Part 17

1.1K 45 0
                                    

-Niall...-pasakiau.

-Taip?

-Tu man irgi patinki. Tik..-pasakiau, bet jis vėl mane nutildė savo bučiniu. Jaučiau kad jis šypsojosi.

-Kas tik?-paklausė jis kai vėl padarė pertraukėlę.

-Ką aš sakiau?-jis nusijuokė ir aš kritau į jo glėbį jis tvirtai mane suspaudė. Lyg niekada nepaleistu. Aš galva atsirėmiau į jo krutimę ir net girdėjau kaip greit plaka jo širdis. Vienu momentu pajutau kad mano ir Niall širdys plaka vienu ritmu. Tai jausdama jaučiausi laiminga. Nežinau ar ta laimė tęsis ilgai. Bet dabar supratau, kad stengsiuos jos nepaleisti. Jis pabučiavo mano viršugalvį ir pasakė.

-Tu man ne tik, kad patinki, bet manau pradedu tave įsimylėti.-kai jis tarė šiuos žodžius mano rankos net pašiurpo. Ir dabar galėjau drąsiai sakyti, kad tokia laiminga dar niekada gyvenime nesijaučiau. Pakėliau galvą ir žiūrėdama jam į akis tariau.

-Gal nori šiąnakt miegoti čia?-paklausiau visai ne į tema bet jis labai plačiai nusišypsojo ir linktelėjo galvą švelniai pabučiuodamas. Jis buvo toks mielas, kad net negaliu apsakyti. Šiandien tiek aš tiek Niall buvome pavargę. Todėl pasiūliau eit miegot. Abu įsitaisėme mano lovoje ir po kelių minučių užmigau Niall glėbyje.

RYTAS...

Atsikėlusi pajutau Niall ranką apkabinusia mane per liemenį. Išgirdau durų skambutį. Todėl tyliai, kad nepažadinčiau Niall išlipau iš lovos. Prieš tai atsargiai patraukdama jo ranką. Greit nubėgau prie durų ir kai jas atidariau pamačiau Harry, kuris buvo išmetęs šelmišką šipsenėlę.

-Labas rytas.-pasakė.-Atėjau pakelt Niall ir pasakyt kad pats laikas pradėti ruoštis.

-Jis dar miega.-pasakiau nusižiovaudama.

-Kažkas naktį mažai miegojo?-pakilnojo antakius Harry.

-Taip per kažkokį kanalą žiauriai įdomų filmą rodė.-pasakiau.

-Ir apie ką filmas buvo?-nesitikėjau jo tokio klausimo ir pasimečiau. Jis tik plačiai nusišypsojo. Ir patraukė į mano butą ieškot Niall.

-Jis anam kambarį.-parodžiau Harry. Jis ten ir nuėjo.

-Pabudome ir kelkimės Miegančiioji gražuolę. Už valandos su puse turim savo subines nešt į studiją.-pasakė Harry.

-Dar 5 minutes.-mieguistai pasakė Niall.-Ej kur Nina?-pakėlęs galvą paklausė.

-Aš čia.-pasakiau.

-Labas rytas.

-Labas.

-Gerai Harry tuoj prisistatysiu į butą.-pasakė Niall.

-Oky lauksiu.-pasakė ir vis dar žvelgdamas į mane šelmiškai nusišypsojo. Kai Harry išėjo Niall nenorom išlipo iš lovos.

-Labas rytas dar kart gražuolę.-pasakė ir pabučiavo.

-Labas mielas žmogeliuk.-pasakiau ir jis nusišypsojo.

-Žinai aš jau turėčiau eiti. Bet manau vakarą turėsiu laisvą gal norėtum kur nors nueiti?-paklausė.

-Būtinai.-pasakiau ir pakštelėjau į lūpas jam išeinant pro duris. Likau viena greit nuėjau į vonia palindau po dušu. Jame prabuvau gal ilgai. Mėgavausi kūnu bėgančiais vandens lašais. Nusipraususi susitvarkiusi ir kai jau atrodžiau kaip žmogus patraukiau į virtuvę. Greit pavalgiau ir nusprendžiau, kad laikas pasipildyti atsargas. Greit apsirengiau džinsus maikutę ir kėdukus. Greibiau tašę ir išėjau į miestą. Patraukiau link prekybos centrą.

Po poros valandų...

Prisipirkau visko tiek daug, kad sunkiai viską bučiau parnešusi, todėl išsikviečiau taksi. Apėjau daug parduotuvių. Prisipirkau maisto. Bet ir nemažai drabužių. Nes jau reikėjo naujų. Grįžau namo viską iškarsčiau ir supypsėjo mano telefonas. ‚labas gražuolę ką veiki?:)*x Niall' aww kaip miela. ‚ poilsiauju:)* tu?'. ‚galvoju kaip greičiau ištrukt iš studijos. Pasiilgau:(‚ ‚Aš ir tavęs pasiilgau, bet juk pasimatysim vakare:)***', ‚ Nekantrauju:)*'. 'aš taip pat:)*'. Dar kurį laiką susirašinėjom kol gavau žinutę iš nepažystamo numerio.'netrukdyk Niall repetuoti.:) Harry.' aš jam ‚:P'. Įdomu kur šiandien eisim. Nemanau, kad kur nors į viešumą. Kitaip kiltu didelis triukšmas. Ir žiniasklaidoje vis mirgėtu „Kas paslaptingoji Niall draugė", „Vaikinukas iš 1D nesnaudžia" ir t.t.. Net juokinga darosi, kaip žmonės nori apie įžymybes žinoti viską. Nusprendžiau prieš susitinkant su Niall pasipuošti. Wait Nina, tu dar niekad prieš vaikina nesipuošiai. Ši mintis sukosi mano galvoja. Pirmą kart gyvenime norėjau atrodyti graži prieš kažką. Dabar tas kažkas turi ir vardą. Niall. Nenoriu dar sau pripažinti. Nors tai ir akivaizdu. Niall mano pirmoji meilė. Nuo tokių minčių po namus vaikščiojau išsišiepus. Po kiek laiko nusprendžiau persirengti. Apsirengiau šiandien pirktą suknelę. Ji nebuvo trumpa. Kaip dabar daugelis merginų rengiasi. Aš nusipirkau kuklia kreminės spalvos suknelę kurios ilgis buvo truputi aukščiau kelių. Užsidėjau basutes ir švarkelį. Plaukus palikau paleistus. Kadangi šiandien buvau su kuoduku. Dabar mano pečiai leidosi netvarkingos galbanos, kurios visame kontekste atrodė gražiai. Besiruošdama išgirdau kaip supypsėjo mano telefonas.'Nina gali nusileisti?:)'. Parašė man Niall. Aš pasiėmiau tašę ir nusileidau į apačią. Prie paradinių durų manęs laukė Niall. Pamatęs, kad ateinu priėjo prie manęs ir apkabinęs pasakė.

-Pasiilgau.

-Nemanai, kad tai truputi keista juk šiandien ryte matėmės.-pasakiau. Bet žinojau kaip jis jautėsi, nes ir pati spėjau jo pasiilgti.

-O aš pasiilgau ir nieko čia keisto.-pasakė.

-Na gerai tai kur eisim?-paklausiau.

-Jei tu nieko prieš eisim pasivaikščioti.-pasakė o aš nustebau. Tikrai nemaniau, kad eisim kur į miestą ar panašiai.

-Gerai eime?-paklausiau. Jis padavė man ranką, kad galėčiau įsikybti į parankę. Patraukėm visai į kitą puse nei buvau pratusi vaikščioti. Netrukus priėjom kažkokį parkelį. Kurio vaizdas buvo labai gražus.

-Žinai čia labai gražu.

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now