. Buvau žiauriai nustebinta.
-Labas.-pasakė viena.
-Labas.-atsakiau. Man tai buvo keista. Mane atpažysta gatvėje lyg būčiau kokia žvaigždė.
-Tu tikrovėje daug gražesnė.-pasakė rudaplaukė.
-Ačiū tikriausiai.-pasakiau.-Gal pasakysit savo vardus?
-Aš Kim.-pasakė ta pati rudaplaukė.
-Aš Ruby.-pasakė mažiausia iš visų.
-O mano vardas Lily.-pasakė toji, kuri sušuko mane pamačiusi.
-Malonu susipažinti.-pasakiau
-Gaš ji ne tik graži bet ir miela.-pasakė Kim. Tai privertė mane nusišypsoti.
-Mes esam One Direction gerbėjos ir labai džiaugiamės, kad Niall susirado tokią gražią merginą.- pasakė Lily.
-Mes matom, kad jis pasidarė laimingesnis ir linksmesnis, kai susipažino su tavimi.-pasakė mažoji. O ji tikrai buvo miela.
-Labai supyktum jei mes duotume savo twitter'ius ir tu perduotum jiems?-paklausė Kim.
-Patikėkit man tai vieni juokai.-pasakiau.
-Jei nesunku ir tu pafollow'ink.-paprašė Lily.
-Gerai, galiu man nesunku.-pasakiau ir paėmiau iš jų lapelius su jų twitter'iais.-Žinot aš Londone neperseniausiai apsigyvenau, ir jei jūs turit laiko ir aišku norit, galėtumėt man jį aprodyti?
-Su mielu noru.-pasakė visos kartu.
-Tai šaunu.-pasakiau.-O dabar prašyčiau pasakyti kur čia skaniausi ledai.
-Prašau sekti mane.-pasakė Ruby pavaizduodama supermeno pozą. Visos nusijuokėme. Eidamos kalbėjome ir pasirodo kad Kim mano metų, o Lily metais jaunesnė. Ruby yra Lily sesuo, kurią ji visada prižiūri, nes jos tėvai daug dirba. Su jomis buvo ir net nepastebėjau kaip atėjo vakaras. Supratau, kad ilgai užsibuvau, nes paskambino Niall.
-Klausau prince.-pasakiau.
-Kur esi? Aš jau grįžau, o tavęs nėra.-pasakė liūdnu balsu.
-Šiaip aš mieste.-pasakiau ir pažiūrėjau į merginas, su kuriom šiandien leidau visą dieną.-nenorėtumėt su vaikinai ateit į tą parką kur..
-Tuo būsim.-pasakė greit. Ir mane tai prajuokino.
-Lauksiu.-pasakiau ir padėjau ragelį. -Tai va merginos, gal truputi pasėdim?
-Galim, nes Ruby mane jau kankina su savo pavargau.-pasakė Lily. Atsisėdom ant suoliuko ir sėdėjom kol staiga man kažkas uždengė akis.
-Spėk kas?-pasakė ir iškart atpažinau Niall balsą.
ESTÁS LEYENDO
Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) Complete
FanficLabas aš esu Nina. Mano gyvenimas buvo viena didelė klaida. Bet tada atsirado jis. Niall Horan atitirpdė mano širdį ir išmokė mylėti.