Part 24

972 36 0
                                    

-Ir aš tuoj neabejoju.-pasakė ir suskambo jo telefonas.-Kas taip anksti? Klausau.. aga.. jo. Taip..taip..nu gal... ne...iki...Ok pranešiu, bet aš ne su vaikinais dabar, o zayn apskritai pas Perrie... a jam jau pranešiai tada gerai. Gerai perduosiu..-pasakė ir baigė pokalbį.-Jėė šiandien laisvadienis... aj ir tau nuo James linkėjimai.

-Ačiū tikriausiai, bet manau tada šiandien neišsisuksim nuo vaikinu ir eisim žiūrėt filmo.

-Būtinai, kaip tu norėsi.-pasakė ir pabučiavo į kaktą.-Bet dabar turiu jiems pranešti, kad...-jis nebaigė sakyt, bet aš jį pabučiavau. Stipriai.- Apie ką aš kalbėjau?-paklausė.

-Nežinau tikriausiai kažkas nesvarbaus.-pasakiau ir nusijuokiau.-Bet jei rimtai tai eik pranešk, kad galės ilgiau lovose pasivartyti.

-Greit grįšiu.-pasakė ir išlipo iš lovos apsimovė kelnias ir pradėjo ieškoti marškinių. Mane suėmė juokas. Jis užmiršo, kad juos pasisavinau aš.

-Niall kažko ieškai?-paklausiau.

-Jo savo marškinių.-pasakė.

-Atsisuk spindulėli.-pasakiau ir jis atsisuko su šypsena kai pamatė mane ,ir kad aš su jo marškiniais dar labiau išsišiepė.

-Yra bent menkiausia galimybė man dabar juos trumpam pasiimt, o veliau tau gražint?-paklausė, o aš papurčiau galva rodydama neigiamą atsakymą.

-Viskas aišku.-pasakė priėjo dar kart pabučiavo.-gerai greit susitiksim.-pasakė ir išėjo. Aš išlipau iš lovos ir užrakinau duris. Nuėjau į virtuvę ir baigiau sudėti produktus. Tada pasidariau pusryčius, užsikaičiau arbatos ir lėtai pavalgiau. Baiginėdama valgyti išgirdau durų skambutį. Tikriausiai jau Niall. Nubėgau prie durų, už jų pamačiau Harry, ir jis mane nužiūrėjo nuo galvos iki kojų.

-Hmmm Niall marškiniai.-pasakė kvailai šypsodamasis.-Štai kodėl jis grįžo be jų.

-Labas ir tau.-pasakiau, bet jaučiau kaip kaista mano žandai.

-Labas, norėjau pranešti, kad apsirenktum, nes mes Niall šiandien iš mūsų buto niekur nebeišleisim-pasakė.-Mes jo beveik nebematom, kadangi tavęs taip pat nematom tu turėsi eiti pas mus.

-Ok ateisiu už kokių 20 minučių.-pasakiau ir jis nustebo, kad neprieštaravau.-Jau Niall sakiau, kad šiandien priimsiu jūsų vakarykšti siūlimą. Apie filmų vakara.

-Tada laukiam.-pasakė ir patraukė link savo buto. Aš greit nuėjau į dušą ir nusimaudžiau išsiploviau galvą. Apsirengiau džinsus maikutę ir megzstuką. Pradėjau džiovintis plaukus ir vėl skambutis į duris. Dar su pusiau išdžiuvuse galva nuėjau prie durų.

-Ko dabar?-paklausiau Harry, kuris vėl stovėjo prie mano durų.

-Niall liepė patikrint kur tu taip ilgai, nes vėluoji net 2 minutes.-pasakė ir nusijuokė.

-Užeik aš greit.-pasakiau ir įleidau jį į butą. Pati greit nubėgau baigti džiovinti plaukų.baigusi pasiėmiau telefoną ir raktus.-Aš jau galim eiti.-pasakiau ir mes patraukėm link jų buto. Tik spėjau įeiti į butą mane pasitiko šiltas Niall glėbys. Tada su manimi pasisveikino likę vaikinai. Zayn jau buvo grįžęs.

-Jau grįžai?-paklausiau nors ir taip buvo akivaizdu.

-Taip, ačiū tau, nes jei ne tu bučiau jos nepamatęs prieš jai išvykstant į turą.-pasakė ir apkabino.

-Juk sakiau nėra už ką.-pasakiau.-Na tai ką veiksim?

-Filmai!!!!!-sušuko Louis ir užšoko ant Harry nugaros.

-Visa dieną?-paklausiau.

-Ne nevisa mes dažniausiai po pirmo jau kokių nesąmonių prisigalvojam. Pavyzdžiui, kaip karaokės ar kokie kortų žaidimai.-Pasakė Liam.

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now