Part 37

723 31 0
                                    

-Žinai ką? Nieko aš tau nesakysiu.-pasakė paerzindamas mane. O tuo tarpu aš nusižiovaujau.

-Mane jau miegas kviečia į sapnų karalystę.-pasakiau.

-Kur nekvies, juk Louis sakė kad visą naktį nemiegojai. Džiaukis, kad to Niall nesakėm, nes būtų jau senai liepęs tave namo parvešti.

-Žinau, bet būčiau nevažiavusi.-pasakiau ir parodžiau liežuvį. Mes greit įsėdome į automobilį ir pajudėjome. Be važiuojant užmigau...

Atplėšusi apsunkusius akių vokus, lėtai apsidairiau. Aš gulėjau kambaryje kurį pirmą kart mačiau. Gana keista taip atsikelti ir nesuprasti kur randiesi. Ir man taip jau antra kartą. Ačiū dievui, kad šį kart nieko blogo. Net pagalvojus apie tą kartą kai atsibudau ligoninėje, nukrečia šiurpas. Išlipau iš lovos ir patraukiau prie durų. Išgirdau kažkokius garsus. Spėju, kad tai buvo televizorius. Kai atėjau prie garso šaltinio, mano veide atsirado šypsena. Svetainėje prie įjungto televizoriaus miegojo Zayn, o ant jo peties Louis. Net gaila būtų juos pakelti, bet jei to nepadarysiu ryt jie dėjuos dėl kaklo skausmo. Priėjau arčiau ir švelniai papurčiau. Bet jie neregavo. Papurčiau stipriau ir Louis pramerkė savo akis.

-Nina?

-Taip. manau jums reiktu įsitaisyti patogiau.-pasakiau jam.

-Mhmm. Aš pakelsiu Zayn tu eik miegot toliau.-pasakė.

-Gerai bet kur čia virtuvė?-paklausiau.

-Ten.-parodė pirštu. Ir aš nuėjau. Įsipyliau stiklinę vandens ir mano pilvas suurzgė. Maistas. Noriu. Dabar. Atsidariau šaldytuvą ir apžiūrėjau jo turinį. Čia buvo keptos vištytės. Greit ją pasišyldžiau mikrobangėje ir suvalgiau. Net geriau pasidarė.

-Tu dar čia?-paklausė Louis.

-Labai išalkau.-pasakiau.

-O tu tikras Niall jis visada naktim irgi eina valgyti.-pasakė.

-Žinau, dabar tai darom kartu.-pasakiau ir nusijuokėm.

-Tai štai kur dažniausiai dingsta maistas.-pasakė vis dar juokdamasis.

-Kalta.-pasakiau ir iškėliau rankas lyg pasiduodama.

-Kaip pamiegojai? Kiek čia laiko jau miegojai?-paklausė.

-Gal ir gerai tik, kad trumpai.-pasakiau.

-Nu nenorėk, kai tiek laiko nemiegojusi, išmiegi tik 2 valandas.-pasakė.

-Tik dvi?-paklausiau ir nustebau. Tikrai atrodo, kad būčiau miegojusi ilgiau.

-Taip.-pasakė.-Beje kai miegi meilai atrodai.

-Ačiū tikriausiai.-pasakiau. Nustebau. Tiesa sakant tokių komplimentų iš Louis lūpų dar nebuvau sulaukus. Bet jausmas geras.

-Gerai marš miegoti.-pasakė.

-Jau ketinau eiti.-atsakiau.

-Tai ko čia dar sėdi?

-Kad tave paerzinčiau.-pasakiau ir jis pavėlė ir taip susivėlusius mano plaukus.-Ačiū dabar dar sunkiau bus juos iššukuoti.

-Nėr už ką, visada prašom.-atsakė ir nusijuokė, aš tik pavarčiau akis ir atsistojusi išėjau iš virtuvės.-Labanaktis.-dar sušukau ir grįžau į kambarį kuriame atsikėliau. Palindau po šilta kaldryte ir kelios minutės vėl skendėjau minkštuose sapnuose.

RYTAS...

-Kelkis.-kažkas sušnabždėjo man į ausį. Ir tas balsas buvo toks mielas, kad net privertė nusišypsoti. Kai atsimerkiau, mano šypsena buvo dar platesnė. Prieš savo akis pamačiau savo mėlynakį Niall'iuką.

-Niall!!!-sušukau ir apkabinau.

-Ilgai miegi.-pasakė.

-Rimtai? O kiek valandų?-paklausiau.

-Dar anksti.-pasakė ir nusijuokė.

-Oj tu.-pasakiau ir įsitempiau jį į lovą. Bet aišku švelniai.

-Kaip pasiilgau.-pasakė.

-Aš labiau.

-Zayn su Lou išvažiavo.-pasakė ir išsišiepė.

-Tikrai? Kada grįš?-paklausiau.

-Maždaug už kokių 10 minučiu.-pasakė.

-Baiksi tu mane erzinti?-pasakiau ir jis vėl juokėsi.

-Gal..

-Duosiu aš tau gal.-atsakiau. Ir jis vėl nusijuokė.

-Gerai, o dabar dar pamiegam, nes mane dar traukia prie lovos.-pasakė ir užsimerkė.

-Čia vadinasi, ką veikiam? Ane? Mane pakėliai, o pats eisi miegot.

-Nu netyčia.-pasakė ir pakštelėjo į žandą.

-Neišdeks.-pasakiau. Ir tada jo lūpos atsidūrė ant manųjų. Šis jo bučinys buvo visko pripildytas, aistros, meilės, džiaugsmo, šilumos, švelnumo. Ir dar daug visokiausiu jausmų, kuriuos net sunku įvardyti.

-Dabar?-paklausė, kai atsitraukė.

-Manau, jei dar karteli..-pradėjau sakyti ir jo lūpos vėl lietė manąsias.

-Dabar?

-Išdegė.-pasakiau ir jis šyptelėjo. Po kurio laiko tylos jis užmigo. Kelios minutės ir mane vėl pasiglemžė sapnai.......

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now