-Tu nauja čia?-paklausė. Aš pasimečiau.
-Iš kur žinai?
-Na aš anksčiau čia dažnai lankydavausi, teko net dirbti.-pasakė ir atsistojo nuo kėdės.-Gaila, kad tada nedirbo tokios mielos merginos. Buvo malonu susipažinti
-Viso gero.-atsakiau. Mano darbo diena ėjo į pabaigą. Bet ilgai džiaugtis negaliu ryt vėl teks grįšti. Darbui pasibaigus patraukiau link vaiknamio. Jau buvo vėlus vakaras. Man nepatinka vaikščioti vėlai. Bet kitos išeities neturiu. Keliui įpusėjus priekyje pamačiau daug vaikinų. Iš tikro biški išsigandau nes jie neatrodė itin draugiški. Bet vistiek ėjau pirmyn. Jau buvau netoli jų kai vienas iš jų sušuko.
-Sveikute panele, ko viena vakarais vaikštai.- keista bet jo balsas nepasirodė grėsmingas. Bet atsakyti ir neatsakiau.
-Nebegązdink tu žmonių.-pasakė kitas. Greit pro juos praėjau. Nesidairiau norėjau greičiau grįšti. Kai jau buvau prie vaiknamio. Pastebėjau greitosios automobilį ir dar policijos automobilius. Pasileidau bėgte. Kai priėjau prie įėjimo pakraupau ir pastato išnešė negyva paauglę. Susiėmiau už burnos kad nepradėčiau spiegt. Nusukau akis ir pamačiau netolėse verkiančia Rita. Pribėgau prie jos.
-Rita kas....kas čia nutiko?-paklausiau.
-Molė nusižudė. Parašė raštelį, kad taip daugiau gyventi nebegali.-visa apsiverkusi pasakė Rita.
-O dieve. –buvau pakraupus.stipriai apkabinau Ritą.
-Nina eik į vidu ir padėk Džeidei suguldyt vaikus, gerai?-pasakė Rita, nes prie jos priėjo policininkas. Aš linktelėjau galvą ir padariau kaip prašė Rita. Kai baigiau pati nuėjau nusiprausti ir kritau į lovą. Duodu 100 procentų, kad šiandien sapnuosiu košmarus.
!
BINABASA MO ANG
Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) Complete
FanfictionLabas aš esu Nina. Mano gyvenimas buvo viena didelė klaida. Bet tada atsirado jis. Niall Horan atitirpdė mano širdį ir išmokė mylėti.