Bonnie'nin sesi ile Mari durdu. Beyaz çember şeklindeki göz bebekleri hüzün ile Bonnie'nin asabi kırmızı gözleriyle buluştu.
Cevabını söylemek için ağzını açtı.
''Şimdilik olmaz Bonnie.'' Dedi. Bonnie kırmızı gözleri ile Mari'ye sert bir bakış attı. "Onunda bizim gibi uyanmaya hakkı var." Dedi. Mari çember şeklindeki gözlerini Bonnie'den kaçırdı. Freddy onaylar bir şekilde kafasını salladı. "Birbirimizi daha önceden tanımıyor olabiliriz. Ama O da bizim gibi aynı kaderi paylaştı." Dedi. Chica Freddy'nin sözünden devam etti.
"Yalnız kalmayı hak etmiyor Mari.."
Mari gözlerini animatroniklerin üstünden çekti. Gözlerini Golden Freddy'e çevirdi. İşte orada öylece umursamazca oturuyordu. Şimdilik uyuyor ve belki rüyalar görüyordu. "Onu gördüğü güzel rüyalardan uyandırmamı istiyorsunuz." Diye fısıldadı. Bonnie mor kaşlarını çattı. Metal ellerini mor kumaş pantolonun ceplerine koydu. Arından omuzlarını silkip sert bir sesle "Rüya gördüğünü nereden biliyorsun?" diye sordu.
Mari gözlerini Golden'dan çevirip Bonnie'ye baktı. Bonnie'nin sert mizaçlı yüzü ret kabul etmez bir şekilde bakıyordu.
"O haklı kukla."
Bu seferki ses Foxy'den gelmişti. Foxy altın renkli, kabartmalara sahip süslü kancası ile Golden Freddy'i gösterdi. "Eğer bir kabus görüyor ise onu uyandırmamız gerek." Dedi. Mari sakince başını eğdi. Patronun emri ile siyahtan beyaza boyatılan saçları dipsiz gözlerinin önüne düştü.
Mari saçlarını uzun parmakları ile gözlerinin önünden çekti. Onu uyandırmak istemiyordu. Onun hayatının diğerleri gibi kötü olmasını istemiyordu. Mari derin bir iç çekti ve hafifçe başını salladı. "Tamam, yapacağım." Dedi. Bunu kısık bir sesle söylemişti. Bonnie kollarını birbirine kavuşturdu. Kırmızı gözlerini Golden Freddy'e çevirdiğinde aklına kapıyı tel toka ile açmaya çalıştıkları zaman gelmişti.
Sam ile beraber kapının önünde toka ile kapıyı açmaya ve kaçmaya çalışıyorlardı. Eğer panik yapmasaydı şu an beşi birden hayatta olurdu. Ailelerinin yanında dururlardı. Bonnie'nin gözlerindeki hırçınlık ve huysuzluk azaldı. Keskin kırmızı renkli gözleri yumuşadı. Ancak yine yüzündeki somurtkan ifade bozulmadı.
Mari ayaklarını sürüyerek Golden Freddy'nin önüne geldi. Düzgün hatlara sahip olan yüzü sakin bir uykudaymış gibi gözüküyordu. Mari onu nazik hareketlerle kavradı ve uzun parmaklarını ceketinin üstünde dolaştırdı. Ardından eline gelem bir kabartı ile bir düğmeye bastı ve çalışmasını sağladı. Etrafa iyice karanlık düşmüş durumdaydı. Pizzacı dükkanı da karanlıktı. Etrafı aydınlatan tek şey animatroniklerin parlak gözleriydi. Golden freddy'nin omuz kısmında yanıp sönen kırmızı bir ışık belirdi. Tüm animatronikler kuklanın ve golden Freddy'nin etrafında duruyordu.
Kırmızı ışık yavaşça yanıp sönmeyi bıraktı. Ardından kırmızı ışık yeşil ışığa döndü. Golden Freddy'nin eğik kafası yavaşça doğruldu. Kapalı gözleri yavaşça kıpırdandı. Gözlerini açtığında dipsiz bir karanlık vardı. Foxy endişe ile kuklaya baktı. "Neden gözleri yok?" diye sordu. Bomboş bir şekilde ileriye bakıyordu Golden. Kukla başını aşağı indirdi ve yenilenmiş beyaz saçları alnına döküldü. "Golden eski bir animatronik. Bu yüzden bu halde." Dedi. Sesi kısıktı. Chica eline saçından bir tutam alıp oynamaya başladı. Pembe-Mor gözlerinde yansıyan endişe diğerlerinin gözlerinde de vardı. Aniden Golden Freddy korkmuş gibi etrafında bakınmaya ve olduğu yerde çırpınmaya başladı. Kendine geldiğinde Mari ve diğerlerinden geri geri emekleyerek uzaklaşmaya ve nedensiz yere yalvarmaya başladı. "Hayır.. Hayır.. dur.."
Fısıltısında acı çeken bir çocuğun kalbi vardı. Bonnie'nin huysuz yüzü asıldı. Sam'i o halde görmek kalbine saplanan bir bıçak gibi keskin bir acı hissettirmişti. Mari sakince uzun parmaklı ellerini Sam'e doğru uzattı. Yatıştırıcı sözler söyleyip Sam'i sakinleştirmeye çalışıyordu lakin uzun parmakları da tıpkı önündeki Sam gibi titriyordu. Sesli bir şekilde yutkunana kadar ağlayacak durumda olduğunu fark edememişti. Titreyen elleri yavaşça Sam'in yüzüne uzandı. Sam olmayan gözleri ile korkulu bir şekilde Mari'nin uzattığı yere bakıyordu. İçinde bulunduğu animatronik kördü lakin ruhunun hala gözleri vardı. Mari'nin titreyen eli Golden'nın soluk yüzüne dokundu. Dokunuşu ile aniden irkilen Sam geri kaçmak istedi ama Mari'nin sözleri onu durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metal Zihinler
Fanfiction~Bu bir Five Nights at Freddy's fanfictionıdır.~ •Size hem robot olmadan önceki hem de robot olduktan sonraki halimizi anlatsak...• °Masumduk. Önce birbirimizi tanımıyorduk ama birbirimizi tanımak için karanlıkta kalmamız yetmişti. Size anlatacağız...