Arkadaşlar lütfen okuyanlar vote verip düsüncelerini paylaşabilir mi ? Daha yeniyim ve siz destek verdikce daha uzun bölümler yazarak her gün bir bölüm yayınlıcamm. İyi Okumalar..
Yolculuk bitmişti ve ben elimde valizlerimle havaalanında öylece dikiliyordum. Hadi ama İstanbul'un en gözde kolejlerinden birini kazanıyorum(tam burslu olarak unutmayalım lütfen) ve kimse beni buradan almaya tenezzül etmiyor mu? Sonuçta burda hiçbir yeri bilmiyorum. Offf napıcam ben şimdi sinirden kudurmak üzereyim. Tamam Bade sakin ol kızım,hayallerindeki gibi mavi gözlü,kasları balon gibi olan bir çocuk beklemiyordun herhalde?
Kızım Bade Allahtan başka birşey istesen olacakmış. Bütün sözlerimi geri alıyorum, bu okulu çok sevdim ben şimdiden. Eğer böyle taş çocuklar varsa hiç devamsızlık yapmam bile. Karşıdan bana doğru gülümseyerek hayallerimdeki çocuk geliyor. Geldiği yetmiyor birde gülüyor. Allahım sana geliyorum. Ne kadar güzel gülüyor bu çocuk böyle.
Kendimi tutamayıp sırıtarak "selam"dedim bana doğru gelen çocuğa. Çocuk şaşırarak sağına soluna bakmaya başladı. Sana diyorum işte ne diye sağına soluna bakıyorsa aval aval. Sanırım anlama kıtlığı var. Olsun yinede yakısıklı yanii.
"Bana mı diyorsun?" Dedi soğuk bir tavırla. "Burdan beni almaya geldiğine göre sana diyorum"dedim gözlerimi kısarak. Çocuk sinsice sırıtarak "hee sen benimle yatmak istiyorsun?"dedi gülmeye devam ederken. Ben ağzım açık ona bakarken "Çok isterdim tatlım ama işim var,belki sonra" diyerek sırıtıp yürümeye başladı. Mal mıydı bu çocuk allasen ? Ne dediğini sanıyordu! Yerimde salak gibi durduğumu farkedince hemen hareketlenerek ona yetiştim ve kolundan tutarak kendime döndürdüm. "Ne diyorsun sen gerizekalı" dedim gözlerimden ateş çıkartarak. Dilini şaklatarak yayvan bir şekilde "Şimdi değil diyorum,neyinii anlamadım?"dedi bana doğru eğilerek. İyice sinirlenmeye başlamıştım. Kendimi tutamayıp herkesin ortasında "Seni gerizekalı buraya yeni geldim ve kayıtlı olduğum okuldan alınmak için seni gönderdiler sandım,şimdi hemen benden özür dile!" Dedim dişlerimin arasından.
Dakikalarca kahkaha attı. Neye gülüyordu bu mal böyle ? Dayanamayıp " 10 dakikadır oynayan ayı görmüş gibi neye gülüyorsun dedim sinirle. Gülmesi dahada şiddetlenmişti. Aslında güzel gülüyordu. Ne diyosun sen bade! Senin onunla yatmak istedigini sanıyor ve sen onun gülüşünümü beğeniyorsun! Gülmelerinin arasından "Kendini ayıya benzetmekle çok haklısın baksana bir bacağın dananın bacağı kadar ve bu anlattıklarından banane seni tanımıyorum şimdi ikile"diyerek eliyle kovar gibi yaptı. O bana dana bacak mı demiştiii!! Onu geçtim ikile mi demişti!! Ben düşüncelere dalmışken hareket etmediğimi görünce kendisi yürümeye başladı. Arkasından "Mal,gerizekalı,koca götlü,tipsiz" diye bağırıverdim. Ona koca götlümü demiştim ben. Allah çarpar Bade. Seninkinden küçük kızım çocuğun götü. Birden arkasını dönünce dudaklarımı ısırmaya başladım. Bana doğru gelmeye başlamıştı. Aha bade sıçtın kızım ikile yoksa bu maganda seni öldürür diye düşünürken tam kaçacaktım ki kolumdan tutarak "Yakışıklı,seksi,zengin,akıllı" demek istedin herhalde dedi dişlerinin arasından. Deli olabilir miydi ? Evet olabilirdi. Sıçtın Bade daha kazandığın okulu göremeden,gazoz bile içemeden 165 yerinden bıçaklıcak şimdi seni bu dağ ayısı. Tırsarak "hıı evet" dedim ve kolumu çektim hemen. Bu ayıyı daha fazla kızdırmaya gerek yoktu sonuçta. Tamda o sırada takım elbiseli bir adam yanımıza yaklaşarak "Bade Güven?" Dedi sorarcasına. Kekeleyerek "Evet benim" dedim. Gülümseyerek "Sayer Kolejinden sizi almaya geldim"dedi. Memnuniyetle gülümsedim. Hele şükür bu ayıdan kurtuluyordum. Adını bilmediğim takım elbiseli adam yine adını bilmediğim çocuğa" Merhaba efendim"diyerek selam verdi. Çocuk adamı çekerek kulağına birşeyler dedikten sonra bana döndü ve "Görüşürüz çirkin"dedi. Bana çirkin mi demişti bu dağ ayısı ? Ona bakarak gözlerimi kıstım ve "Görüşmemek üzere dağ ayısı" dedim sırıtma eşliğinde. Bana el salladı ve öpücük atarak arkasını döndü. O bana birde öpücük mü atmıştı ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAPŞAL
Novela JuvenilBenim için mutluluk imkansızdı. Onun benim olmasıyla imkansızlıklarım ortadan kalktı.