Part 13

1K 46 3
                                    

-Kas yra?-paklausiau.

-Na Mason man davė laisvą pusdienį. Beje tavo dėka.-pasakė.

-Mano?-paklausiau nustebusi.

-Aha na jei būtų fotosesija nesigavus ar blogai pasekusi. Tada turėtume daug papildomo darbo. O dabar mačiau kaip vienintelė bėda kuri kyla Mason kokias nuotraukas parinkti. Ir jam manęs nereiks.

-O tu tikrai apie mano fotosesija kalbi?-paklausiau.

-Taip ir todėl norėčiau su tavim, kur nors nulėkt. Į kokią kavinukę.-pasakė.

-Galim.-pasakiau. Ir patraukėm šaligatvių link parduotuvių. Nuėjom į sturbucks. Pasiėmiau kažkokios kavos su grietinėle. Nors ištikrųjų nežinau ar ją išgersiu. Su Cleo pasedėjom gal kokią valandą. Kalbėjom non stop. Išgėriau savo kavą po pirmų 5 minučių. Beje buvo begalo skani. Po kiek laiko Cleo suskambo telefonas ir ji turėjo grįšti.

-Mason skambino sakė jau baigė ir kad grįščiau, nes jau nori namo.-pasakė.

-Pala tai jūs pora?-paklausiau.

-Jo mes sužadėtiniai.-sukrizeno ji.

-Oba, tai sveikinu.-pasakiau. Mes atsisveikinom ir patraukėm į skirtingas puses. Nuo starbucks iki mano namų buvo labai mažai kelio. Ir apsidžiaugiau, nes diena tikrai buvo varginanti. Jau beveik priėjus savo daugiaaukšti išgirdau blondinuko balsą.

-Nina, kaip sekėsi?-pribėgęs ir vos atgaudamas kvapą paklausė. Pamačiau kaip iš toliau atbėga ir kiti vaikinukai. Nejučia nusišypsojau.

-Gerai.-pasakiau.-kur taip skubi?

-Aš niekur.- jau atgavęs kvapą pasakė ir tuo tarpu atbėgo kiti.

-Niall tu išprotėjai vos mums infarkto neįvarai.-pasakė Liam.

-Bėgai lyg būtum pamatęs maistą, bet pasirodo pamatei kai ką geriau.-pasakė Harry. Niall susigėdo. Tai buvo taip miela.

-Nu mat kaip. Bet pasirodo kažkam pasportuot reikėtu, nes kažkaip atsiliekat.-pasakiau ir pasiėmusi už Niall parankės įėjau į namą. Vaikinai kieme stovėjo išsižioję. O Niall labai plačiai nusišypsojo ir parodė jiems liežuvį.- nu tai kaip tau diena praėjo?- paklausiau.

-Taip kaip ir visos kitos sėdėjau studijos.-pasakė.

-Aj jo tipo dainas įrašynėjot.-pasakiau.

-Kodėl typo? Juk sakiau kad groju grupei, o tu netiki.-pasakė ir nusiminė.- Niekis aš tau įrodysiu.

-Ir kaip gi?-paklausiau kai jau beveik buvome užlipe laiptais.

-Nusivesiu tave į koncertą.-pasakė su šypsena veide. Man atvipo žandikaulis.

-Tu čia rimtai?-paklausiau.

-Taip. Beje vienas vyks rytoj 7 vakaro tai pasiruošk.-pasakė kai užlipom prie durų stovėjo likę vaikinai.

-Nu ir ko jūs taip lėtai?-paklausė Zayn.

-Nes mes nepatingėjom pajudint užpakaliukų ir lipom laiptais.-pasakiau. Jie vėl apšalo.

-Man ji patinka. Žino kas yra humoras.- pasakė Louis.

-Net nemėgink tu mano.-pasakė Harry. Aš į juos žiūrėjau Wtf? Išraiška. Visi nusijuokė iš manęs.

-Dabar taip tave mirtinai reikia supažindinti su One Direction family.-pasakė Zayn ir paėmęs mane už rankos nusitempė jį jų butą.

-Gal kitą kart šiandien buvo sunki diena.-pasakiau.

-Tik sėsk.-pasakė. Aš atsidusau išsiteškiau ant foteliuko.- dabar taip susipažink čia yra kompiuteris, per jį galima prisijungti prie interneto.-pasakė Zayn atsinešęs loptopą.

-Dieve aš gal ne iš akmens amžiaus žinau kas yra kompiuteris ir tuo labiau internetas. Tik aš neturiu laiko tam.-pasakiau.

-Ok tada bus paprasčiau.-pasakė. Aš sau dėjau facepalm.- dabar suvesk One Direction ir rasi mus.-pasakė ir nusišypsojo. Aš iš jo pasiėmiau kompiuterį ir įėjau į Youtube. Suvedžiau kaip buvo liepta ir išmetė žiauriai daug paieškos rezultatų. Aš pasapaudžiau pirma video ties kuriuo buvo parašyta One Direcion – What Makes You Beautyful. Užgrojus muzikai po kelių sekundžių pamačiau visus penkis vaikinukus dainuojančius papludymyje. Tik kad klipe jie atrodė truputuka jaunesni. Klipui baigus pasakiau jiems.

-Kas jums atsitiko?-paklausiau. Jie nieko nesuprato.

-Kaip suprast?-paklausė Harry

-Na jūs buvot tokie mieli, o dabar.-pasakiau ir nebeišlaikius pradėjau žvengt.

-Cha labai jau čia juokinga.-atsakė vėl Harry.

-Bet jei rimtai gražu.-pasakiau ir padaviau Zayn kompiuterį.

-Nenori daugiau pamatyti?-paklausė jis.

-Kaip ir sakiau diena buvo sunki. Ir jei tuojau pat negrįšiu į butą užmigsiu čia.-pasakiau.

-Tai miegok.-pasakė Harry.

-Cha gal jūs manot, kad aš durna? Nenoriu atsikelt pavyzdžiui su plakta grietinėle apipurkštu veidu ar dar kokia kiaulyste kokią jūs galėtumėt iškrėst.-pasakiau.

-Ir kaip tu supratai.-pasakė Zayn.

-Nes va čia.-parodžiau į galvą.- turiu smegenų. Visiems saldžių sapnų ar kokių ten jūs norit, aš einu namo.-pasakiau atsistojau ir nužingsniavau prie durų, bet jos buvo užrakintos.- Gal malonėsit?

-Ne!!-sušuko Harry.

-Jūs rimtai?-paklausiau. Tada prie manęs priėjo Niall ir atrakino duris.-Ačiū.

-Nėr už ką.-pasakė. Ir apkabindamas atsisveikino.

-Ej kam išleidai?-išgirdau vaikinu balsus. Greit smukau į savo butą ir tiesiu taikymu vonia, lova ir sapnai.

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now