Part 39

734 30 0
                                    

-Jau laikas, užsibuvome ilgiau nei planavom.-pasakiau.

-Jo tikrai, kad ilgiau. Restoranas jau užsidarinėja, o tai reiškia, kad jau 12.-pasakė Niall. Mes susimokėjome ir patraukėme link išėjimo. Ir kaipgi kitaip jei prie durų nesirikuotų paparaciai su kameromis, blikstėmis ir klausimais. Kol Niall vedė mane prie automobilio. Į jokius klausimus neatsakinėjome tik šypsojomės.

-Prašau bent pasakykit viena, koks mažylės vardas?-paklausė viena mergina.

-Nicole.-pasakiau ir įlipau į mašiną.-Žinai, aš net neįsivaizduoju, kaip mums pavyko taip ilgai apsaugoti Niki nuo viešumos.

-Patikėk aš to nesuprantu taip pat. Yra žmonių kurie žino su kokiais aš rūbais miegu.-pasakė ir mes nusijuokėme. Tada išgirdau Niall telefono melodija. Kadangi Niall vairavo atsiliepiau aš.

-Niall telefonas klauso.-pasakiau.

-Tik paleist jus vienus į miesta ir iškart apsupti paparacų.-pajuokaudamas prašneko Liam.-Žinojot, kad nuo jūsų nuotrauku lūžta internetas. Ir kad visi šneka apie Niki? Dabar visi nori ją pamatyti.

-Čia rimtai jau viskas internete, bet mes katik tai pasakėm.-pasakiau.

-Nu jo šiais laikais naujienos sklinda greičiau, nes smarvė, kai paperdi.-pasakė Louis ir mane tai žiauriai pajuokino.

-Garsiakalbis?-paklausiau.

-Žinoma, kaip visada.-pasakė Harry.

-Kaip Niki?-paklausiau.

-Nicole Horan ramiai miega savo lovytėje.-išdidžiai pasakė Louis.-aš ją užmigdžiau.

-Ačiū mes jau nebetoli tuoj grįšim.-pasakiau..

-Šiandien liksit pas mane?-paklausė Louis.

-Galim.-pasakiau.-Juk nebus problemu.-tarusi nusijuokiau. Nuo tada kai Louis tapo Niki krikštatėviu jis savo bute įrengė kambariuką skirta jai. Ir tai buvo labai miela.

-Nebus.-pasakė.

-Na tai susitiksim.-pasakiau ir jau norėjau padėti ragelį bet..

-Žiūrėkit, kad vėl neužpultų paparaciai.-paskė Harry.

-Kas jau kas tai tau patylėti,-pasakė Liam.

-Na gerai ryšio pabaiga.-pasakiau ir padėjau ragėlį. –Mes internete

-Buvo galima tikėtis.-pasakė Niall ir nusišypsojo.. Niall vairavo o aš stebėjau jį. Visalaik kai į jį pasižiūriu mano širdis pradeda greičiau plakti. Kūnas virpėti. Visada užsinoriu jo bučinių ir prisilietimų.-Atvažiavom.

-Tai lipam.-pasakiau ir lėtai išlipau iš mašinos. Greit priėjom Louis butą. Nespėjau net palenkti rankenos durys pačios atsidarė ir už jų stovėjo Louis su Niki ant rankų.

-Garbės žodis ji pajautė, kad jūs grįštat.-pasakė jis.

-Ateisi pas mamyte?-ištiesiau rankas ir Nicole krito man į glėbį, prisiglausdama kuo stipriau.-Eisiu ją paguldyti.-pasakiau.

-Gerai lauksim tavęs.-pasakė Niall ir pabučiavo mus su Niki. Nuėjau į kambariuką skirtą Niki ir paguldžiau ją į lovytę. Jos akutės kurį laiką stebėjusios mane užsimerkė. Aš truputi tyliai padainavau ir vos pati neužmigau. Dar kart pažvelgiau į Niki ir nusišypsojau. Ji tokia graži. Išėjau iš kambario ir patraukiau pas visus. Na svetainėje buvo tik Louis Eleanor ir Niall.

-Kur kiti?-paklausiau.

-Tik ką išvažiavo.-pasakė Eleanor.

-Tai tik mes liekam?-vėl paklausiau ir nusižiovaujau.

-Taip ir regis tau jau laikas griūti į lovytę.-pasakė Niall.

-Aš tik truputi pavargusi.-pasakiau.

-Tai va todėl ir sakau, kad reikia.-pasakė Niall.

-Labanaktis. –pasakiau Louis ir Eleanor ir su Niall nuėjom į svečių kambarį. Ištikrųjų kažkaip keista, kai mes su Niall savo bute gyvename tik dviese. O kiti vaikinai atskirai. Louis su Eleanor. Liam gyvena kartu su Harry, ir dažnai pas juos būna Zayn. Bet pagrinde jis gyvena su Perrie.

-Žinai ką?-paklausė manęs Niall.

-Ką?

-Ryt nieko neplanuok.-pasakė.

-Ką sugalvojai?-paklausiau.

-Pažiūrėk ten.-parodė į dėklą kuriame dažniausiai jis laiko savo koncertinius drabužius. Aš lėtai išlipau iš lovos ir prasegiau užtrauktuką. Mano akys iššoko ant kaktos.

-Kokia ji graži.-pasakiau.

-Aš ir taip manau. Ji tau labai tiks. Čia David menas.-pasakė.

-David?-paklausiau.

-Paprašiau, jis sutiko.-pasakė Niall.

-Tikrai niekada gyvenime nemaniau, kad....

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteKde žijí příběhy. Začni objevovat