Дівчина швидко пробігла сходами, і лише коли опинились на першому поверсі, перестала бігти, щоб не привертати до себе уваги інших членів цієї родини. Та це їй не вдалось.
- Ой, ти вже йдеш? - це була місіс Бейн, що дивилась фільм по телевізору у вітальні.
- Ем... Так, вже пізно. Дякую за вечерю. - дівчина почала взуватись.
Після того, як взуття вже була на її ногах, вона вибігла на вулицю, зачинивши за собою двері. Тепер вона вже могла спокійно йти. Дівчина вийшла за хвіртку і тоді почула, що вхідні двері відчинились. Це вибіг Адам. Хлопець швидкими кроками наближався до неї, одночасно одягаючи куртку на себе.
- Ти так швидко пішла. Я зробив щось не так?
Вона задумалась на хвильку, адже не знала, як правильно відповісти.
- Ні, все нормально. Просто вже пізно, і я маю повертатись додому. - вона почала відступати, і хотіла вже піти, але Адам затримав її.
- Ти сама нікуди не підеш. Забула, що трапилось з тобою сьогодні? - хлопець засунув руки в кишені, і пішов поруч з нею. Вона не стала сперечатись. Їй і самій було страшно йти, і вона раділа, що не довелось просити Адама чи Артура провести її додому. До того ж, вона не знала, як від будинку хлопців дійти до свого будинку.
Всю дорогу вони мовчали. Кожен задумався про щось своє, та й для них не хотілось псувати тишу порожніми балачками. Буває, що навіть не розмовляючи з людиною, ти почуваєшся комфортно поряд з нею. Ось вам і приклад цього.
Прийшовши до її будинку, вони коротко попрощались один з одним, а тоді дівчина увійшла в дім. Нічна прогулянка виявилась тривалою. Вона пішла в свою кімнату, і через декілька хвилин вже лежала в ліжку. Сьогодні був тяжкий день, і через це її організм був виснажений. Дівчина швидко заснула.
В школі вона не знаходила собі місця. Їй потрібно було терміново поговорити з Реєм і вияснити, що це таке було. Він вже вдруге зникає не відомо куди, покидаючи дівчину. Треба покінчити з цим.
Дівчина вирішила, що на фізкультурі поговорить з хлопцем. Залишилось зачекати ще 4 уроки. До цього часу вона не має його бачити. Їй, напевно, захочеться піти додому після розмови, а йти з уроків їй не хотілось, тому дівчина і обрала фізкультуру.
Як тільки дзвінок пролунав, а четвертий урок закінчився, дівчина миттю зібрала всі свої речі і вийшла з класу. Вона відразу пішла в спортивний зал.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Самотність вулиць
RomanceВи думаєте, що життя підлітків сповнене радості і яскравих фарб? Що у їхньому житті нема ніяких проблем? І що вся ця поведінка - це лише спосіб привернути до себе увагу? Вона втратила єдину людину, яка її любила. Як далі жити?