Part 29

856 34 0
                                    

-Suknelė.-pasakė ir atsegė dėklą po kuriuo ant pakabos, buvo pakabinta pasakiška suknelė.-Greit apsirenk.-pasakė ir paliko mane vieną. Aš greit nusirengiau savo rūbus, kurie palyginus su šita suknele atrodė, kaip skudurai grindim plausti ir aš nejuokauju. Kai pažiūrėjau į veidrodi. Prieš mane stovėjo mergina. Atrodė matyta, bet tai tikrai ne aš. Suknelė buvo tobulai prigludusi prie kūno. Ji buvo juoda taip išriškino mano blondiniškus plaukus, kurie šiandien buvo nuostabioje šukuosenoje. Suknelė buvo ilga ir su ilgu skeltu suknelės galas buvo išsiuvinėtas raudonais karoliukais ir kai tik jie sujudėdavo atrodydavo, kad degu. Jie puikiai derėjo prie mano švelniai krėminės spalvos odos. Su šia suknele mano oda įgavo tamsesnį atspalvį. Jei tai iš vis įmanoma. Suknelė buvo ant šleikučių. Mano nugara liko apnuoginta, nes suknelė turėjo didelę iškirptę nugaroję.-Atrodai nuostabiai, imk.-vėl įėjusi pasakė ta moteris ir ištiesė aukštakulnius.

-Am aš ant jų nepaeisiu.-pasakiau.

-Paeisi.-pasakė ir įbruko batus man į rankas. Aš atsisėdau ant kėdės ir juo apsiaviau. Atsistojau ir jaučiausi, kaip karvė ant ledo. Esu vaikščiojusi su kulnais, bet netokiais aukštais.

-Jei susiskusiu spranda jūs būsit kalta.-pasakiau ir abi nusijokėm. Išlėto paėjau į priekį ir atgal. Buvo sunku, bet aš greit mokausi. Tad tikėkimės iki viešo pažeminimo išmoksiu ant jų pastovėti.

-Na gerai, O dabar tavo jaunikis tavęs laukia.-pasakė.-O gal geriau sakyti jaunikiai.

-Ham?

-Eik tiktais.-pasakė ir paragino išeiti iš kambariuko. Kai išėjau pro duris mane pasitiko Niall ir Harry akys. Jie stovėjo išsižioje.

-Na kaip gerai atrodau?-paklausiau. Jei tik lėtai vienu judesiu palinksėjo galvomis, vis dar stovėjo išsižioję. Mane tai prajuokino. Niall lėtu žingsniu priėjo prie manęs ir dabar supratau, kad jis buvo su kostiumu, kaip ir Harry. Bet Niall jis atrodė taip seksualiai, su kostiumu. Atsistojęs šalia Niall man atkišo parankę.

-Panele leisite jus šiandien lydėti?-paklausė.

-Kad ir į pasaulio kraštą.-pasakiau ir lenkiausi jo pabučiuoti.

-Ne nope, negalima.-suspigo Eva. A stovėjau sutrikusi.-Makiažas tu jį nuvalysi. Bent palauk truputį.-tada aš pradėjau juoktis. Ir specialiai pakštelėjau Niall į lūpas. Tada sulaukiau Evos pikto žvilgsnio ir ji artėjo su lupdažiu prie manęs. Atsistojusi išnaujo padažė lūpas.-Net nebebandai.-pasakė ir nusisukusi nuėjo.

-O tu sugebi supykdyti.-pasakė Harry, ir pamačiau kaip ji kikena.-Atrodai nuostabiai.

-Ačiū.-pasakiau. Ir tada jie mane išvedė iš salono.- Gal jau pasakysit kokia proga?-pakllauiau ir sulaukiau tik galvų papurtymo ir niegiamo atsakymo.-Čia..Čia..-prieš save pamačiau nuostabų juodutėlį limuziną.

-Tai čia limužinas.-pasakė Harry ir atidarė dureles. Iš vidaus pasigirdo triukšmas. Ir pro stoglangį išlindo Louis. Norėjo kažką pasakyti, bet kai jo akys nukrypo į mane jis irgi sustingo.

-Juk Niall su Nina turėtu būti.-pasakė. Manau jis tikrai manęs nepažino arba tik juokavo, bet kaip ten bebūtų jo išraiška mane prajuokino. Niall mane įsodino į limuzina ir įlipo su Harry patys. Čia jau buvo visi. Liam su Danielle, Louis su Eleanos, Zayn su Perrie, ir dabar prisidėjome mes su Niall ir Harry.

-Atrodai nuostabiai.-pasakė Perrie. Bet ji ir kitos merginos atrodė pritrenkenčiai.

-Tik pažiūrėkit į save.-pasakiau. Jos nusijuokė. Tik Harry spėjo uždaryti dureles, limuzinas pajudėjo.-Vis dar nepasakysit kus važiuojam?

-Ne.-visi choru pasakė.

-Ir beje, čia tau.-pasakė Eleanor ir padavė delninukė kuri tobulai derėjo prie suknelės. Važiavome ilgokai. Visi šnekučiavomės, ir juokėmės, kol pagaliau sustojome.

-Pasiruošk.-pasakė Niall ir Harry atidarė dureles. Ir vien blykstės. Išlipo Harry, tada Niall ir padėjo man. O ŠVENTAS ŠŪDE.Aš žengiu raudonu kilimu. Ne tikriausiai sapnuoju. Tikriausiai po poros sekundžių į kambarį, kaip ir kiekvieną rytą įbėgs Louis pakelti mūsų su Niall. Bet nieko neįvyko. Niall priėjo prie manęs ir vėl atskišo parankę. Aš įsikybau į ją.

-Aš sapnuoju taip?-paklausiau.

-Ne tu nesapnuoji.-pasakė Niall ir nusijuokė.

-Tada įžnypk man.-ir jis išnybė ir skaudėjo truputuka. Aš tikrai nesapnuoju. Ėjome link įėjimo į pastatą ir visur blikstės. Šūksniai, ir žurnalistų klausimai. O mano veide vienintelis dalykas. Didelė šypsena iš didelės nuostabos. Užlipom laiptais prie durų ir jas atidarė. Kai įėjau į vidu net žaktelėjau. Čia buvo nuostabu. Ir... o tu kurmi gauruotas juk čia.. juk čia mano fotosesijos nuotraukos.

-Sveika.-pasakė Cleo ir priėjusi apkabino.

-Lalabas.-pasakiau ir negalėjau atitraukti.-Bet kaip?-paklausiau.

-Na juk atsimeni David. Na jis yra rūbų dizaineris ir fotosesijoje tu vilkėjai jo rūbus, kaip ir dabar.-pasakė ir aš dar kart pasižiūrėjau į save.

-Fotosesija. Rūbų dizaineris, radonas kilimas, man aišku.-pasakiau.-Nors ne nelabai.-tai išgirde visi nusijuokė ir vėl blykstės.

-Nina.-pamatęs mane Mason priėjo ir pasikabino.-Kaip laikaisi?

-Šiuo metu sutrikusi, nustebusi, šokiruota.-pasakiau ir jis nusišypsojo.

-Jei nepyksit ją minutėjei pasigrobsiu.-pasakė Mason ir Niall perdavė mane jam. Mason pradėjo mane vesti tolyn nuo visų.

-Kodėl man niekas apie tai nesakė?-paklausiau.

-Na nenorėjo jaudinti, ir na juk buvo iškile bėdų, ir šiaip.-pasakė ir priėjome prie David.

-Štai ir mano deimantas.-pasakė.

-Labas vakaras.-pasisveikinau. Mus iškart nufotografavo. Aš niekad tuo nepatikėsiu.

-Galima keliata klausimų?-priėjo žurnalistė.

-Ne klausimai veliau, po renginio.-pasakė David.-Dabar tik taip trumpai prie manęs pastovėsit su Mason ir galėsi grįšti pas savo vaikiną.-aš linktelėjau galva ir akys nukrypo prie nuotraukų kurios buvo išdydintos ir sukabintos ant sienų kaip paveikslai. Padavėjai nešiojo šampaną. Mason įkišo ma į rankas vieną taurę nors ir sakiau, kad nemėgstu. Čia buvo žiauriai nuostabu. Po kiek laiko prie mūsų priėjo James.

-Atsiprašau, norėčiau pasisavinti savo dukrą.-pasakė ir David su Mason nustebo.-Beje sveikas David.-pasisveikino ir paspaudė vienas kitam ranką.

-Nina tavo dukra? Koks atradimas.-pasakė.

-Taip ji mano dukra.-pasakė James ir aš nejučia nusišypsojau.-O dabar mes einam nes Niall nerimsta. O kai jis nerimauja daug valgo. Jei norit, kad liktų užkandžių tai..

-Eikit eikit.-pasakė ir dabar buvau įsikybusi į James paranke ir jis mane vedė prie Niall.

-Pagaliau.-pasakė.

-Ramiau juk niekur nedingau.-pasakiau.

-Ne to bijau.-pasakė.-Tu tik pažiūrėk kaip visi vyriškos lyties atstovai į tave seilę varvina.

-Tai leidžiam jiems paaiškinti, kad aš užimta.-pasakiau ir pabučiavau, vėl blykstės. Atsitrauke vienas kitam susišypsojom.

-Einam sėstis nes renginys tuoj prasidės.-pasakė Eleanor. Ir mes patraukėm jai iš paskos. Mūsų vietos buvo pačiame priekyje. Renginys buvo tiesiog nuostabus. Ant manekėnių rūbai atrodė tiesiog fantastiškai. Aišku labiausiai patiko ta dalis, kai dainavo vaikinai. Ir ta jų daina Litlle things, tokia nuostabi, net šiurpuliukai po kūną lakstė. Renginio pabaigoje į sceną įžengė, kaip jį pristatę, šio renginio kaltininkas David. Jis pakvietė mane ant scenos. O dabar tai bus. Aš atsistojau drebančiom kojom, pažiūrėjau į Niall, jis padrasinamai nusišypsojo, kaip ir visi likę. Į sceną lipau lėtai ir mane lydėjo plojimai. Visa laime, kad man nereikėjo kalbėti. Aš tik šypsojau ir linksėjau galva jei manęs, ko paklausdavo. Renginio pabaiga ir aš galiu ramiai atsipūsti, nes pasišalinau nuo scenos.

-Buvo nuostabu!!!-sušuko David.-Pats sekmingiausias pristatymas.-užkulisiuose buvo susirinkę visi. Ir iškėlė šampano taures į viršų. Šį kart niekur nesidėsiu teks bent gurkštelėti. Visi sveikino David, o David dėkojo man ir Mason už sunkų darbą. Bet nelabai supratau juk aš dabar tai nieko nedariau.

-Pasiruošk dabar save matyti visur.-pasakė Harry.

Angel wings (Lietuviškai) (Niall Horan Fanfiction) CompleteWhere stories live. Discover now