Дорослі діти

574 29 0
                                    

Вона відчинила двері своїм ключем. З порогу її зустрів запах сигарет і алкоголю. З кухні доносився сміх вже не тверезих людей. Вона пішла туди.
Спочатку її ніхто не помітив.

- Мамо, ти знову!- вона почала прибирати порожні пляшки, в яких колись був алкоголь.
- Ви тільки погляньте, хто прийшов! А ну, геть до себе в кімнату. Не заважай нам!- матір стукнула кулаком об стіл. Всі засміялись.

Вона поклала останню бляшанку в пакет для сміття і пішла в кімнату.
Мати сильно змінилась після смерті батька. Вона покинула роботу, забула про доньку, почала пиячити.

Дівчина зачинилась в кімнаті. Вона не хотіла бачити матір, чи її дружків, які могли сюди прийти.

Вона акуратно поклала свої речі і пішла вчити уроки. Дівчинка стала кращою ученицею в школі. Це через те, що мати продала її ноутбук і телефон, а ще багато інших речей з будинку. Тому їй нічого не залишалось, як вчити уроки і читати книги, які вона потайки приносить з бібліотеки, де працює прибиральницею. Гроші потрібно заробляти. На навчання, на життя.

Закінчивши з математикою і фізикою, вона дістала книгу, яку принесла сьогодні. Сівши на ліжко, вона почала читати. " Океан в кінці дороги ", Ніл Гейман.

" Дорослі ідуть перевіреним шляхом. Діти шукають новий. Дорослий буде задоволений звичним, він іде одним шляхом сотні, тисячі разів; і можливо, йому ніколи не доведеться зійти, повернути, проповзти під кущами рододендрона, знайти щіль... ".

Раптом, дівчина почула, що вхідні двері стукнули, і в будинку стало тихо. Спустившись, вона нікого не побачила. Матір знову пішла з будинку.

Вона спокійно почала прибирати весь мотлох, що там був. Потім вона відкрила вікно, щоб прохолодне, свіже повітря очистило цей будинок.

Закінчивши, дівчина зробила собі декілька бутербродів з чаєм, і пішла до себе, продовжувати читати.

" ... А вся правда в тому, що нема ніяких дорослих. Жодного, в цілому великому світі. - вона задумалась на секунду. І посміхнулась:- Звісно, окрім бабусі... ".

Дівчина закрила книгу, і сховала її під ліжко. Потім вона переодягтись, і лягла спати. Ще один день прожито.

Самотність вулицьWhere stories live. Discover now