Yurda vardığımda kapıdaki bekçi 50-55 yaşlarında hafif göbekli biriydi. Tam içeriye girecekken bana dönerek "Bade sen olmalısın?" dedi sorarcasına. Hemen "Evet" diyerek kafamla onayladım. Şuan keşke Selin'i göndermeseydim diye kızdım kendime. Sonuçta yurt müdürünü tanıyordu ve durumu idare edebilirdi. Ama artık şansıma küsmeliydim.
Bekçi bana dönerek "Müdür Hanım seni odasında bekliyor" dedi. All işte kesin kızacaktı bana. Ahh Bade ahh ilk günden barlarda gezersen olucağı buydu.
Hemen korkuyla bekçiye dönerek "Neden çağırıyor beni biliyor musunuz ? Birşey mi yaptım ? Size birşey söyledimi ? Yoksa beni yurttan mı atacak ?" Diye soruları peş peşe sıralamıştım kii adam bana bön bön bakarak "Yavaş kızım yavaş. Bu ne hız. Yavaş konuş biraz. Müdür Hanım bana birşey söylemedi ayrıca biraz daha burada oyalanırsan müdür hanımdan ceza ve azar yiyeceksin" dedi.
Hemen koşa koşa yurda girdim. Aklımda binbir türlü senaryo kurmuş ve kendimce sorulara cevap vermiştim. İlk günden geç kaldımm iştee !! Ahhh diyerek birden bağırdım.
Müdürün kapısının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım ve üstümü düzelterek kapıyı tıklattım. İçeriden oldukça otoriter bir şekilde "Geel" sesi duyuldu.İçeriye girdiğimde Müdür Hanım gözünde gözlükleriyle oldukça ciddi bir şekilde bilgisayarda birşeylerle ilgileniyordu. Tamm "Şeeyy" diye başlamıştım ki müdür bana birden dönerek " Kızım sen saatin kaç olduğunun farkında mısın ? Bu ne disiplinsizlik ilk günden" dedi.
Kendimi koruma gibi bir şansım yoktu. Hele böyle bir durumda. Resmen barlarda gezmiştim. Ahh Bade ahh!! Üste çıkmamam gerektiğini bilerek hemen mahçup bir şekilde "Farkındayım efendim" dedim kafamı eğerek.
" Bak kızım burası kurallarla işleyen bir yer, bunu en iyi senin bilmen lazım. Ayrıca burası Sayer Koleji'ne ait bunuda biliyorsun ve burda tamamen kurallar ön planda olur. Şimdilik seni affediyorum bunun tek nedeni de daha yeni olman. Ama bir daha böyle birşeyle karşı karşıya gelirsek uyarıyla birlikte cezada alırsın haberin olsun" dedi.
Müdür Hanım bunları söylerken masadaki çikolatalar dikkatimi çekmişti. İsmini tam okuyamasamda şu pahalı ve enfes çikolatalardan olduğu belliydi. Canım baya baya çekmişti. Kendine gel Badee kadın senden cevap bekliyoo !!
Hemen çikolatalardan dikkatimi alarak "Bir daha asla olmayacak efendim söz veriyorum ve teşekkür ederim" dedim biraz utanarak.
"Tamam şimdi git ve uyu" dedi. Sanki demese burda kalıcam. "İyi geceler" dedikten sonra tam arkamı dönüp giderken kapıyı açıyordum ki "Bade unutma ilk ve son" diyerek yine bir hatırlatmada bulundu sevgili (!) Müdürüm. Hayır yanii ordan bakınca salak gibi mi duruyorum. Tamam yanii anladık ne diye bozuk plak gibi aynı şeyleri söylüyorsun!! Sadece gülümsemekle yetindim ve arkamı dönüp odadan çıktım. Bugün çok yorulmuştum hemen gidip kendimi yatağa atmak istiyordum. Tam bu mutlu anımda yarın okul olduğu aklıma geldi ve hemen somurttum.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Okuyan arkadaşlar vote ve yorum verirse seviniriz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAPŞAL
Teen FictionBenim için mutluluk imkansızdı. Onun benim olmasıyla imkansızlıklarım ortadan kalktı.