Part 7

1.1K 45 0
                                    

RYTAS.....

Atsikėliau anksti. Net žadintuvas dar neskambėjo. Pažėjau į laikrodį jis rodė pusė 4 ryto. Išsiverčiau iš lovos ir nnuėjau į vonią... nusipraususi ir užsidėjus chalatą grįžau į kambarį, apsirengiau ir patraukiau susidėt paskutiniųjų daiktų. Reikėjo po kambarį vaikščioti tyliai nes kitos dar miegojo. Išsitraukiau kosmetinę, nors dažausi retai nes nebuna laiko. Nusprendžiau šiandien pasidažyti. Nieko įpatingo tik blakstienas tušu, lūpas blizgiu. Ir truputi pudros. Ilgą laiką neturėjau ką veikt tai tiesiog atsisėdau ant palangės ir žiūrėjau pro langą. O štai ir mano žadintuvas. Išjungus dar biški pasedėjau ir išėjau padėt į virtuvę. Vistiek nėra ką veikt.....

PO VALANDOS....

Vos nepavelavau į darbą. Šaunumėlis. Šiandien žmonių kaip tyčia buvo nedaug. Po darbo nuėjau pas viršininką ir parašiau pareiškimą, kad nuo rytojau jau nebedirbsiu. Jis man išmokėjo algą ir dar ten kažkokį papildomą mokestį. Ale atseit išeitines. Bet man pinigai nepakenks. Grįžau į vaiknamį ir atsisveikinau su visai. Pasiemiau lagamina ir išskubėjau į oro uostą.. Rita reikalavo, kad ji mane nuveštu. Aš sutikau. Kol važiavom kalbėjomės ir panašiai. Oro uoste atsisveikinom ir ji išskubėjo atgal. Iki skrydžio dar turėjau pusvalandį todėl nusprendžiau pasivaikščioti po oro uostą. Vaikščiojau kol galiausiai išgirdau kad prasidėjo keleivių sodinimas į Londoną. Greit pridaviau bagažą ir nuėjau į lėktuvą. Atsisėdusi į savo vietą pradėjau jaudintis pirmą kartą skrisiu lėktuvu, todėl tai kėlė nerimą. Palaukėme dar kokių 10 minučių ir stiuordesė liepė užsisegti saugos diržus nes tuo kilsime... kai pakilome buvo leista atsisekti saugos diržus. Vienintelio dalyko, kurio bijojau, kad jis nukristu ir sudūžtu. Įsinorėjau į tualetai. Tai pakilau iš savo vietos ir pradėjau eiti link jo. Ėjau link to kuris buvo lėktuvo gale, nes buvo arčiau. Negalėjau patikėt ką matau. Šiuo lėktuvu skrenda ir tie vaikinukai iš kavinės. Dabar jie juokėsi ir darė prikolus. Praėjau pro juos greit, kad jie net nepastebėjo. Norėjau daryti tualeto duris, bet jos atsivėrė pirmos. Ir pamačiau tai ko tikrai nesitikėjau čia pamatyti. Pamačiau patį nekenčiamiausią žmogų visame pasaulyje.

-Kas jau kas tave mažiausiai čia tikėjau sutikti.-pasakė Manuelis

-Mhm o dabar praleisk.-pasakiau.

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now