20.Gece - Biraz mutluluk

612 60 72
                                    

Patron tombul elleri ile karşısındaki gencin özgeçmişini kavradı. Çok iyi üniversitelere gittiği gözüne çarptı. Yüzünde gururla yayılan bir gülümseme oluştu. Gözlerini özgeçmişten kaldırdı ve çocuğa baktı. "İyi bir öğrencisin he?"

Hınzır bir şekilde sorduğu soruya cevap beklemiyordu. Uzun siyah saçlı çocuk sadece omuz silkmekle yetindi. Patronun gülümsemesi biraz daha genişledi.

"Zaten diğer pizzacıda çalışıyordun. Hoş geldin Vincent. Seni akşam nöbetine alıyorum. Sorun olur mu?"

Vincent'ın gözleri kısıldı. Ama kısa sürdü. Dudaklarında alaycı bir gülümseme oluştu. Omuzlarını silkti. "Ne isterseniz onu yapın. Benim için uygun."

Patron gülümsemesini bozmadan önündeki asi gence bakmaya devam etti ve özgeçmişini gence geri verdi.

"Yarın başlarsın görevine tamam mı?"

Vincent umursamaz bir şekilde kafasını salladı ve özgeçmişini katlayıp cebine koydu. Motor bisikletine ilerledi ve kafasına kaskını koymadan motorunu çalıştırıp sokakta kayboldu.

---

Yeni bir gün daha gülen ve eğlenen çocuklarla geçmişti. Hizmetliler gelip animatroniklerin bakımlarını yapmıştı. Yorgun düşen ruhları ile beraber her zaman ki gibi salonun ortasında toplanmışlardı.

"Eeee, bu sefer ne oynuyoruz?"

Bonnie'nin sesi umursamaz ve biraz aksi çıkıyordu. Lakin yine de sesindeki hevesi görmemek mümkün değildi. Chica omuzlarını salladı ve "Bilmem ki?" diye söylendi. Pembe gözleri tek tek diğerlerine bakıyordu. Bu sefer Meri ve Golden da aralarındaydı. Balon Boy "Saklambaç oynayalım?" diye bir fikir attı ortaya. Attığı fikir ile beraber Golden yüzünü buruşturdu.

"Koştuğumuzda yorulmuyoruz. Herhangi bir eğlenceli tarafı yok." Dedi.

Bazıları Golden'a baş sallayarak hak verdi.

Foxy altın renkli kancası ile havada bir yay çizdi. "Haydı birbirimize hikayeler anlatalım. Kendi hikayelerimizi." Dedi. Birden fazla onaylama sesi çıkınca herkes bir çember oluşturacak şekilde yere oturdu.

"Evet, önce kim başlasın anlatmaya?" diye sordu Freddy. Söz konusu gevezelik olunca öne atılmaya her zaman hazırdı. Plastik beyaz dişleri karanlıkta parlayacak şekilde gülümsemesine eşlik ediyordu.

Chica elini kaldırdı. "Ben anlatırım!!"

Herkes'in başı Chica'nın olduğu tarafa döndü ve onu dinlemeye başladılar. "Bir gün Jonathan ve ben beraber okyanusa gitmiştik."

Chica'nın konuşmaya başlaması ile beraber Foxy hızla öne atıldı. "He- hey! Bunu kimseye anlatmayacaktın." Dedi. Chica ise kıkırdadı. Freddy, dirseği ile Foxy'i dürttü ve "Hadi be mızmız seni." Diye söylendi.

Bonnie yüzünde nadir görülebilecek muzip bir ifade ile Chica'ya bir baş hareketi yaptı ve "Anlatmaya devam et sen." Dedi.

Başını sallayarak anlatmaya devam etti. "Böyle yazlık bir yere gelmiştik. Okyanus da temiz ve güzeldi. Jonathan ilk girdi okyanusa. İşte birden bire etrafa bakınmaya başladı. Ama görseniz, ördek gibi kafasını suya daldırıp çıkarıyordu."

Chica'nın 'ördek' benzetmesinin ardından çemberde küçük kıkırdamalar duyuldu. Foxy ise huysuz bir surat ifadesi ile sarı gözlerini Chica'dan ayırmıyordu.

Bu durumdan en çok Andy hoşnut oluyordu.

"Sonra ben de yanına gittim. 'Ne yapıyorsun?' diye sordum. Bana uzaylıymış gibi baktı. 'Bir şey arıyorum.' Dedi."

Foxy aniden lafa karıştı. Altın kancasını tehditkar bir şekilde Chica'ya doğru sallayarak "Elimde senin hakkında nasıl kozlar var biliyorsun değil mi?" dedi.

Chica ise sadece omuzlarını silkti. "Bilirsin utanma duygum yoktur benim."

Foxy kızıl kaşlarını çattı tam öne doğru atılacakken "ooo... Bizden bu kadar çok saklamak istediğin ne Foxy?" dendiğini duydu.

Manalı bir şekilde kimin soru sorduğuna baktığında Foxy kırmızı parlak gözlerle karşı karşıya geldi. "Yoksa denize işedin de bunu mu anlatmak istemiyordun?"

Kafasını diğer yana çevirdiğinde mavi gözler onu kenara sıkıştırıyordu. Bir tarafta Andy diğer tarafta Freddy ona manalı bakışlar gönderiyordu.

"Ne işemesi be! Saçmalamayın."

Freddy sadece omuzlarını silkti. "Gerçeği Chica'dan duyabilirdik ama istemiyorsan senin denize işediğini varsayıcam." Dedi.

Freddy'i destekler şekilde ortaya bir kahkaha patlattı Bonnie. Kırmızı yarım eldivenli elini Freddy'e gösterdi ve Freddy beyaz eldivenli eliyle Bonnie'nin eline vurdu. "Çak!"

Çemberde yüksek sesle kahkahalar yankılandı. Golden keyifli bir şekilde gülümsüyordu. Mari ise bacaklarını toplayıp kelebek oturuşundaydı.

"Eee devam etsin mi Jonathan?"

Foxy sarı gözlerini hızla Golden'a çevirdi. Golden muzip bir şekilde bakıyordu. Jonathan homurdandı "Öf be, anlat Clarke."

Chica kıkırdadıktan sonra hikayesine devam etti.

"İşte ona ne aradığını sorduğumda bana verdiği cevap buydu..

'Eğer deniz anası varsa, deniz babası da vardır onu arıyorum."

Ardından Chica bir kahkaha patlattı. Freddy ve Andy Foxy'nin arasından birbirlerine hayal kırıklığı taşıyan bakışlar yolluyorlardı. Mari sakin bir şekilde beyaz saçlarıyla oynarken "Foxy'nin bu kötü espiri alışkanlığının saflığından geldiğini bilemezdim." Dedi. Chica hala kahkahalarla gülmeye devam ederken Foxy, gözlerinin seğirdiğini hissedebiliyordu.

Balon Girl "Ahh, merak etme Foxy.. Sadece deniz babası yok, deniz dayısı da var." Dedi. Balon Boy kardeşinin yaptığı espiriye gülerken Freddy ve Andy'nin donuk bakışları devam ediyordu.

Foxy ise hala oturduğu yerde homurdanmaya devam ediyordu.

Küçük bir çocuk gibi normal şeylerden bahsetmeye daha yeni başlamışlardı. Ama acıları henüz bitmemişti.

Onlar için yeni bir son hazırlayan katil yoldaydı. Geliyordu.

---

Golden ve Mari sabaha doğru dükkan açılmadan önce depoya gitti. İkisi de burada bulunmayı pek de sevmiyordu. Bunu dile getiren ilk Golden oldu.

"Burası sanki beni boğuyormuş gibi hissettiriyor."

Mari başını salladı. "Bugün ilk kez rahatlamış gibi hissettim."

Pizzacının açılışı ile beraber depoya kadar yankılanan çocuk kahkahaları sessizliği bozdu.

"Yine de... bu acıdan ve bu kederden.."

"Kurtulmak istiyorum."

NOT:

Normale göre daha kısa bir bölüm oldu. Neyse küçük bir konuşma yapacağım. Finale yaklaşıyoruz. Büyük ihtimalle yakında kitaba son vereceğim. Neden?

Nedeni basit. Okul başlıyor. Okul başladığında ben oldukça zor bölüm yayınlarım. Zaten hikayeyi uzatmanın anlamı da yok. Kısacası birkaç bölüm sonra final olacak. Peki Balon kardeşler ve Golden'nın hikayesini yayınlayacak mıyım?

Bilmiyorum. Gizemli kalmalarını tercih ettiğim karakterler.

Şimdiden bu kitabı okumuş olan herkese teşekkür ediyorum.

Metal ZihinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin