Bölüm 11

259 18 33
                                    

"Olacağım.. Tedavi olacağım."

Sehun sözlerini bitirdikten sonra gülümseyerek Hae Ri'ye baktı. Hae Ri ise o an duyduklarının şokunu yaşıyordu çünkü o Sehun'un gülümseyerek kabul etmesini değil her zamanki gibi kaşlarını çatıp reddetmesini bekliyordu.

"Oh? E-Efendim?"

"Tedavi diyorum.. devam edeceğim. Hafta sonu için doktorumdan randevu al, bir an önce tedaviye yeniden başlayalım."

Sehun hafifçe nefes verip masaya döndü. Hae Ri şaşkınlıkla cevap verdikten sonra önüne dönüp farkında olmadan kısık sesle mırıldandı.

"P-Peki... Neden birden kararını değiştirdi acaba.."

Sehun onun mırıldanmasını duyunca hafifçe gülümseyerek ona dönmeden cevap verdi.

"Çünkü emin olmam ve hatırlamam gereken bir şey var."

"Hı? O ne ki?"

Sehun nefes verip Hae Ri'ye döndü ve tek kaşını kaldırıp cevap verdi.

"Hangi ara bu kadar meraklı oldunuz Hae Ri-ssi?"

Hae Ri, Sehun'un cevabıyla mahcup bir şekilde önüne dönüp konuyu değiştirme çabalarına girişti.

"Ha? Aa şey ben öyle demek istememiştim.. şey.. yanii.. neyse benim yüzümden çok vakit kaybettiniz daha çok vakit kaybetmeden ben size okuyayım siz de imzalanacakları imzalayın hem daha incelememiz gereken belgeler var."

Hae Ri aceleyle evrakları alıp okumaya başladı. Sehunsa onun konuyu değiştirme çabalarına göz devirip güldü ve bir süre daha ona baktıktan sonra silkinip dikkatini evraklara verdi.

-------------------

"Ellerine sağlık ahjumma. Ben odama çıkıyorum, dinleneceğim biraz."

Luhan masadan kalkarken bulaşığını da alıp tezgaha koydu ve ahjummaya sarılıp yukarı çıktı. Merdivenlerden çıkarken Hae Ri'nin odasının önünde düşünceli bir şekilde durdu ve kendi kendine mırıldandı.

"Ne diye yazanları okumadım ki sanki, o heyecanla hemen bir şeyler öğrenmek için şirkete gittim.. Orada ne yazdığını öğrenmem gerek. Okumuş olsaydım daha fazla ipucum olabilirdi. Girip baksam mı ki.. Acaba bu yaptığım haneye tecavüz suçuna girer mi?..Ovvf bunu yapmaktan nefret ediyorum ama yapmalıyım.. Beni affet Hae Ri-ssi, ama bu işi çözebilmek için o defterde yazanlara ihtiyacım olabilir."

Luhan kendi çapında bir iç savaş yaparken ellerini birleştirip yumruk yaparak çenesinin altına koydu ve birkaç saniye hüzünlü bakışlarla kapıya baktı. Sonra bir gerilim filmi oyuncusu edasıyla, etrafı iyice kolaçan edip hevesle karışık bir heyecanla sessiz olmaya çalışarak kapıyı açtı ve hızlıca içeriye girip kapattı. Oysaki evde bir tek ahjumma ile o vardı ve ahjumma aşağıda bulaşıklarla ilgilendiğinden çıkan sesler yüzünden onun sesini duyamazdı. Kaldı ki sesini duysa bile Luhan'ın evde olduğunu ve kendi çapında bir şeyler yaptığını düşünür, bulaşıklarla uğraştığı için önemsemez ve yukarı çıkıp ona bakmazdı. Yani uzun lafın kısası Luhan'ın bu kadar gerilmesine hiç gerek yoktu fakat ne yapsın ilk kez ciddi bir şey için böyle gizli kapaklı işler çeviriyordu, o kadarı da olacaktı artık..

Luhan odaya girip kapıyı kapattıktan sonra sırtını kapıya yaslanarak derin bir nefes aldı ve birkaç saniye karanlığa alışabilmek için gözlerini odada gezdirdikten sonra hızlı ve sessiz olmaya çalışan hareketlerle işe koyuldu.

"Huu.. Pekala işe koyulma vaktii.. Hızlı olmalıyım, her an şirketten dönebilirler mesai saati çoktan bitti. Bakalıım~ en son defter camın oradaki sehpanın üstündeydi.."

All Or NothingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin