Part 35

809 33 0
                                    

-Ne Manuelį prašau, maldauju..... nedaryk nieko.

-Tai kad jau šiek tiek PER VĖ.LU.-pervėlu suskiemeniavo. Kai jau buvom prie pat Niall jis nustumė mane ir vožė Niall išmesdamas jam iš rankų ginklą. Jie mūšėsi. Vienas kitam trankė iš kumščių ar rėkiau klykiau, kad jie baigtų. Aš žinojau, kad Manuelis, gali viska ir man buvo sunku žiūrėti į visa tai. Bandžiau akimis surasti ginklą, bet nesekmingai. Niall smugiavo Manueliui, šis Niall. Aplink buvo daug kraujo. O mano kojos buvo praližuotos. Man buvo sunku pajudėti. Aš sau prižadėjau, negaliu sulaužyti pažado. Aš tiesiog turiu. Aš turiu jį apsaugoti, jei tai ir man kainuotu akistata su Manueliu.

-Aš eisu su tavim!!!!-sušukau ir Manuelis nustojos talžęs Niall.-juk tu to ir nori? Tu nori, kad aš bučiau su tavimi. Tau kaina nerūpi.

-O tu supratinga mergaitė.-pasakė.

-Kur tu buvai kai aš buvau mergaitė?-jis nusijuokė. Ir atsistojo Niall bandėsi stotis bet sudejevo iš skausmo ir vėl susmuko ant žemės. Tai buvo pats baisiausias vaizdas kokį tik esu regėjusi.

-Šmaikštauji? Man patinka.-pasakė.

-O man nusispjaut.-pasakiau ir norėjau prieiti prie Niall.

-Ne ne ne, niekur nu neisi.-sustabdė.

-Koks tu niekšas.-pasakiau.

-Bet juk žinai, aš džiaugiuosi, kad toks esu. Juk dabar turėsiu tave.-pasakė.

-Tai tau nesvarbu, kad aš kaskart į tave pasižiūrėjusi jausiu tau šleikštulį?

-Tai šitaip tu? O kur dingo. Aš eisiu su tavim?-jis pavaizdavo mano isterišką balsą tą akimirką kai tai išrėkiau.

-Juk tu žinai dėl ko taip darau.-pasakiau.

-Dėl jo? Jis nieko nevertas jis niekas.-pasakė

-Patinka tau tai ar ne jis mano vaiko tėvas.-pasakiau ir jį tai supykdė. Mačiau iš jo akių.

-Nenorėk, kad tai pasikeistu, nes man užtektu tik vieno dūrio taip giliai, kad netik nebebūtų vaiko, bet ir tavęs.

-Tu esi toks menkysta, kad aš net negaliu apsakyti to žodžiais.-pasakiau ir tą akimirką pažiūrėjau jam į akis.-Tu man šlykštus.

-Aš tau šlikštus. Šaunu. Tada..-Jis man skėlė stiprų antausį ir aš pargriuvau, ant žemės. Ir tik pamačiau, kad jis ruošiasi spirti susigužiau. Ir stipriai užsimerkiau. Bet nieko. Kai atsimerkiau pamačiau Niall vėl kovojantį su juo. Tiek Niall tiek Manuelis buvo kruvini. Aš drebančiu kūnų vos sugebėjau atsistoti. Tai sunku labai sunku. Aš kovosiu. Aš turiu. Po velnių aš galiu. Ir aš tai padarysiu. Greitu žingsniu pasileidau į virtuvę. Atidariau stalčių ir norėjau pasiimti peilį, bet nei vieno nebuvo. Šunsnukis jis apie tai pagalvojo. Ką gi tiks ir šakutės. Paėmiau 3 šakutes ir grįžau į svetainę. Nieko nelaukusi susmeigiau vieną Manueliui į nugarą ir jis sužviegė iš skausmo. Jo marškiniai nugaroje persigėrė krauju.

-Tu kale!!!-sušuko bandė atsistoti, bet Niall jam neleido.

-Nina bėk!!!-sušuko Niall.

-Ne.-pasakiau ir dar viena šakutė į Manuelio nugarą. Vėl Manuelio riksmas. Šį kart Niall jo nebenulaikė ir jis atsistojas pradėjo artėti prie manęs. Turiu dar vieną. To nepakaks. Bet tik jis priartėjo smiaugiau ją jam į pilvą, ir vėl jį puolė Naill. Pro duris įėjo James ir Harry. Jie pakraupo. Visur taškėsi kraujas. Niall grumėsi su Manueliu, aš stovėjau kruvinomis rankomis. James rankų gestais Harry liepė pasirūpinti manimi. Harry prie manęs atsirado akimirksniu ir užstojo kautynias.

-Nina žiūrėk man į akis.-pasakė, nes vis bandžiau akimis surasti Niall.-Nina!!!

-Harry jis gali jį..

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora