Reakcja Marcina mnie zaskoczyła. Wziął mnie na ręce i kręciło się w kółko.
- Będę ojcem!!! Będę ojcem!!
- Marcin postaw mnie na ziemię proszę.
- Przepraszam- powiedział i postawiłam mnie na nogi.
- Takiej reakcji się nie spodziewałam- powiedziałam szczerze.
- A jakiej się spodziewałaś?
- No nie wiem, że się wystraszysz, że uciekniesz czy coď.
- Nie, ja już nie jestem niedojrzałym kobieciarzem. Kocham cię i chcę z tobś być. A dziecko to jest najlepsze co mogło nam się przydarzyć.
- Naprawdę?
- Tak, kocham cię. Będzie dobrze.
Nie mogłam w to uwierzyć. Złączyłam nasze usta w namiętnym pocałunku. Jestem szczęściarą, że mam tak cudownego faceta, a za chwilę będę mieć dziecko. Następnego dnia rano obudziłam się, a Marcina nie było obok. Przestraszyłam się, ale za chwilę wszedł do sypialni ze śniadaniem na tacy.
- Cześć, jak się czujesz?- spytał.
- Hej, świetnie. A to co? Śniadanie do łóżka?
- Yhm. Dla mojej pięknej dziewczyny. Przyzwyczajaj się teraz będzie tak codziennie.
- Będziesz mnie tak teraz rozpieszczał?
- No, a jak?
- Dobra zjem to pyszne śniadanko i jedziemy do pracy.
- Nigdzie nie jedziesz, zostajesz w domu. Stać nas na to żebyś zrobiła sobie wolne.
- Nie ma mowy. Marcin ja nie jestem śmiertelnie chora tylko jestem w ciąży, w ciąży. Ciąża to nie choroba.
- Ale...
- Nie przerywaj mi. Ja bez pracy nie wytrzymam. Nie wytrzymam całą ciąże siedzieć w domu. Jeśli ty będziesz tak nadopiekuńczy to ja już się boję.
Zeszłam na dół zostawiając Marcina z miną... bezcenną. Musiałam mu to powiedzieć. Ja tego nie wytrzymam. Dokończyłam swoje śniadanie i ubrałam się. Już miałam wychodzić z mieszkania, gdy zatrzymał mnie Marcin.
- Proszę poczekaj. Przepraszam. Po prostu martwię się o ciebie i dziecko. Wybaczysz mi?-----------------------------------------------------
To już końcówka tego opowiadania. Jeszcze cztery rozdziały i koniec. Za to zapraszam do czytania HOPE i nowego opowiadania MUZYCZNA MIŁOŚĆ o One Direction. Ja nie jestem ich zagprzałą fanką, ale lubię ich piosenki. Wiem jaki szum jest teraz koło tego zespołu, dlatego postanowiłam, że napiszę o nich opowiadanie. W mediach jest świetna piosenka. IRA,, Wybacz", kocham tą piosenkę, świetny głos wokalisty. SUPER!!!
CZYTASZ
Życie to nie sen
Romansamiłość to najważniejsze i najlepsze uczucie w życiu. W tym opowiadaniu głównymi bohaterami są prawnicy, co jak zwykle komplikuje ich wspólne życie.