-Žinau todėl ir norėjau tave čia atsivesti.-mes vaikščiojom kalbėjomės, juokėmės kol mūsų neužkabino. Ir spėkit kas.
-Žiūriu čiūvą susiradai.-pasakė Manuelis ir nusijuokė.
-Atstok.-pasakiau.
-Kodėl turėčiau?-pasakė.-Ir dėl to kaip paskutinį kart su manimi kalbėjai turėtum atsiimti.-pasakė.
-Tik pabandyk paliest ją pirštu ir išmalsiu tau snukį.-piktai pasakė Niall. Ir to mielo vaikinuko, kuris visad švelniai žvelgė į mane akys suplieskė pykčių. Pirmą kart Niall tokį mačiau.
-Niall neverta.-pasakiau.- jis to nevertas. Kaip ir sakiau anakart pasakysiu ir šį kart.-jau kreipiausi į Manuelį.- Tu esi tik šiukšlė.-kai tai pasakiau Manuelis ruošėsi man smogti, bet Niall į aplenkė ir jam smogė pirmas.
-Sakiau tik pabandyk.-dar kart pasakė.
-Niall galim eit?-paklausiau. Jis paėmė mane už rankos ir vedėsi toliau. Kurį laiką tylėjome.
-Ačiū.-pasakiau.
-Už ką?-paklausė.
-Už tai, kad mane gynei.-pasakiau.- nors ir nereikėjo teptis rankų. Juk žinai, kad ar taip ar taip jis taip visko nepaliks.
-Kaip suprast?-paklausė ir pažiūrėjo į mane.
-Pastarasias dienas kaip čia jau gyvenu Manuelį sutikti spėjau gal kokius 3 ar 4 kartus.-pasakiau.
-Nieko tau jis nepadarė?-susirūpinęs paklausė.
-Niall aš stipri mergina.-pasakiau.- 18 metų gyniau save nuo tokių, kaip jis. Man viskas gerai.
-18 metų ilgas laiko tarpas.-pasakė.
-Patikėk. Ypač kai tai kenti savyje.-pasakiau. Jis sustojo ir mane apkabino. Jo apkabinimas buvo minkštas ir šiltas. Jis buvo nuoširdus.
-Gal prisėskim?-paklausė.
-Būtų gerai, nes jau pavargau šiek tiek.-pasakiau.
-Nina norėčiau tavęs kai ko paklausti.-pasakė.
-Klausk juk žinai, kad tau visad atsakysiu.-pasakiau.
-Žinau tik čia kitoks klausimas.-pasakė.- Tu gali pagalvoti, kad per greit ir panašiai. Bet net ir vaikinukai šiandien pasakė, kad nuo tos dienos kai sutikau tave skrajojų lyg ant debesų.
-Dabar aš paklausiu.-pasakiau.-Kodėl prie savo klausimo eini per aplinkui?
-Nes noriu paprašysi, kad būtum mano mergina.-pasakė ir pažvelgė savo nuostabiom akim į manasias.-Suprasiu jei nesutiksi.-pridūrė.
-Kodėl manai kad nesutiksiu? Juk sakiau, vakar kad tu man patinki.-pasakiau vis dar gaudydama mintis kad jis pasiūlė man būti jo mergina.- O tokie žodžius iš manęs retai kas išgirsta. Gal geriau sakyti tu buvai pirmas. Ir Niall Horan aš sutinku būti tavo mergina.-tik spėjau tai ištarti pajutau jo lūpas ant savųjų. Vis dar negaliu suprasti kaip paprastas bučinys gali suteigti tokius jausmus, tiek laimės. Ir pasėti džiaugsmą, bei meilę širdyje. Dabar esu įsitikinus, kad tie drugeliai skraidantys pilve kai tik pagalvoju apie jį yra meilė. Savo mintyse galiu drąsiai teigti, kad aš įsimylėjau Niall Horan. Na bet realybėja tai pasakyti, bus sunku. Todėl, kad bijau. Kad ir kokią stiprią bevaidinčiau, viduje esu palaužta ir atsigauti nuo visų tų blogų metų man reiks laiko.
-Žinai tavo ištardi žodžiai šią dieną padarė laimingiausia mano gyvenime.-pasakė jis. O iš tolumos išgirdau tokius šuksnius kaip.'Awww' ‚Kaip miela' ir supratau, kad tai buvo vaikinukai. Nes po visų Awww Harry sušuko
YOU ARE READING
Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) Complete
FanfictionLabas aš esu Nina. Mano gyvenimas buvo viena didelė klaida. Bet tada atsirado jis. Niall Horan atitirpdė mano širdį ir išmokė mylėti.