Aš sėdėjau vietoje, nes nežinojau ką daryti. Bet pastebėjau, kad ne viena aš likau sėdėti vip zonoje. Netoliese sedėjo keletas panelių kurios linksmai šnekučiavosi.
Po kiek laiko kai visa salė ištuštėjo merginos atsistojo ir pradėjo eiti link scenos. Ant kurios iš kažkur atsirado ir visi vaikinai. Niall iškart nušoko nuo scenos ir pribėgo prie manęs. Merginos tiesą sakant liko apstulbusios. Tikriausiai prieš tai, net nepastebėjo manęs.
-Na patiko?-paklausė.
-Dar klausi.-pasakiau.- Jūs dainuojat nustabiai.
-Na tai dabar jau tiki?-pasakė ir stuktelėjo savo pečiu į manąjį.
-Šiaip jau vakar kai pamačiau jūsų klipą tikėjau.-pasakiau.
-Eikš supažindinsiu su vaikinų panelėmis.-pasakė ir nusivedė mane ant scenos.
-Merginos čia Nina.-pasakė ir nusišypsojo.
-Niall jei sakant tiesą, mes galvojom, kad čia vadybininku gudrybė.-pasakė kažkokia mergina.- Labas Nina malonu susipažinti aš Danielle.
-Labas.-atsakiau.
-Labas aš Eleanor.
-Labas.
-Aš Perrie. Labas.-pasakė bondinė.
-Labas visoms, malonu susipažinti.-pasakiau.
-Aš tave kažkur mačiau.-pasakė Eleanor.
-Na nežinau gal. Aš nesenai čia atsikrausčiau tiesą sakant prieš keletą dienų.-pasakiau.
-Hmm keista.-pasakė susimasčiusi.
-Tai ką važiuojam.-pasakė Harry.
-Ammm kur?-paklausiau.
-Niall apšviesk ją.-pasakė Zayn ir priėjo prie Perrie.
-Į vakarėlį.-pasakė.
-Kur?-paklausiau.- tu manai kad aš po vakarėlius vaikštau?-paklausiau jo tyliai, kad niekas neišgirstu. Man vakarėliai nelabai patinka. Esu keliuose buvusi ir net gailiuosi, kad ten ėjau.
-Mhmm mes jau einam.-pasakė Niall ir paėmęs mane už rankos vedė lyg kokį mažą vaiką.
-Ne bet jei rimtai, man vakarėliai nelabai patinka.-pasakiau.
-Pamatysi, šis patiks.-pasakė.-Beje jis bus mūsų bute, tad bet kada galėsi pareiti mano.
-Ne negalės!!.-sušuko iš priekio Zayn su Louis. Mes su niall abu nusijuokėm. Greit susėdę į mašinas parvažiavom namo. Aš kaip visada lipau laiptais. Šiek tiek bijau važiuoti liftu, nes vieną kart buvau užstrigusi viena 3 valandom. Nu nekažką tada buvo. Kai į ėjom su Niall į jų butą išgirdome jau skambančią muziką. Merginos jau spėjo pasidaryti kažkokius kokteilius.
-Aš tuoj grįšiu gamta šaukia.-pasakė Niall aš iš jo nusijuokiau.
-O štai ir Nina.-pasakė mane pamatęs Liam.- Pala kur Niall?-apsidaręs paklausė.
-Gamta pašaukė.-pasakiau ir visi pradėjo juoktis. Man merginos padavė kokteilį ir aš jį pradėjau gurkšnot. Šiek tiek sunerimau, nes Niall ilgai negrįžo ir Harry nesimatė. Pala kur dingo visi vaikinai? Paklausiau pati savęs mintyse.
-Ej merginos, o kur vaikinai?-paklausiau.
-Mmm, manau Zayn rūko, tada Harry su Louis tikriausiai ruošiasi iškrėst kokią šunybę, o Liam tikriausiai su Niall kalbasi, nes mačiau jos nueinant.-pasakė Perrie.
-Auuu.
-Tai iš kur tu?-paklausė Perrie.
-Šiaip iš Airijos, bet esu ne airė.-pasakiau.
-Kuo užsiimi?-paklausė Eleanor.
-Šiaip dirbau padavėje, bet tai buvo Airijoje.-pasakiau.- Tarp kitko ten pirmą kart susipažinau su Niall. Na o dabar ale modelių įsidarbinau.
-Štai kur aš tave mačiau.!!!-sušuko Eleanor. – Tu naujoji Mason manekenė.
-Jo tiesą sakant labai nustebau, kad jis mane priėmė.-pasakiau.
-Nustebai?-pasakė Dani.- Aš labiau būčiau nustebus jei būtų nepriėmę.
-Na, o aš nustebau.-pasakiau.- Man nelabai patinka tokie žodžiai kaip modelis ar manekenė. Tikriausiai jei turėčiau kitą pasirinkimą dirbti gal atsisakyčiau dabartinio darbo.
-Aš ir modelis.-pasakė Eleanor.- Ir aš tiesiog to nesureikšminu.
-Na taip vistiek modelis esi tik tada kai tave fotografuoja ir panašiai. Tikras gyvenimas sunkesnis patikėkit aš žinau.
-O kiek tau metų?-paklausė Perrie.
-Nesenai suėjo 18.-pasakiau. Perrie jau kažką norėjo sakyti bet..
-Hey !!!-sušuko Liam.
-Pasiilgot mūsų ?-paklausė Zayn atsisėsdamas šalia Perrie ir ją apkabindamas.
-Aww kaip miela.-pasakiau ir visi nusijuokė. Visą vakakrą šnekučiavomės ir juokėmės. Pasižiūrėjau į laikrodį ant sienos jis rodė 4 ryto. Šaunu o man dar į darbą.
-Atleiskit, bet man jau reikia eiti.-pasakiau.- prieš darbą dar turiu šiek tiek pamiegot.
-Labanaktis!!!-sušuko visi choru. Niall atsistojo kartu su manimi ir palydėjo mane iki mano buto durų.
-Ačiū už šiandien dieną, buvo smagu.-pasakiau.
-Sakiau kad bus.-pasakė ir išsišiepė.
-Tai iki-pasakiau ir tuo tarpu jis mane pabučiavo. Jis mane pabučiavo labai švelniai. Toks jausmas, kad jis bijojo kad jį atstumsiu, bet aš to padaryti negalėjau. Tarsi būtų protas atsijungęs. Aš apie nieką negalėjau galvoti tik apie švelnų Niall bučinį. Jis atsitraukė ir nusišypsojo.
-Labanaktis-pasakė ir nors atsisveikino nepajudėjo iš vietos.
-Labos.-pasakiau,bet irgi negalėjau pajudėti. Tada išgirdau kaip atsidaro Niall buto durys.
-Upts sutrugdžiau atsiprašau.-pasakė išlindęs Harry ir vėl grįžo atgal. Mes su Niall susižvalgėm ir pradėjom juoktis.
-Gerai dabar tikrai labos.-pasakiau ir pakštelėjau į žandą. Atsirakinau duris ir įėjau į butą. Nučiuožiau iškart į savo kambarį ir kritau į lovą su visais rūbais. Tik kėdus nusispyriau nuo kojų. Greit užmigau.
VOUS LISEZ
Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) Complete
FanfictionLabas aš esu Nina. Mano gyvenimas buvo viena didelė klaida. Bet tada atsirado jis. Niall Horan atitirpdė mano širdį ir išmokė mylėti.