Part 8

1.2K 45 0
                                    

-Tai ką skrendi į Londoną. Išskleidi sparnus į platųjį pasaulį?-tarė ir pats nusijuokė.- Galiu pasakyti tik viena jei manai ieškotis darbo aš galiu tau jį pasiūlyti dabar nes geresnio kaip prostitutės už 5 svarus negausi.-pasakė. Aš tebeištvėriau jo žeminimo ir skėliau antausį.

-Tu kale kaip drįsti.- jis šiuos žodžius pasakė garsiai todėl gale sėdėja žmonės atsisuko. Jis jų nematė ir jau norėjo man trenkt.

-Tik pabandyk ir tu lavonas.- pasakė kažkoks vaikinas.

-Ir ką tu man padarysi?-paklausė nenuleisdamas akių nuo manęs.- Šita kalė neverta net tuo pačiu oru kviepuot o dar atsiranda tokių ožių kaip tu kurie susimąsto dar ją ir ginti.

-Manyčiau tau reikia atsisėsti į savo vieta jei nenori būt suimtas kai nusileis lėktuvas.-pasakė kažkoks vyriškis. Manuelis nuleido ranką ir iškėlęs galva nuėjo į savo vietą dar atsitrengdamas į mano petį. Aš įbėgau į tualetą ir pravirkau. Išgirdau kaip kažkas beldena į duris.

-Aš tuoj.-pasakiau kiek įmanoma normaliau.

-Tau viskas gerai?-paklausė tas vaikinas kuris mane apgynė. Aš atidarydama duris, bet nežiūrėdama į jį pasakiau.

-Geriau ir būti negali. Ir ačiū.-apsilenkiau su juo ir grįžau į savo vietą. Po kiek vėl išgirdau stiuardesės balsą kuris pranešė kad tuoj leisimės todėl reikia užsisekti sagos diržus. Taip ir padariau. Jau po kelių minučių nusileidome. Pasiėmiau kuprinę ir išlipau iš lėktuvo. Labai skubėjau, nes nenorėjau vėl susitikti su Manueliu. Greit atėmiau bagažą ir patraukiau link išėjimo. Bet ir vėl man prieš akis išdygo jis. Manuelis nieko nesakęs vožė man į veidą ir aš parkritau. Pajaučiau skausmą. Bandžiau atsistoti bet apsvaigo galva.

-Dabar paklausyk manęs tu sušikta kalę dar kartą aš per tave būsiu pažemintas, dienos šviesos nebeišvysi.-pasilenkęs prie manęs pasakė. Tada nusijuokė ir nuėjo. Tada prie manęs priėjo kažkokia moteris.

-Panele ar jums viskas gerai. Šiais laikais nebeaugu jau niekur.-aš palinksėjau galva. Ir jaučiau kaip nuo skausmo rieda ašaros. Ji man padėjo atsistoti. Aš jei padėkojau už pagalba ir skuodžiau iš oro uosto. Pasigavau taksi ir pasakiau adresą kuri man davė Rita. Važiavome gal ilgai. Bet sustojome prie didelio daugiabučio, sumokėjau taksistui ir išlipau iš mašinos. Prie pastato durų stovėjo kažkokia moteris mane pamačiusi priėjo.

-Tu tikriausiai Nina?-paklausė.

-Taip tai aš.

-Aš Lora, Rita paparašė kad aš tau išnuomočiau butą.-dodėl keliaujam.

-Bet aš neturėsiu kaip už jį išsimokėt, bent kolkas o šitas butas tikrai turėtų būti nepigus.-pasakiau pasižiūrėdama į pastatą prieš akis kuris buvo žiauriai gražus.

-Nesijaudink tu taip. Nuomosiu tau butą už puse kainos. Ir beje už pirma pusmetį sumokėjo Rita.

-Ką?-nustebau ji man to nesakė.

-Taip ji sakė man tau nesakyti. Bet būtų kažkaip keista.-pasakė- einam parodysiu tavo butą.

-Čia ir liftas yra?

-Tai šitam name yra 8 aukštai. Todėl įrengtas ir liftas.

-Oho. Ir šitas visas namas jūsų?-paklausiau.

-Tai na palikimas lyg ir. Tai buvo mano tėčio.

-Aišku.-pasakiau.Pakilome į trečią aukšta ir liftas sustojo. Išlipome ir patraukėme prie buto.

-Štai čia bus tavo butas. Štai raktai.-pasakė.- ir dar vienas dalykas bute šalia tavęs kartais apsistoję keli vaikinai ir jie būna gana triukšmingi. Kiek žinau šiandien irgi bus.

-Nieko tokio man triukšmas netrugdo.-pasakiau.- beveik visada su muzika miegot nueinu. Na ausinukais. Tikrai problemų nenorių turėt, ten dėl garsiai leidžiamos muzikos ar panašiai.

-Nieko tokio. Šitam name daug kas garsiai leidžia. Niekas nepyksta. Ir beje kodėl tavo veidas patinęs?

-Nelaimingas atsitikimas.-pasakiau.

-O tas nelaimingas atsitikimas turi vardą?

-Turi bet nenoriu apie tai kalbėt.-pasakiau.

-Na gerai žinau, kad buvo sunki diena ir tikriausiai pavagai, paliksiu tave vieną.-pasakė ir atrakinusi duris įleido mane į vidų.-Beje jei ko reikės gyvenu pirmame aukšte butas 2b. Labanaktis.

-Labanaktis ir ačiū už viską.-pasakiau ir uždariau duris. Numečiau lagamina kur pakliuvo ir nusprendžiau apžiūrėti butą. Čia buvo labai gražu. Net nelabai galiu patikėti kad aš čia dabar gyvensiu. Apėjau visus kambarius virtuvę ir panašiai. Čia yra du kambariai. Man būtų užtekę ir vieno. Kaip ir sakė Lora. Gretimame bute kažkas pradėjo trukšmaut. Nuėjau į kambarį išsirinkau tą iš kurio galima tiesiai pakliūti į vonią. Pažiūrėjau į veidrodį, kuris kabėjo ant sienos ir nusprendžiau, kad su tokiu ištynusiu veidu tiktai negausiu darbo. Tad rytoj liksiu bute...

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now