Part 1

1.4K 45 0
                                    

         Išėjau ir patraukiau keliuku link kavinės. Iki kavinės maždaug 20 minučių kelio. Visada turiu išeiti anksčiau, kad spėčiau. Priėjau kavinę. O dieve ji buvo sausakimša. Daug darbo šiandien laukia. Įėjau pro tarnybini įėjima, greit užsidėjau uniformą ir patraukiau prie likusio personalo pasiemiau knygutę su rašikliu. Buvau pasiruošusi darbui. Nors mano pamaina dar neprasidėjo, vistiek pradėjau dirbt. Prėjau prie 7 staliuko priimti užsakymo.

-Laba diena, ko užsisakysite?-paklausiau.

-Labas- iš dvieju vaikinu ir panelės atsakė tik vienas blondinas.- man prašyčiau kepsnį ir kolos.

-Man salotų ir dietinės kolos.- pasakė mergina. Jetau kokia fyfa.

-Man ir kepsnį tik vietoj kolos sprit.-pasakė kitas vaikinas apsikabines mergina per liemenį ir tirinėdamas valgiaraštį.

-Gerai tuoj grįšiu.-nuėjau ir padaviau virėjui užsakymą.paėmiau du kolos (viena dietinį) ir sprit prėjau prie staliuko.-Prašau jūsų gėrimai.

-Ačiū.- vėl pasakė blondinas. Nuėjau pažiūrėti ar nėra dar jų užsakymo. Palaukiau dar 2 minutes ir man įteikė du kepsnius ir salotas. Vėl grįžau prie staliuko. Kurį aptarnavau.

-Jūsų užsakymas. Jei ko pageidausite pakviekite.-apsisukau ir nuėjau. Prie kito staliuko. Visa diena daug dirbau nespejau net pailsėti. Vieni žmonės išeidavo kiti ateidavo. Bet prie 7 staliuko kaip sėdėjo taip ir sėdėjo tie trys. Vėl prie jų prėjau.

-Gal dar ko pageidausite?-paklausiau.

-Taip kad tavęs nematyčiau.- pasakė mergina.

-Kim baik.- pasakė šalia sėdėjęs vaikinas. Blondinas tik atsiprašomai pažiūtėjo.

-Ištikrųjų jau norėtume sąskaitos.-pasakė blondinas. Aš nuėjau ir atnešiau. Kai grįžau prie staliuko jis jau buvo likęs sėdėti vienas.

-Prašau.-padaviau jam sąskaitą.Ji pasiėmė piniginę ir ištraukė pinigus. O jis arbatpinigių tikrai nepagailėjo.

-Tu...

---------------------------- 

Miglė <3

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora