Το άρθρο...

3K 227 22
                                    

Πέρασα όλο το βράδυ ξάγρυπνη, προσπαθώντας να βγάλω μία άκρη! Όσα μου έχουν συμβεί έως και σήμερα είναι εντελών ανεξήγητα! Το μόνο σίγουρο είναι πως η Αλίσσα.. κάτι κρύβει... Κάτι το οποίο είναι τραγικό.. αλλα δε ξέρω τι είναι αυτο.

Κοιτάω το ρολόι δίπλα στο κομμωδίνο μου. 5:46 το ξημέρωμα. Υπέροχα! Δεν έχω κοιμηθεί ούτε λεπτό, και στις 7:00 πρέπει να πάω στο σχολείο. Μετά απο την επίσκεψή μου στο σπίτι της Αλίσσα, έτρεξα αμέσως στο δωμάτιό μου, ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και κοίταζα απεγνωσμένα το ταβάνι.. λες και θα έβρισκα κάποια λύση! Αλλά τίποτα! Όλες αυτές οι ώρες σκέψης με οδήγισαν στο απόλυτο ΠΟΥΘΕΝΑ! Δεν έχω φάει καν! Η μητέρα μου φαινόταν για άλλη μια φορά πολύ ανήσυχη.. αλλά δε με απασχολούσε! Αυτό που με βασάνιζε.. ήταν η Αλίσσα και το μυστικό της...

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και πλησίασα το γραφείο μου, πάνω στο οποίο υπήρχε ο mac υπολογιστής μου. Αφού τον άνοιξα, κοίταζα την οθώνη σαν χαμένη. Δε μπορούσα να συγκεντρωθώ σε τίποτα άλλο, παρά μόνο...

Τότε πέρασε από το μυαλό μου μια ιδέα. Ήθελα να συλλέξω περισσότερες πληροφορίες για την υπόθεση, και ο μόνος τρόπος για να το κάνω αυτό, είναι να ψάξω... να ψάξω σε αρχεία.. εφημερίδες της εποχής... κλπ! Ναι! Αυτό είναι! Ίσως έτσι καταφέρω να καταλήξω κάπου.

Πατάω στο Safari και ανοίγω την κεντρική σελίδα της Google. Τοποθετώ τα δάχτυλά μου μαλακά πάνω στα πλήκτρα... αλλα τότε τα χέρια μου σταματούν την αμήχανη κίνησή τους. Μα... τι πρέπει να γράψω?

"Δολοφωνία οικογένειας Στανφορδ" 

πληκτρολογώ και πατάω αμέσως enter! Η πρώτη επιλογή που εμφανίεται, είναι απο τα αρχεία της τοπικής εφημερίδας. Χωρίς δεύτερη σκέψη, πατάω πάνω σε αυτή την επιλογή. Μετά από λίγα μόλις δευτερόλεπτα ένα άρθρο ανοίγει στην οθώνη.

"Οκτώβριος του 2000, Νότια Καλιφόρνια

Χθες βράδυ 10/10/2000, τα τρία εκ των τεσσάρων μελλών της οικογένειας Στανφορδ, βρέθηκαν νεκρά στο σπίτι στο οποίο κατοικούσαν εδώ και 10 χρόνια, σε μια γειτονιά της Νότιας Καλιφόρνια. Οι γονείς αλλά και η μικρή κόρη της οικογένειας, βρέθηκαν μαχαιρωμένοι στα υπνοδωμάτιά τους. Κατηγορούμενη για τη δολοφωνία θεωρείται η μεγάλη κόρη της οικογένειας, Αλίσσα Στανφορδ, η οποία σύμφωνα με μαρτυρίες, πάσχει εδώ και χρόνια από νευρικό κλονισμό. Σύμφωνα με την αστυνομία, τα ίχνη της αγνωούνται, ενώ η διεξαγωγή ερευνών συνεχίζεται τόσο εντός όσο και εκτός της εν λόγω οικίας."

Διάβαζα κάθε λέξη αργά αργά... προσπαθώντας να συγκρατήσω τον τρόμο που με διακατείχε... 

Η μητέρα του Άλεξ είχε δίκιο... 

Κοίταξα το ημερολόγιο του υπολογιστή μου. 25/09/2014! Πράγματι! 14 χρόνια πριν.... Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή... δεν ήξερα τι να υποθέσω. Εγώ γνώρισα μια 16χρονη Αλίσσα! Μία χαρούμενη και γλυκιά κοπέλα που ζεί με την 8χρονη αδερφή της και τους δύο τους γονείς στο σπίτι τους σε μία γείτονιά της Νότιας Καλιφόρνια! Σύμφωνα με το άρθρο όμως.. γνώρισα μια 30χρονη, με το όνομα Αλίσσα, η οποία πριν 14 χρόνια δολοφώνησε την τότε 8χρονη αδερφή της και τους δύο τους γονείς, μέσα στο σπίτι τους σε μία γειτονιά της Νότιας Καλλιφόρνια! 

Και μόνο στη σκέψη.. ανατριχιάζω ολόκληρη! Μα πως είναι δυνατόν? Ένιωσα το σώμα μου να κοκαλώνει μεσα σε μερικά μόλις δευτερόλεπτα! Προσπάθησα να πείσω τον εαυτό μου πως όλο αυτό ήταν απλώς μια παρεξήγηση.. αλλά οι ομοιώτητες των ονομάτων και των γεγονότων δε μου το επέτρεπαν.

Με τη λίγη δύναμη που μου είχε απομείνει... σηκώθηκα από το γραφείο μου και περπάτησα αργά αργά προς το παράθυρο του σωματίου μου... Ήθελα να αντικρίσω για άλλη μια φορά τον τόπο του... εγκλήματος.

Δε μου πήρε πολύ να συνειδητοποιήσω πως εδώ και ώρα είχα κλείσει τα μάτια μου. Έφτασα στο παράθυρο και τότε.. τα άνοιξα διάπλατα.

Τα πόδια μου άρχισαν να τρέμουν. Δε με κρατούσαν άλλο. Η εικόνα που αντίκρισα ήταν ικανή για να φέρει για άλλη μια φορά το απόλυτο σκοτάδι γύρω μου...

---

Γεια σας! Συγγνωμη που αργισα τόοοοσοοο πολύ να ανεβάσω καινουριο παρτ.. αλλα για να είμαι ειλικρινής... είχα κολλήσει και δεν ήξερα πως να συνεχίσω την ιστορία! Αλλά ευτυχώς... γράφοντας.. ξεκόλλησα αμέσως! Ελπίζω να σας άρεσε! Και έρχονται καλύτερα παρτ ;) Καληνύχτα σε όλους! Ελπίζω να είχατε μια υπέροχη μέρα! <3

Να φοβάσαι το σκοτάδι...Where stories live. Discover now