BULUŞMA

115 20 3
                                    

Buluşma yerine geldiğimizde Ege ve grubun bizi beklediğini görünce acaba geçmi kaldık diye telaş yapmıştım çünkü insanları bekletmeyi pek sevmezdim. Çocuklar bizi görünce el sallayarak bize doğru geldiler ve selam verdiler. Sırayla selamlaşma faslı bittikten sonra ne yapacağımızı kararlaştırmaya başladık.

Ege "Aslında benim bildiğim çok güzel bir mekan var çocuklarla hep orda takılırız aslında oraya gidelim mi ne dersiniz ?"  Diye bir öneride bulundu. Tugay, Emre, Serhat ve Caner hemen kabul ettiler anlaşılan burayı oldukça beğeniyorlardı.

Selin hemen aklımdaki soruyu dile getirerek "Neresiymiş  burası?" Dedi biraz utanarak. Bu kız kesinlikle Egeden hoşlanıyordu. Emre hemen lafa girerek " Taksimde IQ Clup" diye yanıt verdi. Ne yani İstanbul'a gelir gelmez baramı gidecektim ? Selin cevap vermeden önce soru sorarcasına bana baktı. Gitmek istediği belliydi. Onu kırmak istemediğim için "Pekii..." dedim istemsizce.

》》》》》》》》》》》》》》》》》

Ege ve Emre'nin arabası vardı ve eğer Selin Ege'den hoşlanıyorsa onunla gitmemiz daha mantıklı olurdu. O yüzden hemen Selin'i kolundan çekerek "Biz Ege'yle gidelim" dedim. Selin hemen sırıttı ve "Tamam" diyerek arabaya bindi.

Yolculuk müzik dinleyerek ve birbirimizi tanımak için sorulan sorularla geçmişti. Bu kadar zengin olmalarına rağmen hiçte havalı davranmıyorlardı, gerçekten hepsine alışmaya başlamıştım.

"Hadi bakalım kızlar geldik" dedi Ege beni düşüncelerimden ayırarak. Gülümseyerek onayladık onu. Arabadan indiğimizde Emrelerin bizi beklediğini gördük ve hep beraber içeriye girdik. Ortam oldukça içki ve ter kokuyordu. Nasıl duruyordu bunlar burada Allah aşkına ??

Yüzümü buruşturarak "Ne zevk alıyorsunuz buradan?" dedim Tugay'a doğru.

"Birazdan görürsün güzellik" diyerek yanağımdan makas aldı ve bizi bir yere doğru sürüklemeye başladı. İstanbul'a geldiğimden beri ne çok sürüklenir olmuştum böylee ! İnşallah bugün çabuk geçerdi yoksa oksijensizlikten ölebilirdim.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Gözlerim etrafta gezinirken birden onu görmemle şoka girdim. Ne işi vardı onun burada ? Her yerde karşıma çıkmak zorundamıydı sanki bu dağ ayısı ! Onunda gözlerinin beni bulmasıyla hemen gözlerimi kaçırdım şimdi gelip benimle konuşurdu filan aman Allah korusun!!

Hayır olamaz!! Dilini eşşek arısı soksun Bade !! O dilin kopsun Bade!! O dağ ayısı sana doğru sırıtarak geliyor Badee!! Sıçtın Bade!! Ne diceksin şimdi ? Onunla yatmak istediğimi sanmıştı bu gerizekalı ! Şimdi herkesin ortasında böyle birşey derse rezil olurdum.

Tam kendimi herşeye hazırlamıştım ki birden Egeyle kucaklaştılar. Tabii yaa onlar arkadaştı nasıll unutursun Bade! Sınıfta bu yüzden ağzın 10 metre açılmıştı. Sırasıyla diğerleriylede selamlaştıktan sonra Selinlede selamlaştılar.

Allahım ne olur bana selam vermesin. Ne olur beni tanımıyomuş gibi davransın. Ne olur Alla... ben içimden dualar ederken onun o "Naber çirkin?" Demesiyle yer yarılsada içine girsem diye dua etmeye başladım.

Hadi kızım Bade bu maganda seni rezil etmeden sen onu rezil et bul birşeyler derken sinsice sırıttım ve derin bir nefes alarak "Pardon tanışıyor muyuz? Dedim tanımıyormuş gibi yaparak. Birden gözleri açıldı ve buz gibi bakan gözlerini kısarak "Beni tanımadın mı çirkin, havaalanında benimle yat diye yalvarıyordun" dedi sırıtarak. Al işte rezil oldum. Herkes "Ohaa" diyerek bana baktı birden.

Şuan vücudumum kıpkırmızı olduğuna eminim. Nasıl toparlıcaksın şimdi Bade!! Bari başta bağırıp çağırsaydın, tanımıyormuş gibi yaptın ne olacak şimdi ??

Daha fazla dayanamayıp "Yaa sana kaç kere anlatıcam benii almak için okuldan gönderdiler sandım seniii!! Kıt mısın sen? Anlatılanı bir kerede anlamıyor musun !!! Sen sapıksan ben ne yapabilirim ??" Dedim sinirle.

Gevşekçe sırıtarak ellerini pantalonunun cebine sokarak "Yani beni tanıdığını kabulleniyorsun?" dedi. Bu çocuk fazla zekiydi. Beni oyuna getirmişti işte. Daha fazla kendimi tutamayıp yüzüne bir tane yapıştıracaktım kii Ege birden araya girerek kolumdan tuttu ve "Tamam yanlış bir anlaşılma ve tanışma olmuş baştan alın bence" dedi.

Şuan ikimizde gözlerimizi kısmış Ege'ye bakıyorduk. Aynı anda "Bununla mı" dedik birbirimizi göstererek dalga geçer gibi. Şimdi ise gözlerimizi kısmış birbirimize bakıyorduk.

Bu bakışma devam ederken "Ayılarla anlaşabiliceğimi düşünmüyorum" dedim. Bunun altında kalmak istememiş olmalı kii ban bakarak "Çirkinlerle ve dana gibi bacağı olanlarla işim olmaz bilirsin Ege" dedi sırıtarak.

Bu bana ikinci kez dana bacak diyişiydi. Bir kere benim bacaklarım inceydi neyin kafasındaydı bu çocuk!! Sürtük iç sesim hemen devreye girerek "Çirkin demesine değilde dana bacak demesine mii takılıyorsun yapıştır bir tane suratına" derken tam onunla kavgaya başlayacaktım kii bir kızın "BATU" diyerek ağlaması ve boynuna sarılması bir oldu.

ŞAPŞALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin