("Slipknot - Fall"- думаю, вона підходить до цієї частини)
- А ось і вона...
Дівчина повернула голову, і побачила силует біля дерева. Той, хто стояв там, пильно дивився на неї. По тілу дівчини пробіг неприємний холодок, і вона зрозуміла, що щось тут не так. Той, хто стояв там, знову заговорив:
- Пам'ятаєш мене?
Голос був дволі таки знайомим, але вона не згадала. Вона зрозуміла, що зараз відбудеться щось дуже погане, тому треба вести себе спокійно.
- Шкода, але я не пам'ятаю вас. Ми точно знайомі? - вирішила вона підіграти і заговорити незнайомця.
- О, так. Вечір. Кафе. Самотня дівчина. Нічого не нагадує. - незнайомець ступив декілька кроків до неї, і вона впізнала в ньому того нетверезого молодого чоловіка, що сів до неї в кафе. Серце дівчини почало битись швидше, і її руки почали тремтіти, а ноги почали підкошуватись. Але вона не подала вигляду. Якщо він щось хоче від неї, а він безперечно щось хоче, то треба грати за його правилами. Тим паче, вони самі на темній вулиці.
Дівчина відразу згадала уроки самооборони, про які читала раніше.
" Що ж, головне не панікувати. Не тікати, а навпаки, йти в наступ." - подумала вона про себе, але не приємне відчуття в ногах збивало її з правильної думки.
- А, щось знайоме. Це ти, той молодий чоловік, що намагався залицятись до мене? - сказала вона, і ступила крок до нього.
Хлопець не очікував такої реакції від дівчини. Він, певно, хотів налякати її, проте у нього не вийшло. Він так думав.
- І що тобі потрібно зараз? - не зупинялась дівчина. Вона відчувала, що ось-ось втратить свідомість від страху, але не подавала вигляду.
- Хм, а ти я бачу зовсім не боїшся мене. - хрипло заговорив незнайомець.
Він підійшов до неї так близько, як тільки зміг. Дівчина не відступала, а стояла рівно, дивлячись прямо в очі хлопцю.
- Мені не сподобалось, як зробив той хлопець. Він перервав мої плани. А я не люблю, коли в мої плани втручаються. - промовив він, і торкнувся холодною рукою теплої щоки дівчини.
Її серце набивало шалений ритм, і їй стало важко дихати. Вона нахмурилась, і зробила те, що хотіла.
- А мені не подобається, коли до мене чіпляються такі, як ти. - набравшись сміливості, чітко сказала вона, і з усієї сили вдарила хлопця коліном між ноги. Той лише видав голосний стогін, і впав на коліна. Дівчина, не втрачаючи, часу штовхнула його ногою, від чого той не втримався, і впав на бік, тримаючи болюче місце руками.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Самотність вулиць
RomanceВи думаєте, що життя підлітків сповнене радості і яскравих фарб? Що у їхньому житті нема ніяких проблем? І що вся ця поведінка - це лише спосіб привернути до себе увагу? Вона втратила єдину людину, яка її любила. Як далі жити?