Part 32

989 35 0
                                    

Louis mums su Harry dėkojo, gal kokiu nežinau. Tuzina kartų. Vis sakydamas, kad tai geriausias gimtadienis gyvemine. Na bet vistiek tai neprilygo Niall gimtadieniui. Va ten tai buvo. Tą jo gimtadienį prisiminsiu visą gyvenimą. Taip atšvest tai kažkas paranormalaus. Vos ne kaip per filmą „projektas x".

-Nina, kodėl tu negeri?-paklausė Liam.

-Pastebėjai?

-Na žinai, kai esi dažniausiai vienintelis, kuris lieką blaivas, pastebiu kas dar negeria,-pasakė.

-Nesinori prisigerti ir ryt per kalėdas turėti pagirias.-pasakiau.

-Juk yra kas daugiau.-pasakė.

-Ne tikrai, dar negaliu atsigauti po Niall gimtadienio.-pasakiau.

-Na taip manau, kad aš po jo gimtadienio daugiau gyvenime negersiu alkoholio.-pasakė ir nusijuokėme. Bet dar labiau nusijokti privertė vaizdelis, kurį pamačiau. Niall ir Louis vaidino, kad šoką tango ir Louis paversdamas Niall išmetė jį ant žemės ir užgriuvo ant jo. Atsistojusi priėjau prie jų.

-Jums viskas gerai?-paklausiau.

-Kuo puikiausiai.-pasakė Niall, kai bandė atsistoti. Ir jam šiaip ne taip pavyko. Po šio nediduko incidento, vėl visi pradėjo linksmintis.

-Nina, ar suteiksi garbę ir pašoksi šokį su manimi?-paklausė Liam.

-Tai žinoma.-pasakiau. Grojo nei greita, nei lėta daina. Todėl buvo smagu ritmingai judėti į taktą. Liam nusišypsojo ir apsukęs paleido. Mane pagavo Louis rankos.

-Labuka.-pasakė išsišiepęs aš jam atsakiau taip pat šypsena.

-Linksminiesi?-paklausiau.

-Da best birthday ever!!-sušuko.

-Smagu girdėti.-pasakiau ir vėl suktukas ir dabar jau Harry rankos.

-Sveika bendrininke.-pasakė.

-Labas lepšiau.-atsakiau ir jis pavėlė mano plaukus.-Baik arba kentės tavo garbanos.

-Baigiu.-pasakė išpūtęs akis. Po trumpučio šokio vėl suktukas ir šį kart aš jau buvau Zayn rankose.

-Gerai jei taip ir toliau apsivemsiu.-pasakiau ir Zayn nusijuokė jis tikriausiai buvo pats girčiausias, nes jis man kažką sakė, bet nesupratau nei puse žodžio. Tik po kiek laiko mane švelniai apkabinęs šokiui pasiėmė Niall.

-Meile.-pasakė.

-Pasauli.-tariau aš ir jis nusišypsojo.-Žinai ryt bus pirmos kalėdos kurias švesime drauge.

-Žinau.-pasakė ir padėjo savo galvą ant mano peties. Mes su Niall pagal greitą dainą šokome lėtą šokį. Ir tai buvo nuostabu. Jo rankos tvirtai mane laikė prie savęs. Ir atsižvelgiant į tą faktą, kad jis buvo nemažai padauginęs, jis laikėsi puikiai. Šventė tesėsi iki paryčių. Tada šiaip ne taip visi parsiradom namo ir susmigom. Man teko miegoti su Harry seserim Gemma ir Liam sese Nicola. Nes visi 5 veikinai sugriuvo į mūsų su Niall lovą.

Visi po kalėdų ryto dalinomės dovanomis. Po šia milžiniška eglę, kurią puošėme mes su vaikinai ir Eleanor, buvo tuzinas ir dar biški dovanų. Pati gavau nuostabiausių niekučių ir tikrai prabangių dovanų. Bet pasigedau dovanos nuo Niall.

-Gerai tai keista.-pasakė Louis.-Nei Niall dovanos Ninai, nei Ninos dovanos Niall.

-Am čia ir pasisakysiu aš.-pasakė šiek tiek jaudindamasis Niall.

-Nina.-pasakė ir padarė pauzę.- Aš atradau savąją meilę, nes dabar žinau, kad meilė yra ne tada, kai randi su kuo būti, o tada kai randi be ko negali buti, negali ištverti nei vienos dienos. Kai pasaulis sukasi tik apie vieną žmogų.-tai taręs jis atsiklaupė ant vieno kelio prie manęs ir iš kišenės išsitraukė mažą dėžutę savo rankomis užsidengiau burną.- Mano pasaulis pradėjo suktis apie tave tą akimirką, kai pamačiau tave kavinei. Tavo akys užburė mane ir pagreitino mano širdies ritmą. Nina aš dovanoju savo gyvenimą tau ir noriu paklausti ar tekėsi už manęs?- atidarė dėžutę ir joje pamačiau nuostabų žiedelį. Aš lyg ištikta traukulių pradėjau linksėti galva.

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now