- Вибач, що ти сказала?
Меган закрила обличчя руками і плакала. Дівчина не розуміла реакції подруги.
- Ти через це намагалась покінчити з собою? - через декілька хвилин тихо запитала дівчина.
Меггі лише кивнула у відповідь.
- Навіщо?
Тепер дівчина була сердита. Як можна лишити життя себе і своєї дитини? Вона не могла цього зрозуміти. Меган ніби прочитала її думки.
- Я не можу. Мої батьки не дозволять залишити дитину. А для її батька вона не потрібна. Я хотіла з усім покінчити.
Дівчина не знала, що сказати. Вона почала обдумувати слова подруги. Потрібно якось підтримати її. Діти - це така відповідальність. Меггі ще сама дитина, але вона має відповідати за свої вчинки. Легше за все позбавитися від дитини і жити далі, але чи зможеш ти потім спокійно спати знаючи, що позбавив життя маленької частинки себе? Меган не потрібні були співчуття, підтримка в даний момент. Вона мала все добре обдумати, не зважаючи на думки інших. Вона має сама прийняти рішення.
- Все буде добре, - дівчина взяла за руку Меггі і посміхнулась. - Я піду. Тобі потрібно відпочивати. За дверима чекає Рей. Він хотів би також поговорити.
- Що? Ні, я не хочу бачити й... Нікого не хочу бачити. Я хочу відпочити, гаразд? - Меган почала нервувати, коли дівчина згадала Рея. Їй здалось це дивним, але вона нічого не відповіла. Вона поцілувала Меггі в лоб і покинула палату.
Неподалік стояв знервований Рей. Щось його бентежило. Він нервово торкався свого волосся і ходив кругами. Як тільки він побачив, що двері відчинились, швидко пішов до них.
- Вона виснажена і нікого не хоче бачити. - відповіла дівчина і перекрила шлях в кімнату.
- Але...
- Вона вже спить.
- Гаразд. - сказав Рей і пішов до виходу. Дівчина наздогнала його.
- Не міг би ти мені допомогти?
- Чим?
- Ти ж на авто, так? - хлопець кивнув. - Мені потрібно забрати свої речі з будинку Меггі і якось дібратись додому. Ти не міг би мене відвезти?
- Без проблем.
Взагалі, дівчина і сама могла дійти до свого дому, але чомусь їй хотілось побути поруч з Реєм. Вона вже не ображалась на нього, а просто хотіла триматись поруч з кимось.
- Ти ще ображаєшся на мене? - раптом запитав Рей.
- Ні. Напевно ні. - відповіла вона.
Вона була занадто доброю дівчиною, щоб тримати образи на когось.
- Це добре. - Рей посміхнувся їй у відповідь.
Під'їхавши до будинку дівчини, вони швидко попрощались. Вона зайшла в будинок, де на неї вже чекала матір. Жінка виглядала дуже дивно, тому це насторожило дівчину.
- Привіт. - сказала вона знімаючи верхній одяг.
- Де ти була? - накинулась з запитаннями жінка.
- В подруги. А що?
- Я дозволяла тобі до неї йти? Чому ти була там цілу ніч?! - жінка перейшла на крик. - А може ти була не в подруги, а?!
- Та що з тобою? - не витримала дівчина. - Я доросла людина. Минув той час, коли мене потрібно було контролювати. Зараз я вже сама за себе відповідаю.
- Ах, відповідає вона. Не смій так розмовляти зі мною! - жінка підійшла ближче і тоді дівчина зрозуміла, що тут не так. Від матері пахло алкоголем. Жінка знову взялась за старе.
- Я нічого такого не сказала. Просто говорю правду. - більш спокійним тоном заговорила дівчина.
- Геть до себе в кімнату. І, щоб я тебе сьогодні не бачила, зрозуміла? - матір пішла і сіла на диван. Вона просто дивилась у вікно та робила вигляд, що не помічає свою дочку.
Дівчину це розізлило, тому вона демонстративно голосно ступаючи пішла до себе в кімнату. Зробити чогось іншого вона не могла. Доведеться миритись з усім, доки не настане час і вона не поїде в університет чи коледж.
Дівчина голоско стукнула дверима своєї кімнатм, замкнулась з середини і впала на ліжко. Вона була виснажена. Їй треба було все обдумати і відпочити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Самотність вулиць
RomanceВи думаєте, що життя підлітків сповнене радості і яскравих фарб? Що у їхньому житті нема ніяких проблем? І що вся ця поведінка - це лише спосіб привернути до себе увагу? Вона втратила єдину людину, яка її любила. Як далі жити?