-Nesupratau?-paklausiau
-Na dabar busi ir laiduose apie madą, ir žurnaluose, vien tai kad tavo nuotraukos puoš David firminės parduotuvės vitrinas.-pasakė.
-Taip manau reikia tam pasiruošti,-pasakiau ir mes abu nusijuokėme.-Kaip tu pripratai?
-Nepripratau, susigyvenau su tuo.-pasakė.-Manau visi susigyvenom.
-Tai manau ir man viskas bus gerai, bent manau.-pasakiau.-Beje jei neišdegs modelio kariere, visada galėsiu grįšti prie padavėjos darbo.-kai tai pasakiau Harry tikrai garsiai nusijuokė.
-Manau apie padavėjos darbą mažiausiai galvok.-pasakė ir apkabino.-Ir žinai kai šiandien sakiau Wow?
-Aha.
-Tai va kai pamačiau šias visas nuotraukas, mano galvoje sukosi viena mintis, kaip tokia paprasta žavi mergina, nuotraukose gali įkūnyti tobulybe.
-Tobulų nėra.-pasakiau.
-Na nežinau šios nuotraukos prieštarauja.-pasakė.
-Aš rimtai.-pasakiau.
-Aš ir. Tu nuotraukose atrodai visai kitoks žmogus.-pasakė.-Atsimenu Niall kažkada sakė , kad nenorėtu draugauti su modeliu, nes jie tobuli. O tobulumas nuobodus.
-Hmmm.
-Taip, bet jis pats man sakė, kad dabar niekaip negali patikėti koks kvailas buvo. Jis net nežinojo, kaip tai paaiškinti. Bet..
-Bet..
-Bet pokalbio gale pasakė...-tesė Harry.
-Ką?
-Cituoju „tobulumas nenuobodus. juk tik pažiūrėk kokia mūsų su Nina meilė tobula". Jis tikrai tave myli ir iš tavo akių matau, kad tu jį irgi. Todėl linkiu būti laimingiems.
-Manau būsim.-pasakiau. Tai tikriausiai buvo pats gražiausias mūsų su Harry pokalbis.
-Net neabejoju.-pasakė Harry.
-Kuo?-paklausė prie mūsų priėjęs Niall.
-Neabejoju, kad nieko nebeliko užkasti, nes tu prašlaviai visus stalus.-pasakė ir apsikabinęs Niall paėjėjo toleliau. Aš juos stebėjau. Visi buvo laimingi. Tarytum mano skausmas dingo, vien pažvelgus į jų veidus. Dabar galiu pasakyti, kad pagaliau aš laiminga.
-Nagi visi grupinis apsikabinimas!!!-sušuko Louis ir aš nusijuokiau priėjau prie visų ir mes visi apsikabinom. Žinote tas scenas filmų gale, kai visi gyvena ilgai ir laimingai. Žadu tokia pabaigą turėti ir su Niall. Nes jei pabaiga nelaiminga, vadinasi tai dar ne pabaiga.
Gruodis po 5 mėnesių...
-Harry tu suski šaltą!!!!-sušukau. pirmas žiemos sniegas ir kaip niekad ankstyvas. Visi kaip vaikai žaidžiame laukia sniego mūšį. Na tiksliau visi kariauja prieš mus su Louis. Ne veltui jis mano išdaigų partneris. Dabar manau visi bando atsikeršyti dėl „smagaus ryto".
-Žinosi, kaip liesti mano garbanytes.-pasakė.
-Gerai atsiprašau!!-vis šukavau, nes jis kaišiojo sniegą už apykaklės.
-Supermaaaan Is here!!!-sušuko Louis ir tėškė į Harry sniego gniūkštę.
-Supermenui galas!!!-sušuko Harry ir pradėjo vaikytis Louis po visą kiemą. Buvo linksma. Jaučiausi kaip vaikas. Ir kaip visi vaikai visad žaisdami užsigalvoja ir pamiršta pavalgyti dabar mano pilvas mušė maršus. Rankos, veidas, kojos, nosytė ir ausys buvo nušalusios. Kol mačiau laisvą kelią iki namų pradėjau šalintis, kai jau buvau netoli durų.
YOU ARE READING
Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) Complete
FanfictionLabas aš esu Nina. Mano gyvenimas buvo viena didelė klaida. Bet tada atsirado jis. Niall Horan atitirpdė mano širdį ir išmokė mylėti.