Минуло декілька днів, але нічого не змінилось. Хоча ні. Є те, що змінилось. Вона змінилась. Стала більш живою, з посмішкою на обличчі, а здоровий румянець покривав її щічки. Очі світились, більше в них не було суму. І все це через нього. Він робить її такою. Він швидко захопив всі її думки, а пройшло не так багато часу. Їй просто подобалась думка, що вона комусь потрібна, і що хтось поряд. Вона прив'язалась до цього юнака, він потрібен був для неї.
Сьогодні вона не знаходила собі місця, адже ввечері вона знову зустрінеться з ним.
Вона швидко закінчила з роботою, і помчала додому збиратись. Йшовши дорогою, вона зателефонувала до Мег, адже та обіцяла їй допомогти. Домовившись про все, вона пришвидчила свої кроки. Вийшовши на вуличку, вона побачила, що авто Мегі вже було біля її будинку. Вона посміхнулась, і побігла.
- Як це ти так швидко приїхала? - здивувалась вона.
- Хех, вчись. - засміялась Мегі.
Дівчата швидко зайшли в будинок, і пішли в кімнату.
Кинувши всі речі на ліжко, лише тоді дівчина побачила дві величезні косметички, які принесла Мегі.- Навіщо так багато?
- Згодом дізнаєшся. Так, давай швидче в душ, у нас мало часу. - похлопавши в лодоні сказала Мег.
Дівчина швидко пішла в душ. Не пройшло і п'яти хвилин, як вона забігла в кімнату в халатику і з рушником на голові.- А ти, я бачу, Флеш. - засміялась Мег.
- Сьогодні то точно.
- Так, давай, показуй, що будеш одягати!
- Я ще не вирішила. Подивись в шафі, підскажи мені.
Мегі попрямувала до шафи і відчинила її. Вона стояла, перебираючи речі, і щось бурмотіла собі під ніс.
- Ось! - викрикнула Мег, від чого дівчина аж підскочила.
- Навіщо так кричати? - засміялась вона. - Показуй.
Мегі дістала ніжну білу кофтинку, з мережаними вставками і чорні джинси. Непогано. Дівчина і забула, що в неї є така кофтинка.
- Гаразд, я буду волосся висушувати.
Дівчинка пішла до дзеркала, а Мегі тим часом ввімкнула музику на телефоні. Arctic Monkeys - I Wanna Be Yours.
- Ти знаєш, що під цю пісню найкраще танцювати в чорній нижній білизні з келихом вина. - пританцьовуючи підійшла Мег, і засміялась, побачивши вираз обличчя дівчини.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Самотність вулиць
RomanceВи думаєте, що життя підлітків сповнене радості і яскравих фарб? Що у їхньому житті нема ніяких проблем? І що вся ця поведінка - це лише спосіб привернути до себе увагу? Вона втратила єдину людину, яка її любила. Як далі жити?