Pizzacı dükkânında dün gerçekleşmiş olan ısırık olayı manşetlerde ve gazetelerde yer almıştı. Bugün ise birçok gazeteci dükkânın önünde toplanmış, patronu ile bir görüşme yapmak istiyordu. Ancak patron dükkâna bile uğramamış, zaten evine kadar gelen gazetecilerin sorularını cevapsız bırakmıştı. Pizzacı dükkânında tek tük takılan animatroniklerden toy Chica kollarını birbirine kavuşturmuş bir şekilde Mangle'ın odasındaydı. Bunu Mangle'a morlu adam yaptırtmış olabilir miydi? Bilemiyordu. Ama kendisine yüklenmiş olan duygu programı yüzünden canının acıdığını hissediyordu. O gün Mangle'ı gözlerinin önünde parçaladıkları zaman sadece kendisine bakmıştı. Sarı gözleri sadece kendisinin mavi gözlerine odaklanmıştı.
Zaten kopuk ve paramparça olan Mangle'ın vidalarının yere düşüş seslerini duymuş, onun robotik çığlıkları kendi kulaklarını doldurmuştu. Sessizce pembe şefaf topuklu ayakkabıları ile Mangle'ın odasından ayrıldı. Cam vitrinden gözüken gazeteciler sabahtan beri orada bulunuyordu. Patron cam vitrinin büyük bir kısmını siyah bantlarla kapatmıştı. Yoksa içerideki animatronikleri de gözetleyebilirlerdi. Gazetecilerin sağı solu pek belli olmuyordu. Toy chica şu an bantlarla kaplı olan, dışarıdan belli belirsiz silüetlerin gözüktüğü dışarıya baktı. Yavaşça ilerledi. Tam burada Mangle ona dans teklifi etmiş ve o da bunu kırkırdayarak kabul etmişti.
Eğer şu an bir insan olsaydı ağlayabilirdi. Toy Chica bir o kadar da pişmanlık hissediyordu. Mangle'ın yanına gelmediği, onun parçalandığını görse de ona sahip çıkmadığı için. Kim bilir ne kadar yalnız kalmıştı tek başına? Kim bilir ne kadar acı çekmişti?
Toy Chica kendi metal kalbinin bu sorularla burkulduğunu hissetti. Bir türlü hafızasından silemiyordu. Virüslü bir dosya gibi Mangle'ın sarı bakışları onun canını yakıyordu.
''Üzgün gözüküyorsun.''
Bunu kimin söylediğine bakmak için hafifçe arkasına döndüğünde yeni gelen animatroniklerin ona doğru ilerlediğini gördü. Balon Girl ile Balon Boy. Toy Chica metalik dudaklarıyla gülümsedi. Pembe parlak ojeli ellerini sarı parlak saçlarından geçirdi ve tekrar önüne döndü. ''Evet, biraz öyleyim.'' Dedi. Bu iki animatronikten bir tanesi Toy Chica'nın sağına diğer ise Toy Chica'nın soluna ilerledi. ''Animatroniklerin bir şey hissedebildiklerini sanmıyordum'' dedi Balon Girl. Toy Chica mavi parlak gözlerini Balon Girl'ün pembe biçimli ve kocaman gözlerine çevirdi. Balon Girl'ün kahve saçları düz şeritli tişörtünde aşağı dalgalar halinde sarkıyordu ve Balon girl'ün konuşması ile oldukları yerde sallanıyorlardı. ''Hissetmezler. Ama ben Ve Mangle'a duyguları hissetmemiz için program yerleştirildi.'' Dedi.
''neden Mangle?'' diye sordu Balon Boy. Bunu sorarken omuzlarını silkmişti. Balon Boy'un sorusunun üstüne başka bir soru da Balon Girl ekledi. ''Yani Toy Bonnie veya Toy Freddy'de olabilirdi?'' Dedi. Toy Chica ikisini de hafifçe başını sallayarak onayladı. ''Nedenini ben de bilmiyorum... Sadece..'' Balon girl onun sözünü tamamladı. ''Acı çekiyorsun.'' Dedi. Toy Chica hafifçe başını salladı ve ikisini onaylayan bir ses çıkardı. Balon Girl bir süre hareketsiz bir şekilde Toy Chica'ya baktıktan sonra önüne dönüp siyah bantlarla çevrelenmiş olan vitrine baktı. ''Daha acı ne demek bilemezsin sen.'' Dedi. Toy Chica mavi gözlerini karşı tarafa bakan Balon Girl'e çevirdi. işte o zaman, bu animatronikte normalden daha farklı bir şey yakaladı.
Bu animatroniğin pembe gözlerinde duygular yansıyordu. ''Senin çektiğin acı değil Toy Chica.'' Dedi Balon Boy. Toy Chica bu sefer parlak gözlerini Baloon girl'den çevirip Balon Boy'a baktı. ''Sen sadece metalik bir hurdasın.'' Dedikten sonra iki animatronikte Toy Chica'yı vitrinde tek başına bırakarak kapıya doğru yürümeye başladı. Balon girl ana salondan çıkmadan önce durdu ve Toy Chica'ya seslendi. ''Senin acın, kendi içinde yerleştirilmiş olan çipi çıkardığında bitecek. Oysa bizim acımız...'' Balon girl'ün yarım kalan cümlesini Balon Boy tamamladı. ''Sonsuza kadar sürecek..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metal Zihinler
Fanfiction~Bu bir Five Nights at Freddy's fanfictionıdır.~ •Size hem robot olmadan önceki hem de robot olduktan sonraki halimizi anlatsak...• °Masumduk. Önce birbirimizi tanımıyorduk ama birbirimizi tanımak için karanlıkta kalmamız yetmişti. Size anlatacağız...