BADE'NİN AĞZINDAN
Telefonuma gelen mesajla öylece ekrana bakıyordum. Telefonumu çok seviyordum. O kadar çalışıp almıştım iphone 5s'imi. Tamam yaa ben nasıl buralara geldim. Bu mesaj kimden ya?
Herhalde yanlışlıkla bana geldi diye tam bırakacaktım ki mesaj atmaktan zarar gelmez dedim ve cevap verdim.
Sen kimsin bee?!
Batu... inmen için 3 dakikan var yoksa giderim.
Batuuu!! Batuu bana mesaj attı. Hemde yurttan çıkmam için. Hemde bana izin almış. Allaaaahhhhh !!! Deli deli dans ediyorum şuan malmıyım benn yaa ! Sankiii ne olmuş Batu'ysa hıhhh !!
"Bade tatlım kendini kandırma şuan midende kelebekler uçuyor"
"Yaa sen bi sussana sanane benim midemden"
"Batu'nun şeytanıda kendisi kadar tatlı biliyomusunn"
"Sen Batu'ya tatlı mı diyorsuuun"
"Eveett tatlımm" tam iç sesimle kavgaya devam edecektim kii Batu'nun cevap beklediği aklıma geldi ve hemen telefonu elime alarak cevap verdim.
Gidersen git napabilirim ?
Acaba bunu yazarken hangi akılla yazdım ben. Hayır yanii çocuk giderse göt gibi kalıcam ben. Sonra kendimi yicem nereye gidicektik acaba diye. Ayy belkide bana çıkma teklifi eder. Hem sarıldık biz. Malmısın sen Bade yaaa Batu'dan bahsediyoruz kızım. Çocuk sana benden uzak dur diyo ama kendisi yapışıyo valla dengesiz.
Yada yurda girip seni almak daha mantıklı ne dersin ? O kadar kızın içime düşmesi hoşuna gidecekse tabi.
Hıhhh kendini beğenmiş dağ ayısı. Kim seni ne yapsın. Kim beğenebilir ki senin o kaslı vücudunu, şekilli saçını, gülümseyince oluşan gamzeni... Allahım ben ne diyorumm. Çocuk cevap vermedim diye ya içeri girerse. Belkide girdi ve kızlar benim dağ ayımın içine düştü. Düşüncesi bile kötü beee.
Bekle dağ ayısı geliyorum.
Yanii gitmek istediğimden yazmadım ben. Sırf kızlar onu rahat bırakmaz diye. Ne kadarda düşünceli biri oldum böyle. Neyse en iyisi inmek.
Yurttan çıktığımda karşımda bir adet taş gibi Batu, scirocco arabasını vee yurda döndüğümde ağzını açmış Batu'ma bakan bir kız topluluğu gördüm. Ama o ne yapmıştı seni bu kılıkla yanımda gezdirmem demişti. Tabikide beni sinir etmek için yaptığını anlamıştım. O zaman bende onu sinir edebilirdim. Daha sonra pes ederek geldii.
Ama zafer benimdi niahaha. Batu buraya beni almaya gelmişti havalı havalı arabanın önüne geldim ve havamın biraz daha artması için gözlerimle arabanın kapısını işaret ettim Batu'ya. Ama o öküz gibi sadece bana bakıyordu. Bir kez daha işaret edince "Ne var" dercesine tek kaşını kaldırdı.
Arkamı döndüğümde herkes bizi izliyordu. Off kapımı açsa barii. Ama o ne yapmıştı. Dalga geçer gibi Batu Sayer kapı açmaz ! Dedi. Hıhhh tabii keşke onun taklidini yapmasaydım çünkü zararlı ben çıkmıştım.
Şuan arabayla onun arasındaydım ve Batu ile çok yakındım. Bu nefes almamı zorlaştırıyordu. Heleki şuan herkes kıkırdayarak bize bakıyor ve ben dahada utanıyorum. Batu'yu birden iterek kendimi arabaya attım. Yol boyunca sorduğum sorulara cevap vermemiş ve bana kısaca kapa çeneni demişti.
Geldiğimiz yeri görünce içime bir sıkıntı oturdu. Nedense buraya hiç girmek istemiyordum. O yüzden Batu'ya uygunca buraya girmek istemediğimi söyledim. Burası geçen gün geldiğimiz bardı. Ama Batu ne yapmıştı yine hayvanlığını sergilemiş ve bana bir kere bulaştın demişti.
Haklıydı. Ona bir kere bulaşmıştım ve geri dönmek istemiyordum. Neden bilmiyorum ama yanında mutlu hissediyordum. Ailem gibiydi sanki. Ne kadar ben kötüyüm desede onunda içinde bir yerlerde iyilik vardı biliyordum. Ve ben o iyiliği ortaya çıkartacaktım.
"Tamam o zaman gidelim" dediğimde Batu memnun olmuşa benziyordu. İçeri girdiğimizde henüz gece olmamasına rağmen birsürü sarhoş insan vardı ve oldukça kalabalıktı. İgrenç içki kokusu her tarafı sarmıştı. Neden bilmiyorum ama buradan hemen koşa koşa çıkmak istiyordum. İçimde beni bunaltan ve nefes almamı zorlaştıran bir sıkıntı vardı.
"Batu şeyy napıcaz biz burda ?"
"Beni takip et"
"Batuu burası çok kalabalık ve yüksek ses yüzünden kulaklarımı kaybedebilirim."
Batu'nun hiçbir şey demeden beni kolumdan tutup sürüklemesine izin verdim. Geldiğimiz yer barın alt katında olan bir odaydı. Ne işimiz vardı burdaa yaa !
Batu acaba bir katil olabilir miydi ? Evet olabilirdi. Bana tecavüz edebilir miydi ? Evett bunuda yapabilirdi. Kaçmak için zamanım var mı ?
"Ayakta dikilme gel otur şuraya konuşucaz"
Konuşucak mıydık ? Biz ? Batu ve ben? İnsan gibii ? Neyse daha fazla sinirlendirmeden onu oturayım bariii.
"Evett dinliyorum"
"Bade bak beni seviyor musun ? Bak eveleyip geveleme evet yada hayır."
Ne diyebilirdim ki. Ben bile bilmiyordum bunun cevabını.
"Bilmiyorum" dedim. Gözlerine bakamıyordum çünkü bana yine buz gibi bakacaktı. O karanlıktı. "Seni ilk gördüğüm günden beri karşıma çıkıyorsun. Bak benim hiç böyle erkek arkadaşım filan olmadı. Aşk nedir hoşlanma nedir bilmem ben o yüzden şuan ne hissettiğimide bilmiyorum"
Sessizdi. Birşey düşünüyor gibiydi. Ve ben bana diyeceklerinden korkuyordum.
"Sana ilk gün dediklerim hala geçerli Bade"
İste bu sözü beni mafetmisti. Çünkü benim yetimhane eziği olduğumu düşünüyordu. Hala burada neden duruyorum ki arkanı dönüp gitsene Bade!! Ne zamandan beri gururunu ayaklar altına alıyorsun sen ! Ağlamamalıyım.
Tam ayağa kalkıp gidecektim ki söyledikleri yerimde çakılmama neden olmuştu.
"Bak bade ben sever miyim bilmiyorum , ama sana karışanı öldürebilirim , sana dokunanı öldürebilirim , belki iki gün mutlu ederim seni ama biliyorum üçüncü gün ağlatırım, belayım kızım ben. Kim bile bile belaya gider ki. Sen yetimhanede büyümüşsün hayatı tanımamışsın. Sana hayatta olabilirim işkencede olabilirim. Kal dersen kalırım git dersen giderim"
Neden bana seçim yapmak zorunda bırakmıştı ki ? Neden direk kendisi kalmıyordu. Kendi düşüncesi önemsiz miydi ?Kal dersem sırf ben istiyorum diye mi kalacaktı ? Hala yetimhanede büyüdüğümü yüzüme vuruyordu.
"Duygusuzsun biliyorsun değil mi ?"
"Evet biliyorum. Duygularım varken kimse değerimi bilmedi. Bende böyle deniyorum."
"Kal dersem sırf ben istiyorum diyemi kalacaksın Batu ?"
"Kızım ben senin üzülmeni istemiyorum, seni umarsamasam sana seçim yaptırır mıyım lan ben ?"
Şuan o kadar tatlı duruyordu ki. Tamam belki bana aşık değildi. Belki beni sevmiyordu. Ama beni önemsiyordu. Hem henüz bende ne hissettiğimi bilmiyordum. Galiba herşeyi beraber yaşayıp öğrenebilirdik. Bildiğim tek bir şey vardı. Onun yanında huzur var.
Okuyan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum :) Bana destek olan cadinineskisupurgesi kullanici adiyla aysel ablama çok teşekkür ediyorum :) Kitap okunma sayısı yüksek ama vote ve yorumlar az. Sizin düşüncelerinizi bilmek istiyoruz. O yüzden bölüme 10 vote gelince hemen yeni bölüm eklicem. İyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAPŞAL
Teen FictionBenim için mutluluk imkansızdı. Onun benim olmasıyla imkansızlıklarım ortadan kalktı.