Medyada Ege var. Okuyan arkadaşlara teşekkürler. Lütfen iki saniyenizi ayırıp vote ve yorum verirseniz seviniriz. İyi okumalar..
Selinle yemeklerimizi yemiş öylece birbirimize bakıyorduk. Hayır yanii illa benmi sorucam başla işte anlatmaya. Gözlerimdendemi anlamıyosun konuşmanı istediğimi ! Selin durmadan gözlerini kaçırıyordu benden. Anlaşılan nereden başlaması gerektiğini bilmiyordu. Derin bir nefes alarak Selin'e döndüm.
"Anlatmaya başla artık" dedim sabırsızlıkla gülümseyerek. Selin heyecanla bana dönerek "Badee aslında ben Ege'ye aşığım" dedi. Gözlerimi devirdim. Ben zaten bunu biliyordum. Söylemesede belli oluyordu.
Gülümseyerek "Bunu zaten biliyorum tatlım" dedim. Gözlerini büyüterek bana baktı ve birden cırlayarak "Neee,Nasılll!!" Dedi. Etraftakiler cırlaması üzerine birşey oldu sanıp bize dönmüştü.
"Kızım sakin ol biraz ne cırlıyosun, salak olmayan her insan senin Ege'ye aşık olduğunu anlar" dedim. Gözlerini kaçırarak "O kadar mı belli ediyorum" dedi üzgünce.
"Hayıırr, sadece bunu gözlerinde görebiliyorum" dedim. Titrek bir nefes alarak "Biliyor musun Bade, herşey çok güzeldi biz sevgiliydik amaa... " dedi ve devamını getiremeden ağlamaya başladı. Nasıll olur bunlar sevgilimiymiş yanii. Ben teselli edemezdim kii kimseyi. Dahada ağlatırdım. O yüzden hiçbir şey demeden ağlamasının dinmesini bekledim ve sarıldım.
Kendini toparlayınca gözlerini silerek "Ama bana birden seni artık beğenmiyorum, seninle işim bitti dedi ve gitti, inanabiliyor musun seninle işimm bitti dediii " diye söylenmeye başladı. Bunu Ege'den hiç beklemezdim. O hiç böyle biri gibi durmuyordu.
"Üzülme canımm" diyerek Selin'e sıkıca sarıldım ve kollarımda ağlamasına izin verdim. Buna başka ne diyebilirdim kii. Böyle bir olayın tesellisi olamazdı. Gidip Ege'ye bağırmak çağırmak istiyordum.
"Peki sonra ne oldu ?" Dedim Selin'in gözyaşlarını silerek.
"Sonrada bitti zaten. Her gün başka bir kızla gezmeye başladı. Ondan hep nefret etmeye çalıştım ama vazgeçemedim Badee olmuyo onu içimden söküp atamıyorum" dedi.
Ben hiç aşık olmamıştım. O yüzden şuan ne hissettiğinide anlayamıyordum. O yüzden birşey dersem dahada kötü olur diye birşey demeye korkuyordum.
En iyisi konuyu değiştirmekti. "Peki İpek denilen o kız kim ?" dedim merakla.
"Aslında biz Ege'yle birlikteyken onlarda Batu ile birlikteydi. Hep dördümüz takılırdık. Batu onu seviyodu ama aşık mıydı diye sorarsan bilmiyorum" dedi ve derin bir nefes alarak devam etti.
"Daha sonra zaten bizim Ege ile aramız açılmaya durmadan kavga etmeye başladık çünkü bana karşı çok ilgisizdi. Bizde hep İpekle gezerdik. Daha sonrasını barda öğrendin zaten. İpek Batu'yu aldattı. Hemde hiç değmeyecek olan birisiyle" dedi.
Şimdi herşeyi daha iyi anlamıştım. Batu acaba üzülmüş müydü ? O kızı gerçekten seviyor muydu acaba ? Canı acımış mıydı aldatıldığını öğrenince ? Ben düşüncelere dalmışken Selin beni dürtmeye başladı.
"Daldınn" dedi gülümseyerek. Gülümsedim ve "Belki Ege seni seviyordur" dedim birden. Yani bu benim düşüncemdi. Belkide bir sebebi vardır. Olamaz mı yanii ? Herşey çok iyiyken neden birden bıraksın ki Selin'i ? Hem Selin beğenilmeyecek bir kız değildi. Çok güzel ve doğal bir kızdı.
Selin kahkaha atarak "Evet o yüzden terkedildim zaten" dedi. Daha sonra devam etti "Aslında artık alıştım, sonuçta onu durmadan kızlarla görüyorum bu yüzden bende artık hayatıma devam edicem bi sevgilim olabilir mesela" dedi gülümseyerek. Ama bu gülümsemenin mutluluktan değilde üzüntüden zoraki bir gülümseme olduğunu ikimizde biliyorduk.
Selin" e dönerek "MUTLU OL ÇÜNKÜ KİMSE SENİN ÜZGÜN OLMANI UMURSAMIYOR"dedim her kelimenin üstüne basarak. Güçlü olmalıydı. Hayat bu kadar basit şeylere üzülecek kadar kısa değildi.
Gülümseyerek "Artık umursamıyorum, hadi kalkalım" dedi ve bu sefer zorlada olsa hesabı ben ödedim. Batu'nun kim olduğuyla ilgili hiçbir soru sormamıştım Selin'e. Aslında aklımda birsürü soru vardı ama sormaya korkuyordum. Çünkü onunla ilgilenmek istemiyordum. Ama sanırım daha fazla dayanamayacaktım.
"Batu kim Selin ?" Dedim. Selin bana gülümseyerek "Hiç sormayacaksın sandım" dedi. Sadece gözlerimi devirmekle yetindim.
"Batu duygularını hiç belli etmez Bade. Aslında arada insan mı diye düşünmüyor değilim" dedi kahkaha atarak. Sonra devam etti. "Fazla zengin ve hep tanıştığın grupla takılır, bütün kızlar ona aşık ve hayrandır" dedi yüzünü buruşturarak.
"Tabiii ben hariç" diye eklemeyide unutmadı. Gülümsedim ve devam etmesi için kafamı salladım.
"Batu İpekle çıkarken bile istediği kızla beraber olurdu. Onun sevgili olma anlayışı yoktur. İstediğini elde eder. Kısacası ona bulaşma Bade. Çünkü bir kere bulaşırsan ondan kurtulamazsın" dedi.Ne demek ondan kurtulamam. Zaten ona bulaşmak gibide bir derdim yok. Ne işim olur o dağ ayısıyla benim !! Ben düşüncelere dalmışken telefonum çalmaya başladı.
Arayanı görünce eyvah sıçtın Bade ! Dedim ve korkarak telefonu açtım.
"Aşkııımmm" dedimm sevinçle. "Bana hiç yalakalık yapma Badeee!" Kaç gün oldu gideli sadece bir kere aradın benii !! Bu kadar çabuk unutacağını düşünmemiştim" dedi.
Haklıydı. Onu çok ihmal etmiştim. "Handemm özür dileerimm" dedim. Selin'e Hande'yi anlattığım için ismi geçince hemen gülümsedi.
"Tamam tamam özür dileme, iki hafta sonra oraya geliyorum" dedi ve suratıma kapattı. Nasıll yanii Hande buraya mı geliyor ? Pekii nasıll ? Hemen geri aradım ama açmadı. Ya ceza olsun diye beni meraktan öldürmek istiyordu yada gerçekten buraya geliyorduu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAPŞAL
Teen FictionBenim için mutluluk imkansızdı. Onun benim olmasıyla imkansızlıklarım ortadan kalktı.