Дівчина йшла з гарною звісткою до бібліотеки, щоб розповісти все Габріеллі. Вона з нетерпінням чекала, що скаже жінка на все це. Сама вона вся тремтіла і дуже хвилювалась, адже зазвичай таке говорять своїм батькам. Вона підстрибуючи зайшла в приміщення і почала поглядом шукати знайому статуру. Габріелла була біля однієї з полиць з книгами. Власниця шукала якусь конкретну книгу Едгара По, а точніше, конкретний твір, тому переглядала зміст кожної книги. Дівчина попрямувала до неї щоб допомогти і, звісно, розповісти те, що хотіла. Жінка не відразу побачила її, лише тоді, коли дівчина привіталась:
- Привіт. Едгар По, правильно? - запитала вона, дивлячись на книгу.
- О, привіт. Так, шукаю "Місто в морі", а ти чому така задоволена? - Габріелла з цікавістю поглянула через окуляри на обличчя дівчини.
- У мене дуже гарні новини. Оскільки вчора я отримала результати всіх іспитів, то сьогодні надіслала заявку до декількох коледжів в шкільній бібліотеці. Перший крок зроблено! - дівчина відкинула голову назад і щиро засміялась.
- Молодець! Вітаю тебе! Ти така розумниця, дай я тебе обійму! - жінка накинулась з обіймами до дівчини.
- Ага. Результати повинні прийти через тиждень, якраз після випускного балу.
Габріелла відійшла від дівчини і та змогла глибоко вдихнути повітря.
- Так куди ти подала заявки? - запитала жінка закривши книгу і тримаючи її в руках.
Та як тільки дівчина захотіла відповісти на питання, за їх спинами почувся голос:
- Кхм, а можна трішки швидше, я поспішаю! - це була невеликого зросту дівчина з величезними окулярами. Через них її очі здавались не природньо великими, особливо на маленькому обличчі. Вона поглядала на великий годинник у себе на руці, одночасно тримаючи великий рукзак в руках.
" У неї всі речі такі величезні?" - запитала сама себе дівчина в голові, оглядаючи її.
- Так, звісно. Вже йду. - відповіла Габріелла і попрямувала до клієнтки.
В цей самий момент до дівчини хтось телефонував. Взявши телефон до рук, вона побалила знайоме ім'я. Рей.
- Слухаю. - відповіла вона на виклик.
- Привіт. Нам потрібно поговорити. Ти зайнята? - запитав хлопець.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Самотність вулиць
RomanceВи думаєте, що життя підлітків сповнене радості і яскравих фарб? Що у їхньому житті нема ніяких проблем? І що вся ця поведінка - це лише спосіб привернути до себе увагу? Вона втратила єдину людину, яка її любила. Як далі жити?