ŞAPŞAL KIZ

117 14 4
                                    

BATU'NUN AĞZINDAN

Batu Sayer... Ahh benn. Herkesin aşık olduğu benimle birlikte olmak için peşimden koştukları kişi. Karanlık ve belanın ta kendisi.

Bende istemezdim böyle olmayı aslında. Uysaldım, belkide iyi biriydim. Ama içimde hep bir kötülük vardı. Babamı en yakın arkadaşımın annesiyle görünce...

Bu zamana kadar hep bu gerçekten kaçtım ben. Kötü biri oldum. Gördüklerimin sinirini hep masum insanlardan çıkarttım. Ailemden, sevdiklerimden hep kaçtım.

Aşk... Bana çok uzan olan üç harften oluşan saçma bir kelime. Batu Sayer aşık olmaz. İpek'i merak ederseniz eğer salak kızın teki işte. Kendini hep onu sevdiğimi düşünerek kandırmaya bayılır. Oda gerçeklerin farkında ama yanında olsam yeter onun için.

Ahh şu yenii kız. O kızda hiç anlamadığım birşey var. Bana aşık olmadığını söylesede öyle olduğunu biliyorum. Arada bana bakıp dalıp gittiğini görüyorum.

Zaten Selin ile olan idda meselesine hiç inanmadım. O saf inandığımı sanıp rahatlasada. Ben onun için fazlayım. Çok üzülür biliyorum. Onun masumluğunu kirletmek istemiyorum.

Bana sarılması... O an içimdeki mutluluğu anlatamam. Gerçekten böyle bi huzuru uzun zamandır yaşamamıştım. Titrek nefeslerle kokumu içine çektiğini anlamadığımı zannediyorsa gerçekten çok saftı bu kız.

Badee... Kendisi gibi ismide güzeldi. İlk havaalanında karşılaştığımız günden beri aklımdaydı. Okulumuzun Ardası onu o gün almaya geldiği an öğrenmistim benim okulumda okuduğunu. Evett okul bizim.

Zaten Arda gelmeseydi bile ben onu takip ederdim. Ne kadarda masumdu. Sinirle kendini savunmaya geçtiğinde çok tatlı oluyordu. Onu bizim sınıfta gördüğümde o şasırması hala aklımda. Şapşalın ağzı nasılda açılmıştı.

Ona dana bacak dediğimde nasılda sinirlenir. Aslında oldukça güzel bir fiziği var. Barda giydiği o kısa elbise beni benden almıştı. Fiziğini o elbiseyle resmen sergilemişti ve ona bakanları öldürme isteği vardı içimde. Bana tokat atmıştı. İlk kez bir kız buna cesaret edebildi. Gerçi beni daha tanımıyordu. Bara Ege ile gelmiş olması beni sinirlendirmişti. Grubum onunla çok samimiydi. Egeyle daha bir samimiydi sanki. Bunu Ege ile konuşmam lazımdı.

Ben düşüncelere dalmış sadece onu düşünürken Ege birden enseme vurarak "Nereye daldın oğlum böyle?" Dedi.

"Sanane lan , ne zaman geldin sen ?"

"Oooo derin mevzulara dalınmış demekkii" dedi sırıtarak. Bu çocuğu boğabilir miydim acaba.

"Lan Ege sana bişey sorucam"

"Sor bakalım" Bu çocuğun sırıtması onu öldürme isteğimi arttırıyordu ama haberi yok.

"Ş-şey şu yeni kız adı neydii yaa ?

"Badee" dedi. İsmini heyecanlımı söylemişti o ? Öldürürüm lan senii ben.

"Hayırdır pek bir şehvetli söyledin ?"

"Yok abicim ya beni biliyosun Selin'i seviyorum, o ufaklık kardeşim gibi."

Rahatlamıştım. Bu Ege o Selin denen cadıyı nasıl seviyordu anlamıyorum. Hayır madem seviyosun neden bırakıyorsun o kızı ?

"Batuu abicim sen bu kıza taktın heralde. Adını duyunca bile dalıp gidiyosun" dedi sırıtarak.

"Ne takıcam oğlum ne işim olur öyleleriyle benim" dedim kızgınca.

"Lan ben seni tanımazmıyım beraber büyüdük biz. O kıza farklı bakıyorsun sen."

Beni bu kadar iyi tanımasından nefret ediyordum. "Evet biraz ilgimi çekiyor"

ŞAPŞALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin