YENİ ARKADAŞLAR

129 22 3
                                    


Arkadaşlar okuyanlar lütfen vote verip yorum yapabilirler mi? Düşüncelerinizi merak ediyorum.



Okula yaklaşık yarım saat erken gelmiştim ve boş boş sınıfta oturmaktansa kantinde oturup yemek yemeyi tercih etmiştim. Allahtan geçen 2 yıl çalışmıştım ve oldukça iyi bir para biriktirmiştim. Bu para beni uzun bir süre idare ederdi.Acaba Hande ne yapıyordu? Onu çok özlemiştim. Ben düşüncelere dalmış elimdeki tostla oyalanırken Ege yanıma gelerek "Selam" dedi ve bir sandalye çekerek oda oturdu. Aynı şekilde gülümseyerek "Selam"dedim.
"Eee napıyosun bakalım burada tek başına?" Dedi merak edercesine. Sonuçta Ege'den başka kimseyi tanımıyordum henüz bu okulda ve sınıfta tek başımada oturmak istememiştim açıkçası. Elimdeki tostu göstererek "Tost yiyorum"dedim ve sırıttım.
"Anladım tek kalmak istemedin" dedi birden. Acaba ben biraz önceki düşüncelerimi seslimi söylemiştim. Aval aval ona baktığımı görünce "Merak etme sesli söylemedin,her yeni öğrencinin korkusudur bu,hadii yemeğini ye de seni bizimkilerle tanıstırayım"dedi. Kafamla onayladıktan sonra son lokmamıda ağzıma attım ve ayaklandık. Sınıfa doğru birlikte muhabbet ederek yürüdük.

Sınıfa girmemizle birlikte sohbet eden 3 kişinin yanına ilerledik. Ege gruba doğru yürürken "Napıyosunuz lan" diyerek seslendi. Gruptakiler önce şaşırarak bana doğru baktı ve içlerinden sarışın olan çocuk Ege'ye dönerek "Hiç lan oturuyoruz her zaman ki gibi bu sikik okulda,ama bizi bu güzel bayanla tanıştırırsan sikik okul cennete dönebilir"dedi gözlerimin içine bakarak.
Arkadan biraz kaslı olan çocuk "Yavşaklığı kes Emre"diye bağırdı birden. Neydi bu şimdi?

Adının Emre olduğunu öğrendiğim çocuk omuz silkerek "Ben Emre" dedi. Söylemesede anlardım zaten. Bozmamaya çalışarak "Bende Bade"dedim.

Ege tekrardan bana dönerek "Bak Bade biraz önce atarlanan çocuk Caner"dedi onu parmağıyla göstererek. Sadece gülümsemekle yetindim. "Hıı.." diyerek yüzünü cama döndü Caner. Buda neydi şimdi? Ya beni sevmemişti yada fazla havalıydı. Aman sanane Bade. Tamam itiraf etmeliyim ki biraz(!) tripli olmasına rağmen oldukça yakışıklıydı. Farklı bir havası vardı. Aman banane sanki!

Ege diğer çocuğa dönerek" buda Tugay"dedi. Arkadaşlarına göre boyu biraz daha kısaydı ama sempatik birine benziyordu. Tugay kafasını telefonundan kaldırarak "Merhaba yeni" dedi Caner'e göre daha samimi bir şekilde. Bende "Merhaba"diyerek içten bir gülümseme yolladım. Hande şuanda eminim burda olmak için neleri verirdii. Ve tahminimce şu tripli çocuğu gözüne kestirirdi. Tamda onun tipiydi. Onu düşününce,onu ne kadar özlediğimi farkettim ve onu aramam gerektiğini hemen beynimin bir köşesine not ettim.

Tugay birden ayağa kalkarak telefonu gözüme sokarcasına "Bu fotoğraf nasıll,bu işlerden anlar gibisin" dedi sırıtarak. Şaşırarak telefona baktım. Aslında hiç fena çıkmamıştı. Ama ben bu işlerden anlamazdım kii. Neyse kendimi rezil etmeye gerek yok dimii ama ?
Biraz düşünür gibi yaparak "Immm sanki başka bir efektle daha iyi olur"dedim sırıtarak. Hemen başka bir efekte ayarlayıp "Bu nasıl?" Dedi.
"Bu daha iyi oldu" dedim hemen. Yoksa daha çok uzatırdı. Anlaşılan fotoğraf çekmeyi çok seviyordu.

Tugay "Sağol güzellik" diyerek keyifli bir şekilde yerine oturdu. Tugay canere göre daha iyi ve sempatikti ama Caner kadar kasa ve yakışıklılığa sahip değildi açıkçası.

Ege tekrardan lafa girerek "Buda Serhat" dedi. "Grubumuzun en zekisidir"diyerek ekledi hemen. Serhatta gülerek "Merhaba"dedi. Bende aynı gülümsemeyle "Merhaba" diye karşılık verdim. Serhat göre daha esmer ve kiloluydu. Ama çok fazla bir kilosu yoktu.

Ege bana dönerek "Hoca geldi şu sıraya otur istersen" diyerek önündeki sırayı işaret etti. Gülümseyerek onayladım onu. Hemen duvar kenarına geçtim çünkü kenarda oturmaktan nefret ederdim. Hocayla birlikte içeri bir kız daha girdi. Hoca "Benden önce gelin lütfen" diye ufak bir uyarıda bulundu. Kız benim sırama doğru şaşkınlıkla ilerlemeye başladı. İnşallah onun ve bir arkadaşının sırası değildir. Yoksa ayakta kalacaktım ve ilgi odağı olmak istemiyordum. Kız hiçbir şey demeden çantasını sıraya koyarak yanıma oturdu ve bana dönerek "Sende Kimsin ?" dedi. Bende hafif bir gülümsemeyle "Yeni geldim, Ege buraya oturabileceğimi söyledi bu arada adım Bade" dedim. Kız kızıl hafif dalgalı saçlarıyla oldukça güzel bir kızdı. Teni beyazdı ve en önemlisi uzundu. Kız bana dönerek "Anladım, bende Selin,bu arada memnun oldum" diyerek gülümsedi. Hemen bende "memnun oldum" diyerek ekledim.

Selin'in hocaya bakmasıyla anında suratı düştü ve bana dönerek "Hiç sevmiyorum şu kadını ya aşırı disiplinli ve sınavları çoook zorr" diye yakındı. Aha sıçtın kızım Bade, zaten matematiği yapamıyordun birde zormuş kaldın kızım sen. Suratım nasıl bir hal aldıysa Selin gülerek bana döndü ve "Neyse ilk günden korkutmayayım seni" dedi. Ayy canımm çok sağoll sıçtın zaten bir lafınla ağzıma bide korkutmayayım diyor. Sakin ol Bade, yaparsın sen,neleri yaptın bunu muu yapamayacaksın? İç sesimdeki sürtük Bade tırnaklarını törpülerken "Bok yaparsın" diyerek kahkahalar attı. Tam ona laf yetiştirecektim ki ismimin söylenmesiyle hocaya bakarak "Burada" dedim. Hoca yeni geldiğimi anlamış olacakki uzunca süzdü beni. Bende mal mal sırıtıyordum hocaya bakarak. Hemen Selin'in isminin okunmasıyla oda "Burada" dedi umursamazca. Demekki isimlerimiz alt altaymış. Şans işte. Ne diyosun Bade ilkokul çocuğumusun sen? Buna mı sevineceksin oturup yanii ?

Hocanın "Batu Sayer" demesiyle kapı açıldı ve "Burada" denmesi bir oldu. Giren kişiye bakmamla ağzım neredeyse on metre açılmıştı. Hayır bu olamazdı onunla aynı sınıfta olamazdım ben.

ŞAPŞALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin